Gå til innhold

Verdiflexforsikrinc

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vi har et par VR-briller som er ødelagt. Jeg trodde dette var dekket av min verdiflex forsikring. Men fordikringsselskapet sier: 

Verdiflex omfatter uspesifiserte verdigjenstander som man naturlig tar med seg ut av boligen og som har verdi over kr 1 000 pr. gjenstand. Forsikringen omfatter ikke motorkjøretøy eller deler/tilbehør til motorkjøretøy, båt eller deler/tilbehør til båt, hus- og bolignøkler, båtmotor, sykkel, el-sykkel, el-sparkesykkel, hvitevarer, møbler, utemøbler, grill, robotgressklipper, dyr, penger og ting som er lånt/leid eller utlånt/utleid. 

Gjenstanden dere har meldt inn er dessverre ikke omfattet av denen foriskringen. 

Noen som har erfaringer? Jeg ser ikke at VR-brillene er unntak. 

Takk for hjelp! 

Anonymkode: 0a568...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VR-briller er jo ikke noe man normalt tar med seg ut av huset så forsikringsselskapet har nok sitt på det tørre.

Anonymkode: 8ca06...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken verden tar man med seg VR-briller NATURLIG ut av boligen? Votter/sko og skjerf tar man med seg NATURLIG ut, men ikke VR-briller. 

Verdiflex omfatter uspesifiserte verdigjenstander som man naturlig tar med seg ut av boligen

Anonymkode: 5de6b...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette jbf?
De nevner vertfall ulike produkter i deres aldersfradrag tabell.
VR-briller burde kunne gå under annet databehandlingsutstyr eller utstyr for lyd/bilde, men siden "naturlig tar med seg ut av boligen" er så vag kan de prøve seg. Jeg hadde vertfall undersøkt mer.
image.thumb.png.50b338637740ba78ede166f557883421.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...