Gå til innhold

Noen som ser hvor passet mitt ligger?


Mumble

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er venninnen din som tuller med deg. Hun har gjemt passet ditt under kjøleskapet ditt. Det ligger helt innerst borte med veggen. Det er fult av støv der, så du burde vaske under kjøleskapet når du er i gang.

Anonymkode: 43a07...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ligger i gangen. Ved skohyllen. Men det må vaskes der og... Just sayin'

Anonymkode: 9a486...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det ligger inni noe grønt. 

Anonymkode: fd2bf...4d4

Jeg skulle akkurat til å si inni en kiwi-pose, så dette må være et hint fra oven 😛 

Anonymkode: 5b0d9...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger i kofferten som du brukte sist, den som du la på loftet! (Du er ikke første som har gjort det, samboeren min la det også der)

Anonymkode: 49043...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det lå under noe annet som du flyttet uten å se passet. Ble flyttet fra et sted til et annet uten at du så det. Litt sånn lost in transitt. Mulig det var klær som ble flyttet. Får også opp boudoir 😅, noe som er litt uvanlig (jeg er ikke fransk). Kanskje det lå på senga under noe annet, også ble det flytta til et annet sted? Eventuelt ligger det sammen med sexy-tøyet ditt eventuelt undertøy, eller at det ble flyttet i løpet av/etter en sexy-situasjon. 

Får også opp at det kan være i nærheten av rennende vann, så ved dusjen muligens?? Eller skittentøyskurven? 

Si i fra hvis du finner det da 🙂

Anonymkode: 37a63...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser en hvit kjøkkeninnredning, mulig et skap ved kjøkkenvifta.

Anonymkode: f1859...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Setter stor pris på alle svar som er seriøse, har ikke funnet det ennå , men sier fra når jeg finner det. Tusen takk til alle som har tatt seg tid og bry til å hjelpe meg ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...