Gå til innhold

UFO-bortføring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 15.57):

Dette er det etterhvert forsket veldig mye på, og absolutt alt peker mot at det finnes både ufo’er og «aliens». 
om de har en base på månen aner jeg ikke, men at de har samarbeidet med mennesker i svært mange år er det liten tvil om. 

Eneste årsak til at mange ikke tror på det er at det er blitt forsøkt skjult av myndigheter verden over. 
Men det forventes at dette innen få år blir avslørt. 
så regner med vi snart får svaret ☺️

Anonymkode: d0032...519

Altså... absolutt all forskning peker på at det vi blir besøk t av utenomjordiske intelligenser? Absolutt all forskning? ;) Jeg ville heller snudd på det og sagt at absolutt ingen forskning viser at UFO'er og utenomjordiske besøker oss. Nå har riktignok det amerikanske forsvaret frigitt en del ganske interessant informasjon, men ikke noe av det beviser noe som helst selv om det er god grunn til å se nærmere på materialet.

Anonymkode: 3415a...76a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 15.57):

Dette er det etterhvert forsket veldig mye på, og absolutt alt peker mot at det finnes både ufo’er og «aliens». 
om de har en base på månen aner jeg ikke, men at de har samarbeidet med mennesker i svært mange år er det liten tvil om. 

Eneste årsak til at mange ikke tror på det er at det er blitt forsøkt skjult av myndigheter verden over. 
Men det forventes at dette innen få år blir avslørt. 
så regner med vi snart får svaret ☺️

Anonymkode: d0032...519

Men er ikke dette manus fra Men in Black?

Anonymkode: a52df...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy77 skrev (13 minutter siden):

Dere som ikke tror, har dere fått med dere kongresshøringen i USA? 

ENDELIG blir dette tatt opp i lyset! Og jeg håper vi får svar på dette spørsmålet i min levetid. 🙏🏼 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/3EwAJq/kongress-hoering-hevder-usa-gjennomfoerte-hemmelig-ufo-program

Hva var konklusjonen?, det kom ikke frem noen beviser denne gangen heller.

Anonymkode: e1a79...ab4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy77 skrev (19 timer siden):

Dere som ikke tror, har dere fått med dere kongresshøringen i USA? 

ENDELIG blir dette tatt opp i lyset! Og jeg håper vi får svar på dette spørsmålet i min levetid. 🙏🏼 

Det er det mest  interessante som har skjedd på UFO-fronten på lang tid. At amerikanske myndigheter sier at det er noe fysisk der som oppfører seg ekstremt, men de ikke vet hva er synes jeg er ganske sensasjonelt. Tenker da på observasjoner som er gjort av marine og flyvåpen. Likevel er det bare ord. Det skjer ikke noe mer, i hvert fall ikke foreløpig.  Har vært borti slike "cliffhangere" før, dvs en lovnad om at nå er noe stort rett rundt hjørnet (feks Steven Greer sitt "Disclosure Project") ...og så skjer det ingen ting. Nå er det langt mer troverdig når det er det amerikanske forsvaret som står bak uttalelsene, men vi får vente og se. Jeg ville ikke satt for mye penger på dette.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er det mest  interessante som har skjedd på UFO-fronten på lang tid. At amerikanske myndigheter sier at det er noe fysisk der som oppfører seg ekstremt, men de ikke vet hva er synes jeg er ganske sensasjonelt. Tenker da på observasjoner som er gjort av marine og flyvåpen. Likevel er det bare ord. Det skjer ikke noe mer, i hvert fall ikke foreløpig.  Har vært borti slike "cliffhangere" før, dvs en lovnad om at nå er noe stort rett rundt hjørnet (feks Steven Greer sitt "Disclosure Project") ...og så skjer det ingen ting. Nå er det langt mer troverdig når det er det amerikanske forsvaret som står bak uttalelsene, men vi får vente og se. Jeg ville ikke satt for mye penger på dette.

Hvis du er seriøst interessert, sjekk ut «Project Galileo» og NASAs arbeid med UFOer.

Det skjer ting på feltet, men det er lite sensasjonelt og dreier seg om å bygge bedre sensorteknologi, bygge nettverk av stasjoner for UFO-deteksjon og analysere tidligere og nåværende astronomiske bilder for anomalier.

Mye av det beste datamaterialet er klassifisert, som radarspor etter såkalte «Fast Walkers» fanget opp av amerikanske militære satelitter som skal overvåke oppskytningen av ballistiske missiler fra fiendeland.

Anonymkode: ac418...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufo kontakt sies å komme i 2026, men siden vi har regjeringer verden rundt som liker å holde hemmeligheter vil de nok forsøke på best mulig måte å holde ufo kontakten skjult for omverden.

Anonymkode: 765f5...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet sannheten. Men sannheten er det ekstremt få som er klare for å høre, så det er ikke engang vits å forklare. 

Anonymkode: 16e65...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal UFOer på død og liv være utenomjordiske.. hva om de er jordiske.

Vi har ikke kontroll på alle typer liv som finnes på jorden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (1 time siden):

Hvorfor skal UFOer på død og liv være utenomjordiske.. hva om de er jordiske.

Vi har ikke kontroll på alle typer liv som finnes på jorden. 

Helt riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.12.2023 den 23.20):

Ufo kontakt sies å komme i 2026, men siden vi har regjeringer verden rundt som liker å holde hemmeligheter vil de nok forsøke på best mulig måte å holde ufo kontakten skjult for omverden.

Anonymkode: 765f5...d48

Åh, kom igjen 'a. "Sies" av hvem? Utrolige påstander krever utrolige bevis. Det har vært nok av folk opp gjennom historien som har påstått både det ene og det andre for å gjøre seg selv interessante. Både høytrankede militære og myndighetspersoner, men de klarer aldri å komme med det minste bevis unntatt "jeg vet", "jeg så", eller "jeg har kilder som forteller". 

UFO-er finnes, men da i bokstavelig forstand, uidentifiserte flygende objekter. Det er likevel ingen som har kunnet bevise eller sannsynliggjøre at disse er fra andre kloder i universet. De aller fleste UFO-er blir fort IFO-er, og da er som regel forklaringen rimelig lite spektakulær.

Anonymkode: 65200...ab7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.12.2023 den 1.08):

Helt riktig.

Hvordan vet du hva som er riktig i denne settingen? Egenerfaring eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en ufo for noen uker siden. Kjempe fascinerende. Den sto og lyste på himmelen. Trodde først det var et fly eller helikopter. Den var veldig mye større en stjernene rundt. Den stod bare der og blinket litt. Kanskje var det bare julestjerna;) Den forsvant i neste øyeblikk på et sekund i mens jeg stod å så på den. Rundt 15 min tilsammen. Har bilde om noen er interessert. Men det er vanskelig å få frem stemningen og lysfenomenet på et bilde. Kanskje noen likevel klarer å se hva det kan være. Kanskje en planet eller stjerne? Lite greie på astronomi. Men rart den bare forduftet da. Og det hat jeg desverre ikke på bånd.

Anonymkode: 5160f...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg så en ufo for noen uker siden. Kjempe fascinerende. Den sto og lyste på himmelen. Trodde først det var et fly eller helikopter. Den var veldig mye større en stjernene rundt, og samtidig mye mindre enn månen. Den stod der og blinket litt. Kanskje var det bare julestjerna;) Den forsvant derimot i løpet av et øyeblikk, kanskje et sekund i mens jeg stod å så på den. Rundt 15 min tilsammen. Har bilde om noen er interessert. Men det er vanskelig å få frem stemningen og lysfenomenet på et bilde. Kanskje noen likevel klarer å se hva det kan være. Kanskje en planet eller stjerne? Lite greie på astronomi. Men rart den bare forduftet da. Og det hat jeg desverre ikke på bånd.

IMG_3070.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, UFO er bare TLA eller TBF for "Uidentifisert Flyvende Objekt" så dersom man ikke vet om noen er bortført av ett fly, en varmluftsballong eller en hangglider så er det jo egentlig UFO siden man ikke har identifisert farkosten. :)

Endret av bvp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersolverv

Jeg kjenner ingen, men er interessert i temaet og veldig åpen for at det foregår ting her som vi ikke vet om. Vet du at det var en stor UFO-hendelse i Brasil i 1996? Ett eller to fartøy skal ha krasjet, og det skal ha blitt sett aliens som har gått langs veien til og med. Det kom folk fra USA og ryddet opp hele greiene etter kort tid, og historien ble aldri ordentlig kjent. Jeg hadde aldri hørt om det, men nå er det laget en dokumentar. Jeg har ikke fått sett den enda, men har hørt på intervju om den. Man finner mer info om den enn det står på IMDB om man googler tittelen: https://www.imdb.com/title/tt21451264/

Mens jeg nylig lette etter troverdige historier om Sasquatch og andre mystiske vesener, så fant jeg denne videoen med intervju med en soldat som opplevde noe veldig merkelig på oppdrag. De kom over et fly som de ikke kjente til hvilken type det var, og språket inni flyet var også ukjent: https://youtu.be/weqk9rhxLew?si=u1gpZQ4Nhll1vI5o

Dette er et intervju med en som kjørte varer inn og ut av militærbasen Raven Rock i USA. Han forteller om merkelige opplevelser. Veldig interessant å høre på både han her og han over, for de virker så veldig jordnære og troverdige og har fått lite oppmerksomhet: https://youtu.be/weqk9rhxLew?si=u1gpZQ4Nhll1vI5o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forundret.. skrev (På 24.12.2023 den 2.34):

Hvordan vet du hva som er riktig i denne settingen? Egenerfaring eller ikke? 

Ufoer observeres ikke ute i verdensrommet. De observeres ved jorda. Derfor er det riktig de kommer fra jorda. Jeg vet også hvor. Men hvis sannheten kommer ut så vil ikke folk tro på det uansett. Så hva er vits med å fortelle. Blir bare møtt med at det ikke er sant. Perler for svin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...