AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #61 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg har et søsken som er 5 år yngre som jeg skulle ønske jeg hadde bedre kontakt med, når vi treffes og jeg prøver å få i gang en samtale blir jeg bare som luft å føler meg usynlig, da mitt søsken ignorerer meg fullstendig og, sender meg melding i ettertid hvor dårlig kontakt vi har osv, når jeg ringte/ sendte melding osv om å komme på besøk, ble min forspørsel ignorert, å de reiste på ferie, en gang vi skulle møtes hos våre foreldre, kjørte de ut rett foran nesa på oss… vi har pga barn med utfordringer et begrenset sosialt liv å tilbringer stort sett helger å ferier hjemme, da det er enklest for barnet vårt Jeg får også vite hvor dårlig kontakt jeg har med andre i familien, sannheten er jo jeg har et svært usosialt liv og har lite å ingenting kontakt med noen, kun naboer og kollegaer, jeg prøver å oppnå kontakt men både bekjente og familie, men det skal da ikke bare være enveis kommunikasjon, og får man et tapt anrop/melding er det jo vanlig høflighet å ringe opp igjen/ svare. Dette er en lei situasjon som jeg ikke forstår hvorfor jeg klandres for og det gjør meg skrekkelig trist Anonymkode: c6884...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #62 Del Skrevet 27. desember 2024 Du må be foreldrene dine å respektere at ikke alle søsken går overens og derfor bør de invitere individuelt. Du for i så fall spørre om det andre søskenet er også invitert samtidig. Har selv et søsken som ikke vil treffes, men hen kommer til foreldre om julen da hen har ingen andre å være med. Anonymkode: 9d085...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå