AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #21 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er bare vås. Man velger etter utseende så langt det er mulig. Når man ikke lengre har mulighet til å velge noen som faktisk er attraktiv, slik som antageligvis du ikke har, så begynner man å predikere om at andre ting liksom er viktigere. Anonymkode: 6967f...00d Ja, vi er nok skapt sånn at utseende er viktig for å skape interesse, og det å være pen/vakker/sexy funker fjell om man er ute etter en masse ons. Mange velger nok også partner/samboer/ektefelle basert på utseende. Jeg tror imidlertid at selv om utseende er viktig for å få interessen i første omgang, så er ikke utseende nok for å få et forhold til å vare. Uten at jeg har noe statistikk på det, har jeg en mistanke om at en overveiende stor andel av de forholdene som oppstår basert på utseende og umiddelbar tiltrekning, havarerer etter ganske kort tid. Forhold som bygger på andre ting, som felles verdier, felles kultur og en slags kompatibilitet som gjør at man fungerer godt sammen som bestevenner, har nok mye bedre forutsetninger for å bli vellykkede. Selv har jeg vært forelsket i mange damer opp i gjennom, og de fleste som jeg har vært forelsket i, har vært vakre, slanke og spennende. Men det ble aldri noe med de. Det var først når jeg ufrivillig kom tett på og ble godt kjent med ei dame som jeg ellers aldri ville sett på to ganger, at det ble match. Hun var, og er, ganske kjedelig og alminnelig, litt lubben og beskjeden. Da jeg ble kjent med henne, ble jeg forelsket i hennes person, og ikke i utseendet. Nå har vi vært gift i 25 år og har det fortsatt godt sammen. Anonymkode: 7da02...229 1 2
tussi680 Skrevet 17. desember 2023 #22 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er bare vås. Man velger etter utseende så langt det er mulig. Når man ikke lengre har mulighet til å velge noen som faktisk er attraktiv, slik som antageligvis du ikke har, så begynner man å predikere om at andre ting liksom er viktigere. Anonymkode: 6967f...00d Du? Nei, dette er sånt man tror på i de unge år, da man mener utseende betyr aller mest. Men som noen sier: Det er sjarmen man faller for, tiltrekningskraften påvirker mye. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #23 Skrevet 20. desember 2023 On 12/16/2023 at 4:59 PM, tussi680 said: Utseendet betyr aller mest for de som er unge. De tror det er viktigst, noe det ikke er, det er oppførsel og imøtekommenhet som teller, det indre i en person, hvordan man behandler andre. Utseendet betyr noe for de aller fleste. Jeg hadde aldri blitt sammen med ei stygg ei. Overvekt. Stygg i ansiktet. Lite utdannelse Da løper jeg rimelig fort. Anonymkode: c7a5d...dad
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #24 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Utseendet betyr noe for de aller fleste. Jeg hadde aldri blitt sammen med ei stygg ei. Overvekt. Stygg i ansiktet. Lite utdannelse Da løper jeg rimelig fort. Anonymkode: c7a5d...dad Alt det du skrev der, beskriver jo mye om deg som person.. "stygg i ansiktet", for meg så høres du ikke ut som en "god person. men en stygg personlighet, det klarte du fort å vise her. Anonymkode: 6edea...346 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #25 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Utseendet betyr noe for de aller fleste. Jeg hadde aldri blitt sammen med ei stygg ei. Overvekt. Stygg i ansiktet. Lite utdannelse Da løper jeg rimelig fort. Anonymkode: c7a5d...dad Og likevel er du singel. Er det kun overvektige og stygge som er interessert i deg? Du blir i god form av å løpe, da Anonymkode: cc350...6bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #26 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt det du skrev der, beskriver jo mye om deg som person.. "stygg i ansiktet", for meg så høres du ikke ut som en "god person. men en stygg personlighet, det klarte du fort å vise her. Anonymkode: 6edea...346 I tillegg er over halvparten av kvinnene og LANGT over halvparten av mennene overvektige. Anonymkode: cc350...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #27 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 23.13): Se rundt deg. På alle de rare og forskjellige folka som har kjæreste. Da skjønner du at arr eller cellulitter ikke har noe å si. Anonymkode: 285a5...a4b Bortsett fra på Tinder. Der har utseende ALT å si. Anonymkode: a7d07...9ce 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #28 Skrevet 20. desember 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Alt det du skrev der, beskriver jo mye om deg som person.. "stygg i ansiktet", for meg så høres du ikke ut som en "god person. men en stygg personlighet, det klarte du fort å vise her. Anonymkode: 6edea...346 Så du hadde blitt sammen med ei som hadde hatt ett hjerte av gull, men som samtidig hadde: Tanngarde som så ut som om noen bare hadde slengt tennene på plass + manglende hygiene? Kunne gått for julenissen pga alt skjegget de hadde hatt? Generelt sett rimelig sliten ut for de har *levd livet*? Folk ser på utseendet først, slik er det bare. Men folk som vet de er pene, og oppfører seg deretter er også motbydelige, det skal jeg innrømme. Anonymkode: c7a5d...dad
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #29 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Utseendet betyr noe for de aller fleste. Jeg hadde aldri blitt sammen med ei stygg ei. Overvekt. Stygg i ansiktet. Lite utdannelse Da løper jeg rimelig fort. Anonymkode: c7a5d...dad Sa gogutten. Anonymkode: d0775...b61
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #30 Skrevet 20. desember 2023 For menn betyr det noe For kvinner betyr det alt. Anonymkode: 9c135...693 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #31 Skrevet 20. desember 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Sa gogutten. Anonymkode: d0775...b61 Jeg skjønner ikke at det er jeg som er den store stygge ulven her. Vi er vel enige om at utseendet betyr noe eller? Anonymkode: c7a5d...dad
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #32 Skrevet 20. desember 2023 Jeg ser bra ut, men det eneste det gjør er at jeg tiltrekker meg menn som bare er ute etter kropp og sex, ikke interessert i å bli kjent med meg som person… så jeg har gitt opp. Folk har forskjellig smak. Og det viktigste når det gjelder å finne en partner er at man liker personen. Kropp og utseende vil forandre seg med årene, men personen er den samme. K36 Anonymkode: 2f93a...f62
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #33 Skrevet 20. desember 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Og likevel er du singel. Er det kun overvektige og stygge som er interessert i deg? Du blir i god form av å løpe, da Anonymkode: cc350...6bc Nei, jeg venter til jeg finner ei jeg synes er pen? Anonymkode: c7a5d...dad
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #34 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg venter til jeg finner ei jeg synes er pen? Anonymkode: c7a5d...dad Fordi det ikke finnes pene kvinner rundt deg som er interessert i deg. Eller mener du at du aldri har truffet en pen kvinne? Anonymkode: cc350...6bc
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #35 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 19.51): Hvor mye har utseende å si for om dere velger en partner? Jeg er singel, og redd for at et mer slitent utseende med arr og ujevn hud, spesielt i ansiktet, men også strekkmerker og eventuelt vektoppgang og -nedgang vil gjøre at folk ikke vil være med meg. jeg har alltid vært stolt av utseendet mitt, men blir ærlig bekymret når «feil» oppstår. Anonymkode: bf7db...0b1 Det har mye å si om den andre har et utseende jeg tiltrekkes av. Levd liv er fint i et ansikt og på en kropp. Det er viktig at utseendet framstår som velstelt, fin sveis og ikke ustelt!! Menn må ikke ha tykt med nakkehår 😆 Anonymkode: 2a25d...e5d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #36 Skrevet 21. desember 2023 Attraksjon har mye å si, men hva man blir trukket mot eller fra er ganske individuelt. Jeg er kvinne da, men arr og hudgreier har ikke noe å si for de jeg tiltrekkes av. Kunne godt data en med problemhud, en som halter, er kjempelav, har talefeil osv. Men samtidig så ser jeg fort når jeg ikke er tiltrukket av noen, det kan være noe med mimikken eller munnen jeg ikke liker f.eks. og da er løpet kjørt for min del. Anonymkode: e4480...e7a
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #37 Skrevet 21. desember 2023 Å være fysisk tiltrukket har veldig mye å si, men blir ikke fysisk tiltrukket med mindre jeg liker utstråling og personlighet. Hva jeg finner tiltrekkende varierer men har en type når det kommer til personlighet. Anonymkode: a73a8...384
Rhodiola Skrevet 21. desember 2023 #38 Skrevet 21. desember 2023 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Den er ikke gjennomgått i sin helhet, noe som presiseres i tilfelle innlegg med regelbrudd skulle bli stående. Rhodiola, adm.
Kermit2 Skrevet 21. desember 2023 #39 Skrevet 21. desember 2023 Det er forskjell på å være pen og på å være attraktiv. Du kan være pen uten å være attraktiv. Og attraktiv uten å være pen. "I don't need no makeup, I got real scars" Tom Waits Bær strekkmerkene dine med stolthet!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #40 Skrevet 21. desember 2023 Vil påstå det er ganske viktig for meg. Anonymkode: e4bab...972
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå