missLynch Skrevet 17. desember 2023 #1 Del Skrevet 17. desember 2023 Hvilke mekanismer ligger bak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Del Skrevet 17. desember 2023 Virker som de ser på seg selv som lure fordi de fant en "shortcut" istedenfor å gjøre arbeidet selv. Generelt selvsentrerte folk. Anonymkode: d7861...a7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Del Skrevet 17. desember 2023 Forbausende mange som greier å selbedrage seg bort i fra juks. Aldri skjønt dette selv da jeg vokste opp i en spillglad familie, og juksing har altid vært helt fremmed for meg. Anonymkode: eaffe...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Del Skrevet 17. desember 2023 missLynch skrev (14 minutter siden): Hvilke mekanismer ligger bak? Ganske enkelt mindreverdighetskompleks.....de må heve seg selv på bekostning av andre. Anonymkode: f15c2...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Del Skrevet 17. desember 2023 Ei jeg kjenner gjengir alltid informasjon og fremstiller det som noe hun har funnet ut av selv. Klarer aldri å kreditere andre. Det er utrolig lite raust. Anonymkode: 2630f...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #6 Del Skrevet 17. desember 2023 En kollega av meg tar æren for alt, eller sier at hun var med på det som ble gjort. Hvis jeg gjør en ting, kan hun dagen etter si at VI gjorde det. Har tatt henne på fersken i løgn flere ganger. Jeg viste at en annen kollega hadde ordnet noe en gang, og hørte at noen spurte henne om det var hun som hadde gjort det, noe hun sa hun gjorde. Var det ikke "Emil " da som gjorde det, så han gjøre det i går jeg" sa jeg, da ble hun storøyd og viste ikke hva hun skulle si. Lenge leve løgna. Anonymkode: 28e39...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå