Gå til innhold

Kan dere være så snill og hjelpe meg?...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

Jeg trenger hjelp!!! Kan dere gi meg tips om hvordan man trener bort fettet rundt låret og rumpa og nedover. Jeg har trent endel idet siste og gått ned 1-2 kilo, men kun overdel. Magen min, overarmene, skuldrene alt overdel er veldig slanke. Men det er ikke der jeg ønsker å bli slank! Mitt drøm er å gå i skjørt, vise fram bena. Når folk ser overdelen min, trodde folk at jeg har spiseforstyrrelse, men når folk ser fra rumpa og nedover mener folk at jeg er overvekt og må slankes for helsesskyld!! Hva skal jeg gjøre?:( Kan dere si hva slags trening som kan hjelpe? Jeg vil ikke trene mye, for overkroppen min finnes ikke lenger noe fett eller kjøtt.

PLZ....hjelp meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnest mange øvelser for rumpe/lår blant annet. Vet ikke om de fjerner fett, men de strammer opp i alle fall, og det er vel en bit på vei?

Er ikke god på å forklare, men du ligger på siden og hever øverste beinet med foten strak. Kjenner du øvelsen? Verdt et forsøk i alle fall...

Uansett - lykke til!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det har noe med hvordan du er bygget. Du må bare godta at slik er du fra naturens side. Selvfølgelig kan du trene lår og rumpe slik at de blir fastere i formen..men mindre blir de garantert ikke.

Har en venninne selv som er syltynn på overkroppen men har en enorm rumpe og ridebukselår så det holder. Hun tok til og med fettsuging på lårene, noe som hjalp henne endel, men jeg vil egentlig ikke anbefale det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...