AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #1 Del Skrevet 20. desember 2023 Har du bunnfarge eller mønsterfargen nærmest deg? blir glad for svar Anonymkode: d4675...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ins0mniac Skrevet 20. desember 2023 #2 Del Skrevet 20. desember 2023 Bunnfargen nærmest, mønsterfargen ytterst 😊 da synes jeg mønsteret kommer best frem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #3 Del Skrevet 20. desember 2023 Ins0mniac skrev (2 timer siden): Bunnfargen nærmest, mønsterfargen ytterst 😊 da synes jeg mønsteret kommer best frem. Takk for svar. Har prøvd å lese litt om det og ser at mange skriver at mønsterfargen, som altså er den dominante fargen skal være innerst. Så det blir motsatt av hva du syns. Hmm...usikker hva jeg skal gjøre. Bunnfargen er beige og mønsterfargen blå. ts Anonymkode: d4675...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 21. desember 2023 #4 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg har nesten alltid mønsterfargen som dominant farge, syns mønsteret kommer bedre fram da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkMusafir Skrevet 26. desember 2023 #5 Del Skrevet 26. desember 2023 Bruker som regel mønsterfargen som dominant. Dominant farge ligger innerst på fingeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Del Skrevet 27. desember 2023 FrkMusafir skrev (7 timer siden): Bruker som regel mønsterfargen som dominant. Dominant farge ligger innerst på fingeren. tusen takk ts Anonymkode: d4675...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Del Skrevet 27. desember 2023 Mønsterfargen som dominant ja 🙂 Anonymkode: 1920c...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå