AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #1 Del Skrevet 19. desember 2023 Hei! Jeg er helt ny her, men ønsker å spørre om noe. Har noen fått utrolig svak strek med Metode tidligtest fra Apoteket, men likevel vært gravid? Isåfall har dere bilder? Jeg har helt sinnsykt ustabil syklus, og vet aldri hvor mange dpo jeg er. Slik har det alltid vært. I det siste har jeg vært utrolig uggen og trøtt, så jeg ville teste meg da det er 6 uker siden sist jeg hadde mensen. Og der var det en ganske grei strek, men klarer ikke se om det er farge i den.. Ønsker gjerne, men vil høre andres erfaringer! Anonymkode: 11d93...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #2 Del Skrevet 19. desember 2023 Ta digital hvis du er i tvil. Anonymkode: e0177...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #3 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg er helt ny her, men ønsker å spørre om noe. Har noen fått utrolig svak strek med Metode tidligtest fra Apoteket, men likevel vært gravid? Isåfall har dere bilder? Jeg har helt sinnsykt ustabil syklus, og vet aldri hvor mange dpo jeg er. Slik har det alltid vært. I det siste har jeg vært utrolig uggen og trøtt, så jeg ville teste meg da det er 6 uker siden sist jeg hadde mensen. Og der var det en ganske grei strek, men klarer ikke se om det er farge i den.. Ønsker gjerne, men vil høre andres erfaringer! Anonymkode: 11d93...4fe Jeg fikk svake streker på metodetestene uten at jeg var gravid. Kommer aldri til å bruke de igjen. Anonymkode: 7894d...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BE28 Skrevet 20. desember 2023 #4 Del Skrevet 20. desember 2023 Jeg fikk utroooooolig svak strek 11 dpo, er nå 7 uker på vei😊 De er ikke veldig bra de metode testene, men det var bare det jeg hadde første ukene. Brukte babyplan etter det og da ble det sterke tester med en gang! Legger ved bilde av testene mine første uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå