AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg har skrevet her inne tidligere om at jeg ønsker å gjøre om en Facebookside til minneside, da bruker har gått bort. Jeg fylte ut informasjon om avdøde og kopi av dødsannonsen, samt informasjon om meg selv og sendte inn til Facebook uten å få noe tilbakemelding. Har noen gjort dette og har erfaring? Anonymkode: 86d97...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 18. desember 2023 #2 Del Skrevet 18. desember 2023 Kan det være at avdøde har satt opp en annen enn deg som minnekontoforvalter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg gjorde dette i 2016 da min samboer døde. Det gikk ganske kort tid fra jeg sendte inn til de hadde gjort om siden. Anonymkode: 21e27...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Del Skrevet 18. desember 2023 Ulven skrev (1 time siden): Kan det være at avdøde har satt opp en annen enn deg som minnekontoforvalter? Neida avdøde er min mann og han ønsket at jeg skulle gjøre om facebooksiden til minneside, og det er også jeg som er bobestyrer Ts Anonymkode: 86d97...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gjorde dette i 2016 da min samboer døde. Det gikk ganske kort tid fra jeg sendte inn til de hadde gjort om siden. Anonymkode: 21e27...6b2 Så det er Facebook som gjør om siden og ikke jeg selv? Ts Anonymkode: 86d97...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg har sendt inn forespørsel 2 ganger siste måneden uten å få noe tilbakemelding, og nå har jeg nettopp vært inne på min avdøde manns Facebookside og ingenting er forandret der. Ts Anonymkode: 86d97...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har sendt inn forespørsel 2 ganger siste måneden uten å få noe tilbakemelding, og nå har jeg nettopp vært inne på min avdøde manns Facebookside og ingenting er forandret der. Ts Anonymkode: 86d97...2a2 Nå har jeg nettopp fylt ut forespørsel om at Facebook lager den om til en minneside for tredje gang, men når jeg scroller helt nederst på siden og trykker på linken der det står "send" så skjer det ingenting så jeg tror det må være noe feil med den. Ts Anonymkode: 86d97...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #8 Del Skrevet 19. desember 2023 En bekjent av meg ventet i over to måneder på at siden ble minneside. Så det kan ta veldig lang tid TS. Anonymkode: 03775...324 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå