AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #41 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 19.51): Hvor mye har utseende å si for om dere velger en partner? Jeg er singel, og redd for at et mer slitent utseende med arr og ujevn hud, spesielt i ansiktet, men også strekkmerker og eventuelt vektoppgang og -nedgang vil gjøre at folk ikke vil være med meg. jeg har alltid vært stolt av utseendet mitt, men blir ærlig bekymret når «feil» oppstår. Anonymkode: bf7db...0b1 Dette er nok individuelt. Vet mange ikke bryr seg så hardt om kjærestens utseende og at personlighet er nær sagt det eneste som teller. For meg må pakken være komplett, både personlighet og utseende må være min smak. Personlighet er viktigst ja, men jeg faller ikke og tenner ikke på en, etter min smak, gjennomsnittlig pen mann. Han må være kjekk og sexy. Jeg er en estetisker og det inkluderer (dessverre) også partnerens utseende. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg kanskje kan pule 1 av tusen menn. Og hvis menn er lite kresne og omtrent kan putte pikken i hvem som helst, synes jeg også dette er svært uattraktivt, jeg liker at folk er kresne. Anonymkode: 8da89...885 1
knooters Skrevet 21. desember 2023 #42 Skrevet 21. desember 2023 Utseendet er kjekt for å fange den første interessen, men den gjør lite til ingenting for å bevare den. Min livserfaring etter 37 år på denne kloden, anyway.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå