AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #1 Del Skrevet 18. desember 2023 Er det noen som tror eller mistenker de har vært bortført av UFOer? Eller kjenner noen som har hatt lignende, rare opplevelser? Anonymkode: ac418...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg kjenner en tulling som tror at nazistene hadde UFO'er under krigen og at de fremdeles har en hemmelig base på baksiden av månen. Anonymkode: e1a79...ab4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner en tulling som tror at nazistene hadde UFO'er under krigen og at de fremdeles har en hemmelig base på baksiden av månen. Anonymkode: e1a79...ab4 Dette er det etterhvert forsket veldig mye på, og absolutt alt peker mot at det finnes både ufo’er og «aliens». om de har en base på månen aner jeg ikke, men at de har samarbeidet med mennesker i svært mange år er det liten tvil om. Eneste årsak til at mange ikke tror på det er at det er blitt forsøkt skjult av myndigheter verden over. Men det forventes at dette innen få år blir avslørt. så regner med vi snart får svaret ☺️ Anonymkode: d0032...519 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #4 Del Skrevet 18. desember 2023 https://www.seher.no/kjendis/skremmende-a-bli-sugd-opp-i-romskip/64419383 Anonymkode: bc304...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #5 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg kjenner en tulling som tror at nazistene hadde UFO'er under krigen og at de fremdeles har en hemmelig base på baksiden av månen. Anonymkode: e1a79...ab4 Dette er nok blant de minst troverdige teoriene relatert til UFOer. Mye av dette er mytologi laget lenge etter krigen, basert på løsrevne fakta, spekulasjoner og forfalskede bilder. Anonymkode: ac418...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #6 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er nok blant de minst troverdige teoriene relatert til UFOer. Mye av dette er mytologi laget lenge etter krigen, basert på løsrevne fakta, spekulasjoner og forfalskede bilder. Anonymkode: ac418...2fb Ufoer er blitt observert, skrevet om, tegnet og malt i 100 vis av år, så det stemmer på ingen måte Anonymkode: d0032...519 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #7 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Er det noen som tror eller mistenker de har vært bortført av UFOer? Eller kjenner noen som har hatt lignende, rare opplevelser? Anonymkode: ac418...2fb De som innbiller seg slik burde vært et sted der de ikke har tilgang på internett,pc eller telefon. Anonymkode: 72ff8...56e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Dette er det etterhvert forsket veldig mye på, og absolutt alt peker mot at det finnes både ufo’er og «aliens». om de har en base på månen aner jeg ikke, men at de har samarbeidet med mennesker i svært mange år er det liten tvil om. Eneste årsak til at mange ikke tror på det er at det er blitt forsøkt skjult av myndigheter verden over. Men det forventes at dette innen få år blir avslørt. så regner med vi snart får svaret ☺️ Anonymkode: d0032...519 Hva slags forskning snakker du om ?? en eller annen tulling med egen youtubekanal du sikter til,kanskje? Fint hvis du kan legge ved link til forskning som sier at dette finnes. Forskning baserer seg på fakta, og det finnes ingen fakta på at det finnes ufoer eller aliens, men en del tullinger som ser for mye på youtube tror på alt fordi de er ganske enkle. Anonymkode: 72ff8...56e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ufoer er blitt observert, skrevet om, tegnet og malt i 100 vis av år, så det stemmer på ingen måte Anonymkode: d0032...519 Det er sant. Jeg snakker om teorien om at nazistene hadde fungerende UFOer. Jeg har lest litt rundt temaet, og kildene leder svært tvilsomme steder om man nøster opp i dem. Anonymkode: ac418...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva slags forskning snakker du om ?? en eller annen tulling med egen youtubekanal du sikter til,kanskje? Fint hvis du kan legge ved link til forskning som sier at dette finnes. Forskning baserer seg på fakta, og det finnes ingen fakta på at det finnes ufoer eller aliens, men en del tullinger som ser for mye på youtube tror på alt fordi de er ganske enkle. Anonymkode: 72ff8...56e Det finnes seriøs forskning på UFO-tematikk, både statlig og ikke-statlig. Men det er klart, man har få solide fakta. Anonymkode: ac418...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 18. desember 2023 #11 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er det etterhvert forsket veldig mye på, og absolutt alt peker mot at det finnes både ufo’er og «aliens». om de har en base på månen aner jeg ikke, men at de har samarbeidet med mennesker i svært mange år er det liten tvil om. Eneste årsak til at mange ikke tror på det er at det er blitt forsøkt skjult av myndigheter verden over. Men det forventes at dette innen få år blir avslørt. så regner med vi snart får svaret ☺️ Anonymkode: d0032...519 Det der er bare dumme konspirasjonsteorier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #12 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ufoer er blitt observert, skrevet om, tegnet og malt i 100 vis av år, så det stemmer på ingen måte Anonymkode: d0032...519 Men ingen håndfaste bevis. Slik vil det nok forbli🤭 Anonymkode: 561a4...981 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #13 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg ble sugd opp av en stråle fra et romskip for noen år siden, og de satte elektroder i hodet mitt og befalte meg å frekventere Kvinneguiden hver dag og spre så mye løgn og konspirasjoner som mulig.😙 Anonymkode: 66469...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #14 Del Skrevet 18. desember 2023 Sommer2464 skrev (18 minutter siden): Det der er bare dumme konspirasjonsteorier Inkorrekt Anonymkode: ac418...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #15 Del Skrevet 18. desember 2023 En større fare for oss enn noen ufoer, ingen ser, eller legger merke til, uti verdensrommet, er menneskene og deres evne til å få teknologi til å utslette seg selv og hverandre og jorda vår. Anonymkode: 16e65...0e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #16 Del Skrevet 18. desember 2023 Vi må fokusere mer på å få oss selv på rett kurs mentalt før vi driver og jakter ufoer i verdensrommet. Det er jo faktisk mennesker som er den store trusselen får menneskeheten og vår kjære jord Anonymkode: 16e65...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #17 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi må fokusere mer på å få oss selv på rett kurs mentalt før vi driver og jakter ufoer i verdensrommet. Det er jo faktisk mennesker som er den store trusselen får menneskeheten og vår kjære jord Anonymkode: 16e65...0e3 Kan ikke UFO være mer en mulighet, enn en trussel? Viktig å beholde nysgjerrigheten. Anonymkode: ac418...2fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StanTheMan Skrevet 19. desember 2023 #18 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kjenner en tulling som tror at nazistene hadde UFO'er under krigen og at de fremdeles har en hemmelig base på baksiden av månen. Anonymkode: e1a79...ab4 ..Det ble til og med laget en vittig film om dette..Tror den het "Iron Sky" eller noe sånt...Det var en lett ufrivllig, parodisk film.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2023 #19 Del Skrevet 19. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg ble sugd av et romskip for noen år siden, og de satte elektroder i hodet mitt og befalte meg å frekventere Kvinneguiden hver dag og spre så mye løgn og konspirasjoner som mulig.😙 Anonymkode: 66469...928 Den var litt drøy synes jeg Anonymkode: f6c1d...3e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #20 Del Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 19.54): Inkorrekt Anonymkode: ac418...2fb Kudos for at du velger å svare på tysk! Her synes jeg det norske ordet 'feil' er enda bedre nettopp fordi det er norsk. Men tommel opp for tysk! Anonymkode: 3415a...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå