Gå til innhold

Anbefal meg en dagkrem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noe fet hud, men samtidig moden hud som det så fint heter. Har bikket 40 og ser antydning til linjer. Jeg trenger en lett fuktighetskrem. Har brukt Clinique Moisture Surge, men så gjorde en venninne meg oppmerksom på at den inneholder silikon og at det ikke er bra. Jeg har ikke fått urenheter av den, men silikon høres jo ikke bra ut. Noe som ligner den, mtp hvor lett den trekker inn og gir av fukt?

Anonymkode: 2c360...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har noe fet hud, men samtidig moden hud som det så fint heter. Har bikket 40 og ser antydning til linjer. Jeg trenger en lett fuktighetskrem. Har brukt Clinique Moisture Surge, men så gjorde en venninne meg oppmerksom på at den inneholder silikon og at det ikke er bra. Jeg har ikke fått urenheter av den, men silikon høres jo ikke bra ut. Noe som ligner den, mtp hvor lett den trekker inn og gir av fukt?

Anonymkode: 2c360...1ed

Sensai emulsion er lett, gir masse fuktighet og er kjempegod. Brukt den og lotionvannet( taes på først) i mange år, og det holder huden i balanse og mer til. Den koster en del, men flasken er på 100 ml og den er veldig drøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje du vil like Ole Henriksen Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer :) Den er uten silikon, fullpakket med gode ingredienser for moden hud og har en tekstur som er noe midt i mellom en gel og en krem. Dufter svakt og friskt, og trekker raskt inn i huden. Kan brukes både morgen og kveld.  Jeg har kombinert hud, og for meg funket den helt utmerket også i t-sonen, og ga et veldig godt underlag for hudsminke. Du kan kjøpe en liten prøvekrukke her: https://fredrikoglouisa.no/produkt/peptide-boost-moisturizer/?attribute_pa_storrelse=15-ml&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAm4WsBhCiARIsAEJIEzXfbpODRQF3AQk91lAbfarq9FwoW7U9aIXYQ-0cqVKQrQgykEEB-fIaAkd2EALw_wcB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Maria skrev (12 timer siden):

Sensai emulsion er lett, gir masse fuktighet og er kjempegod. Brukt den og lotionvannet( taes på først) i mange år, og det holder huden i balanse og mer til. Den koster en del, men flasken er på 100 ml og den er veldig drøy.

Er den veldig parfymert? Jeg mottok en prøve på Sensai Comfort Barrier Mask og elsket teksturen og det den gjorde for huden, men den luktet så sterkt parfymert at jeg ikke klarte å bruke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...