Gå til innhold

Madonna fortjener mer respekt! Hun var mye bedre enn Taylor Swift.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To gode forretningskvinner som aldri har hatt særlig mye på hjertet musikalsk sett. Ubetydelige i musikkhistorien, men høyt på kjendisskalaen likevel.

Anonymkode: db0bf...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TS. Madonna fortjener respekt. Det er mange kvinnelige artister i dag som kan takke henne for at de selv har fått en plass i musikken. Personlig datt jeg litt av lasset etter "Confessions on the dance floor" albumet. Favorittalbumet må nok være Ray of Light - når hun gikk gjennom sin hindu periode.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å sammenlikne de. Ts er god uavhenging av hvor god Madonna var. En ting jeg liker med TS er at hun ikke trenger å spille på sex for å bli stor

Anonymkode: 336ba...222

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta1983 skrev (21 minutter siden):

Et spørsmål, hvorfor snakke om madonna som om hun er død?? 

Hun er over toppen som artist.

Anonymkode: 00b2d...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ingen grunn til å sammenlikne de. Ts er god uavhenging av hvor god Madonna var. En ting jeg liker med TS er at hun ikke trenger å spille på sex for å bli stor

Nettopp. Ser noen skriver her at hun ikke provoserer (noe hun gjør, men hun provoserer ikke ved å kle av seg) - hva mener disse at hun skal gjøre? Begynne å kle av seg, simulere sex på scenen og twerke… Slik som alle de populære kvinnelige artistene gjør, sånn som Beyonce, Miley Cyrus, Rihanna, Nicki Minaj, Cardi, osv.🙄🙄 Nei, TS er en helt annen type artist, og det blir feil å sammenligne henne med Madonna. 

Anonymkode: 5e9d7...e96

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp. Ser noen skriver her at hun ikke provoserer (noe hun gjør, men hun provoserer ikke ved å kle av seg) - hva mener disse at hun skal gjøre? Begynne å kle av seg, simulere sex på scenen og twerke… Slik som alle de populære kvinnelige artistene gjør, sånn som Beyonce, Miley Cyrus, Rihanna, Nicki Minaj, Cardi, osv.🙄🙄 Nei, TS er en helt annen type artist, og det blir feil å sammenligne henne med Madonna. 

tror vi er kommet inn i en ny æra. der kvinner er drittlei av å spille på sex og heller velger å spille på andre ting

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (12 minutter siden):

tror vi er kommet inn i en ny æra. der kvinner er drittlei av å spille på sex og heller velger å spille på andre ting

Jeg håper det, for jeg er drittlei av kvinnelige artister som spiller på sex, kropp og utseende… Det er veldig mange som gjør det, akkurat slik Madonna holdt og fremdeles holder på med. Taylor provoserer på helt andre måter og mange av skrittene hun har tatt har endret bransjen hennes. Hun er et powerhouse. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.12.2023 den 12.46):

Har Madonna lagt opp? Trodde hun var død da jeg leste overskriften. 

Anonymkode: 552de...64d

Ageism på sitt beste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker elsker Madonna. Og ja jeg synes også flere burde hatt respekt for henne, hun har virkelig åpnet dørene for dagens kvinnelige artister som de kan være takknemlig for. 
Mange som mener hun er for gammel og burde pensjonere seg. Aldersdiskriminering særlig mot eldre talentfulle kvinner må det bli slutt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker elsker Madonna. Og ja jeg synes også flere burde hatt respekt for henne, hun har virkelig åpnet dørene for dagens kvinnelige artister som de kan være takknemlig for. 
Mange som mener hun er for gammel og burde pensjonere seg. Aldersdiskriminering særlig mot eldre talentfulle kvinner må det bli slutt på.

Det trenger ikke å være aldersdiskriminering, men det er pinlig å se kvinne i den alderen te seg som en kåt tenåring🤦🏼 Håper jeg ikke blir sånn når jet blir gammel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at TS er så stor uten å spille på sex. Elsker at henter i alle aldere liker henne uten at hun spiller på sex. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg elsker at TS er så stor uten å spille på sex. Elsker at henter i alle aldere liker henne uten at hun spiller på sex. 

Henter = Jenter *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julia Piñero skrev (23 timer siden):

For så vidt enig, men problemet er ikke at hun er godt oppi årene. Problemet er at hun istedet for å godta at hun begynner å bli en eldre dame, tviholder på ungdommen ved å ødelegge utseendet sitt og fortvilt prøver å være like seksuelt provoserende som før. Hun har jo endret seg litt gjennom tidene, via Evita-perioden og da hun oppdaget Kabbalah som religion og var opptatt av yoga og opplevelsen ved å bli mor. Hun burde ha fortsatt å fornye seg med alderen istedet for å prøve å være den samme som hun var som ung. Det hadde vært så utrolig mye kulere om hun hadde trådt inn i alderdommen med stolthet og minst mulig plastiske operasjoner. I dagens samfunn er det mye mer provoserende å aldres naturlig og få rynker, enn det er å snakke/synge om sex, så hun hadde jo hatt en glimrende mulighet til å provosere bare ved å la seg eldres naturlig og skrive låter om samfunnets holdninger til kvinner som når en viss alder.
Bare se på Pamela Anderson, hun var jo selve symbolet på plastiske operasjoner på 90-tallet med sine silikonpupper, men nå går hun altså på moteshow med naturlig ansikt og minimalt med sminke. Det er jo egentlig en stor langfinger til ageism og nedlatende holdninger mot eldre kvinner, og det synes jeg står respekt av. Madonna er ei kul dame med forretningsteft og det hadde vært utrolig tøft om hun hadde tatt en "Pamela" og blitt en kjendisdame som driter i evig ungdom og sexappeal.

Anonymkode: 30f1d...8cc

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2023 den 21.19):

Og at hun heller ikke pleier å være tungt nedsminket, hun er ikke full i fillers eller silikon (ikke åpenbart iallefall), har ikke masse extensions eller svære løsvipper, bruker ikke forvrengte filter på alt hun legger ut, viser seg ofte usminket, og det er i det hele tatt herlig at et sånt forbilde både finnes og ikke minst omfavnes. Det har unge jenter godt av, mer enn noen gang 💪

Anonymkode: 49df4...71b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 12/22/2023 at 4:15 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor sammenligner du to artister som er helt forskjellige? Madonna har mye mer til Miley Cyrus som jeg ser andre skriver.

Det som er litt ironisk med denne tråden er at Taylor Swift ALLTID viser respekt til dem som kom før henne, gir de creds og snakker aldri ned andre kvinner. Hun er nok en stor Madonna-fan. 

Anonymkode: aadf9...fb8

Enig. Swift har jo skrytt av svært mange av artistene som kom før henne, både menn og kvinner. Og hun har også sagt at Madonna er en av de som har inspirert hennes 1989-album.  

Anonymkode: 76f9e...e00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...