AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #21 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går det an å foreslå for foreldrene dine å få seg et skikkelig søppelspann kanskje? Anonymkode: 6b21d...a38 Er det nødvendig når de er gamle og jeg klarer å fikse ting selv? Anonymkode: bc32b...fa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #22 Del Skrevet 16. desember 2023 Pølsestappemaskin 🤭🤭 og selvfølgelig leketøy 😁 Anonymkode: cb108...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #23 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): De kan ha vært et sted der det ikke er lett å kvitte seg med sånt. Hos mine foreldre har det aldri vært skikkelig søppel på toalettet, så bind må legges i hundepose og tas med hjem igjen. (Sørger for å ikke ha mensen der, da, men det kan være andre ting.) Anonymkode: bc32b...fa7 Hørtes veldig spesielt ut,hva med søppel andre steder i huset🤣 Anonymkode: 1682e...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #24 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det nødvendig når de er gamle og jeg klarer å fikse ting selv? Anonymkode: bc32b...fa7 Nødvendig eller ikke må jo nesten være opp til deg. Jeg bare foreslo det som alternativ til å drasse rundt på brukte bind hvis det er en gjentakende greie... Et lite søppelspann kan vel koste ned til 39 kr, så jeg tenkte ikke at det var så drastisk. Evt kunne man jo bare gitt det som tillegg til julegaver eller sånn. Men, om du heller vil pakke med brukte bind eller styre med å utsette mensen og slikt i forbindelse med besøk gjør du selvfølgelig det. Det var bare et forslag, det var ment for å være hyggelig/grei liksom.. Anonymkode: 6b21d...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #25 Del Skrevet 16. desember 2023 Jobber ikke i sikkerhetskontrollen, men har litt dårlige erfaringer.. Jeg glemte en sånn «malingspray», den typen du kan bruke for å markere eventuelle overfallsmenn om du blir utsatt for noe slikt, i håndvesken min. Ikke pepperspray, men samme format men er bare maling. Spurte førstemann jeg møtte i sikkerhetskontrollen om han kunne ta den, for det var vel ikke lov å ha med ombord. Åjoda, det gikk fint sa han.. Når vesken ble skannet ble jeg tatt til side, skjelt ut så det holdt om hvilken fare dette var, at det var ulovlig med pepperspray, jeg var en fare for sikkerheten ombord, etc. Når jeg forklarte at jeg spurte en ansatt i sikkerhetskontrollen var svaret jeg fikk at jeg burde skjønne at «den fyren som sto der» ikke visste dette og at han ikke var klarert for å svare på slike henvendelser. Jeg ble rimelig forbannet av å bli skjelt ut slikt foran så mange folkog ble ganske høylytt selv til slutt. Anonymkode: 7f9b2...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå