Tjente31 Skrevet 17. desember 2023 #1 Del Skrevet 17. desember 2023 Hei alle 😃 Er ganske ny her inne, og vi prøver å bli gravid for første gang. Er 33 år gammel, aldri prøvd eller vært gravid tidligere og er nå på PP5! Drømmen var igrunn å kunne bli gravid før vi går inn i nytt år, men da får man bare krysse fingrene for en liten spire i løpet av 2024 Både mamma og tante var veldig plaget med sterk endometriose og begge dem ble gravid via IVF. Dette er noe som har stresset meg en stund, og har på en måte «følt» at den dagen jeg skal starte å prøve, så vil det bli vanskelig. Har sjekket meg på gyn, ultralyd og vært med leger dem siste 12-10 årene, og har på en måte fått beskjed om at alt med meg er fint, og at jeg trenger ikke å stresse. Syklusen min er regelmessig og er normalt på 29 dager, og lite menstruasjonsmerter, bare veldig pms plaget, men enda stresser jeg en del, da jeg vet det ligger endo i familien + at jeg er nå i en alder på 33. Trengte å lufte litt tanker her inne Er idag på CM1 så håper og krysser at denne gang går det veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Del Skrevet 17. desember 2023 Lykke til på veien! Det er bare å prøve og se hvordan det går. Krysser fingrene for en spire i 2024 da Anonymkode: 0d183...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. desember 2023 #3 Del Skrevet 18. desember 2023 Lykke til Håper det går fortere for dere enn det gjorde for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjente31 Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 19.30): Lykke til på veien! Det er bare å prøve og se hvordan det går. Krysser fingrene for en spire i 2024 da Anonymkode: 0d183...9b0 Tusen takk for det ☺️❤️ Håper det🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå