Gå til innhold

Navn dere ikke ville valgt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Fanny ja, fordi "funny" på engelsk. Det samme med Billie eller hva hun dattera til Tone Damli heter? 

Anonymkode: e770d...9e2

Fanny fordi det er slang for fitte ville jeg heller tenkt.

Anonymkode: 15b96...9d2

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Linus og Nilus må være tidenes styggeste guttenavn. Klarer ikke ta det seriøst. 

På jentedagen kommer tyllenavn som Lykke og Lowe. 🤢

Anonymkode: fe156...544

Er lowe er jentenavn, trodde det var gutt jeg🤣 Lykke er ganske vanlig i Danmark, så tenker alltid at de har forbindelse med Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er lowe er jentenavn, trodde det var gutt jeg🤣 Lykke er ganske vanlig i Danmark, så tenker alltid at de har forbindelse med Danmark.

Love/Lowe er guttenavn, mer vanlig i Sverige enn Norge. 

Anonymkode: d6931...3fc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fanny ja, fordi "funny" på engelsk. Det samme med Billie eller hva hun dattera til Tone Damli heter? 

Det er ikke derfor man ikke vil gi navnet Fanny til noen😅😅

Anonymkode: 017e6...945

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Lowe😂😂😂

Anonymkode: 15684...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (På 19.12.2023 den 22.59):

Hvis man vil, kan man jo linke veldig mange navn til sånne ord. For ikke å snakke om alle de kjempefestlige 🙄 tilfellene av norske navn som uttales som noe uheldig på andre språk. Det er allerede X antall tråder der det tas opp. Hahaha, liksom.

Hvor stor er egentlig risikoen for at barnet kun kommer til å omgi seg med folk med pubertal humor?

Foreldre ser ut til å glemme at barnet skal gjennom 13 år med grunnskole hvor det meste av lavthengende frukter kan og vil bli brukt som mobbing. Gitte hjelper ikke akkurat der.

Anonymkode: ef651...aef

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke jentenavn med korte harde lyder som Britt, Gerd og Ruth  

Fanny blir for likt "faen i" og kan høres ut som banning. At det har sammenheng med kvinnelig kjønnsorgan, kjenner jeg ikke til utover det jeg har lest her på KG.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min dialekt er det mange navn som blir fæle. Spesielt med eldre garde som ikke vil si trykket på rett sted. Feks navnene Leander, Emil, iselin. De blir så harde.. 

Jeg elsker navnet Fanny, syns det er så fint, men kanskje finest på svensk. Ville ikke hatt det på en norsk jente. 

Anonymkode: a4f8d...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laura er fint på engelsk, men helt forferdelig på norsk. Vertfall med østlandsk dialekt, Lævvra 😅

Anonymkode: d586a...79f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitte, Bitten, Tora..

Det er egentlig bare å lese masse Alle barna vitser så ser man hvilke man bør styre unna.

Anonymkode: 13486...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg kjenner bare ei jente som heter det 😅

Anonymkode: fe156...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av nymotens navn styrer jeg unna Mathea, Emma, Emilie, Amilie, Ida og sikkert flere. 
Til gutt Simon, Simen, Theodor, Maxmilliam, Leander. 

Av gamle navn syntes jeg ikke noe om Bodil, Unni, Bjørg, Sven, Arnfinn, Frank, Thorbjørn og mange flere. 

Anonymkode: b7b2b...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kom på flere navn jeg ikke ville hatt.

Navn man ikke kan uttale/er usikker på hvordan man skal si det. Claudia (sier man det som skrives, eller Clådia? ) Adelaide, Madeleine, Rachel (eller sier man raKel?) Aner jo ikke hvordan man uttaler de riktig. 

Anonymkode: a4f8d...b7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fanny er rumpe på engelsk. Ikke helt ideelt 

Anonymkode: b259f...3d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...