AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Del Skrevet 20. desember 2023 Hva synes dere om denne filmen? Mistenker at Bradley Cooper endelig får sin Oscar her. Kunne dog ønsket meg mer musikk i filmen. Anonymkode: 92550...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 21. desember 2023 #2 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg har lagret den. Gleder meg! Cooper er mer enn et pent ansikt, han er en god skuespiller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #3 Del Skrevet 21. desember 2023 2 hours ago, DeLorean said: Jeg har lagret den. Gleder meg! Cooper er mer enn et pent ansikt, han er en god skuespiller. I denne filmen fikk han kritikk for lang nese også 😅 syns det går for langt når man ikke kan ligne på den man skal spille heller. Bra skuespillerprestasjon av Mulligan også. Anonymkode: 92550...efd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 22. desember 2023 #4 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg hadde gledet meg veldig til denne. Sjeldent jeg gidder å se på film. Jeg syns den bare var merkelig. Sovnet i deler av den, men orker ikke å se det jeg gikk glipp av. Ser at det er noe stort og kvalitetsmektig med den, men for meg føltes den som 1 av 10. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #5 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg likte den godt, men foretrekker Tár. Anonymkode: 48d08...777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #6 Del Skrevet 24. desember 2023 On 12/23/2023 at 12:37 AM, AnonymBruker said: Jeg likte den godt, men foretrekker Tár. Anonymkode: 48d08...777 Tár er jo en ordentlig film med kunstnerisk verdi. Maestro er mer som en etterligning av en film, som noe KI kunne ha laget. Anonymkode: 0c0ed...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #7 Del Skrevet 24. desember 2023 Trodde tråden handlet om maestro fra Seinfeld 😁 Anonymkode: 4cbf1...ad8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #8 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 24.12.2023 den 13.23): Trodde tråden handlet om maestro fra Seinfeld 😁 Anonymkode: 4cbf1...ad8 Jeg trodde den handlet om Maestro på NRK, kjendisdirigentkonkurransen... Anonymkode: 2e585...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2023 #9 Del Skrevet 26. desember 2023 On 12/22/2023 at 10:43 PM, visp said: Jeg hadde gledet meg veldig til denne. Sjeldent jeg gidder å se på film. Jeg syns den bare var merkelig. Sovnet i deler av den, men orker ikke å se det jeg gikk glipp av. Ser at det er noe stort og kvalitetsmektig med den, men for meg føltes den som 1 av 10. Har ikke sett Maestro, men synes veldig få biografi-filmer er gode. Og de få underholdende biografi-filmene har ofte gjort så store endringer i historien at de har lite med virkeligheten å gjøre. Tror mange slike biografi-filmer kun lages som Oscar-frierier. Tror deler av problemet er at det er vanskelig å fortelle historien om livet til en person på 2 timer. En mini-serie tror jeg er bedre medium å lage visuell biografi på. Selv om bøker nok er det beste for biografier. Anonymkode: 0e73a...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 26. desember 2023 #10 Del Skrevet 26. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har ikke sett Maestro, men synes veldig få biografi-filmer er gode. Og de få underholdende biografi-filmene har ofte gjort så store endringer i historien at de har lite med virkeligheten å gjøre. Tror mange slike biografi-filmer kun lages som Oscar-frierier. Tror deler av problemet er at det er vanskelig å fortelle historien om livet til en person på 2 timer. En mini-serie tror jeg er bedre medium å lage visuell biografi på. Selv om bøker nok er det beste for biografier. Anonymkode: 0e73a...6ab Ja, tror du er inne på noe der. 2 timer på et helt liv blir noe snaut:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå