AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Del Skrevet 20. desember 2023 Hei. Vi har et par VR-briller som er ødelagt. Jeg trodde dette var dekket av min verdiflex forsikring. Men fordikringsselskapet sier: Verdiflex omfatter uspesifiserte verdigjenstander som man naturlig tar med seg ut av boligen og som har verdi over kr 1 000 pr. gjenstand. Forsikringen omfatter ikke motorkjøretøy eller deler/tilbehør til motorkjøretøy, båt eller deler/tilbehør til båt, hus- og bolignøkler, båtmotor, sykkel, el-sykkel, el-sparkesykkel, hvitevarer, møbler, utemøbler, grill, robotgressklipper, dyr, penger og ting som er lånt/leid eller utlånt/utleid. Gjenstanden dere har meldt inn er dessverre ikke omfattet av denen foriskringen. Noen som har erfaringer? Jeg ser ikke at VR-brillene er unntak. Takk for hjelp! Anonymkode: 0a568...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #2 Del Skrevet 20. desember 2023 VR-briller er jo ikke noe man normalt tar med seg ut av huset så forsikringsselskapet har nok sitt på det tørre. Anonymkode: 8ca06...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #3 Del Skrevet 20. desember 2023 I hvilken verden tar man med seg VR-briller NATURLIG ut av boligen? Votter/sko og skjerf tar man med seg NATURLIG ut, men ikke VR-briller. Verdiflex omfatter uspesifiserte verdigjenstander som man naturlig tar med seg ut av boligen Anonymkode: 5de6b...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #4 Del Skrevet 20. desember 2023 VR-brillene er med til komposer, hytta og besteforeldre. Anonymkode: 0a568...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 20. desember 2023 #5 Del Skrevet 20. desember 2023 Er dette jbf? De nevner vertfall ulike produkter i deres aldersfradrag tabell. VR-briller burde kunne gå under annet databehandlingsutstyr eller utstyr for lyd/bilde, men siden "naturlig tar med seg ut av boligen" er så vag kan de prøve seg. Jeg hadde vertfall undersøkt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 20. desember 2023 #6 Del Skrevet 20. desember 2023 Hvis dere har innboforsikring, hvilket dere bør ha, er det en mulighet for at dere får dekning der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå