AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #21 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det vitner om lav sosial intelligens. Jeg husker at da jeg var liten trodde jeg det var forbudt å prate på kino. Jeg trodde omtrent man kom i fengsel, liksom 😂 Foreldrene mine hadde jo sagt «det er ikke lov å prate under filmen», så da måtte det jo være sånn 😂 Husker jeg fikk en aha-opplevelse da jeg var 10-11 år, og fant ut at det faktisk ER lov å hviske «kan du sende sjokoladen» o.l. Men prate høyt så man forstyrrer, det BURDE vært forbudt. Anonymkode: 35138...9a0 Du hadde gode foreldre. Anonymkode: 579df...41f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupetrell Skrevet 21. desember 2023 #22 Del Skrevet 21. desember 2023 Skikkelig irriterende. Og lys fra mobiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #23 Del Skrevet 21. desember 2023 Andre folk er grunnen til at jeg sluttet å gå på kino. Kombinert med at jeg fikk bedre økonomi og bedre tv/lyd hjemme. Anonymkode: cc703...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #24 Del Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva er vitsen med å være på kino hvis du bare vil prate? Anonymkode: 579df...41f Ja og folk med telefonene sine som lyser opp og blar på videoer og styrer på rett forann deg.... Forbanna irriterendem Snakker, ler. Gjør andre ting enn å se på filmen... Ser en del par som går, der damen ser pp telefonen og skroller under hele filmen. Hvorfor i h... gå på kino da? Anonymkode: 74ac0...4e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #25 Del Skrevet 21. desember 2023 Orker ikke dra på kino selv, altfor mye prat og bruk av mobil. Det samme skjer ved konserter også, publikum prater under hele konserten. Har opplevd publikum som står med ryggen til scenen, kun for å få prate. Ødelegger film (og musikk) opplevelsen for meg! Anonymkode: bfa41...e06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 21. desember 2023 #26 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg irriterer meg aller mest over folk som ikke klarer å se film uten å dytte noe trynet, for den typen mennesker velger alltid snacks med mest mulig bråkete embalasje. I det sekundet lyset dempes hører man 40 knitrende poser og dette holder de gående hele filmen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #27 Del Skrevet 21. desember 2023 Vi er altfor dårlige til å ta oss tid til å gå på kino, men med unntak av en og annen ungdomsflokk synes jeg folk oppfører seg stort sett greit. Min lille pet peeve er de som tar med medbragt mat som lukter, har opplevd det et par ganger for mye (det er en McDonalds rett ved siden av kinoen i hjembyen min). Ellers har jeg vært den irriterende på kino en gang, og det var pinlig - hadde mobilen på lydløs, men hadde glemt å slå av p-pille alarmen. Den begynte å ule under en skikkelig lang actionscene på en 4DX film og veska mi lå på gulvet 😬 Det var såpass voldsom actionfrekvens at jeg turte ikke reise meg, men samboer klarte heldigvis fiske veska opp etterhvert med livet som innsats, han fant den ikke helt de første forsøkene 😂 Nå har jeg full forståelse og sympati for de som har en alarm som går under filmen, og jeg dobbeltsjekker at alle alarmer er av selv før filmen begynner. Anonymkode: 232ee...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #28 Del Skrevet 21. desember 2023 Har sluttet å gå på kino pga andre folk ikke klarer å ta hensyn. Det jeg synes er rart er at kinoen ikke tar det til seg. Besøkstallene går voldsomt ned, kinoene skrur opp prisen for å kompensere - men hvorfor ikke bruke andre tiltak? Mobilfrie kinosaler, stenge for Internett/satellitt, sperresignaler, bruke vakter? Lage båser og bruke øretelefoner? Kino er skamdyrt, men jeg kunne betalt såpass om jeg faktisk fikk se filmen i ro og fred. Men å betale flere hundre kroner for å se på naboens mobilskjerm, høre prat, potetgullposer osv, nei takk. Anonymkode: f9e45...9c8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #29 Del Skrevet 21. desember 2023 Macro skrev (4 minutter siden): I det sekundet lyset dempes hører man 40 knitrende poser og dette holder de gående hele filmen. Det burde selvsagt heller ikke vært lov. Før var det ofte forbud mot medbragt mat/snacks. Anonymkode: f9e45...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 21. desember 2023 #30 Del Skrevet 21. desember 2023 Er ikke noe problem for meg siden de filmene jeg vil se, er det bare jeg som vil se. Omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 21. desember 2023 #31 Del Skrevet 21. desember 2023 Polyester skrev (23 timer siden): Ungdommer er verst på dette og derfor ser jeg aldri skrekkfilm på kino igjen. Skulle se Smile på kino da den kom og hele greia ble fullstendig ødelagt av pratsomme ungdommer. De brukte telefonen, hadde hele samtaler, de skrek og lo selv når ingenting skummelt skjedde. Men toppen av det var når de jentene som satt bak oss ble så hysteriske av litt skrekk at en av dem ikke turte å se mer av filmen. Du tenker kanskje at hun reiste seg og dro siden hun ikke ville se mer? NEIDA! Hun fikk venninnen ved siden av til å være SYNSTOLK mens hun satt der med øynene lukket! Venninnen forklarte alt som skjedde! Og siden de satt rett bak oss var det umulig å ikke høre. Skulle gjerne hysjet på dem men så ikke poenget siden halvparten av salen tilsynelatende var der for å knise og prate. Det er det verste av det verste. Jeg ba faktisk en av de 'om å holde til helvete kjeft'. Skal mye til før jeg sier sånt, men var rimelig 'fed up'. Det ble faktisk stille etter det 🤣 Ungdommer har en rar måte å reagere på også. De begynner å fnise og le høyt når det blir skummelt. Mobilen er aldri langt unna, en selfie her og en selfie der...fy faen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Maria Skrevet 21. desember 2023 #32 Del Skrevet 21. desember 2023 Veldig irriterende, men jeg er sur kjerring jeg da og sier tydelig ifra. Det hjelper litt en stund... Eneste man kan gjøre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #33 Del Skrevet 21. desember 2023 Helt på nivå med tellingene som har smågodtposen og må åpen og lukke den hver gang de henter opp noe. Anonymkode: 7f84c...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #34 Del Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 16.52): Hva er vitsen med å være på kino hvis du bare vil prate? Anonymkode: 579df...41f Hva er vitsen med å se på film med andre mennesker hvis det ikke skal være greit å prate litt? Anonymkode: 71ab1...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. desember 2023 #35 Del Skrevet 24. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 20.12.2023 den 16.56): Det er utrolig irriterende. Og når jeg ser mobil som lyser opp under filmen så får jeg lyst å ta mobilen og kaste den i veggen. Hvis man ikke vil fokusere på filmen så bli hjemme. Anonymkode: 94157...a04 Du er helten min! 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2023 #36 Del Skrevet 24. desember 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er vitsen med å se på film med andre mennesker hvis det ikke skal være greit å prate litt? Anonymkode: 71ab1...b18 Fordi alle med en IQ over 65 vet at man er stille på kinoen også prater man om filmen sammen etterpå. Anonymkode: 94157...a04 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2023 #37 Del Skrevet 25. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva er vitsen med å se på film med andre mennesker hvis det ikke skal være greit å prate litt? Anonymkode: 71ab1...b18 PÅ KINO ER MAN STILLE! Anonymkode: 3badd...99a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 29. desember 2023 #38 Del Skrevet 29. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 24.12.2023 den 20.19): Hva er vitsen med å se på film med andre mennesker hvis det ikke skal være greit å prate litt? Anonymkode: 71ab1...b18 Du HOLDER KJEFT under filmen! Handler om respekt for andre rundt deg som vil se FILMEN og ikke har betalt dyrt for å høre andres stemmer! Skjønner ikke folk det har de ingenting utenfor sitt private hjem å gjøre! Eller de kan refundere billetten til dem de har forstyrret. Samme gjelder teater og konserter! Man holder kjeft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå