AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #1 Del Skrevet 15. desember 2023 Som tittelen sier: Er det noen som har fått innvilget 4. Forsøk på eksamen ved uio? En bekjent har strøket sitt 3 forsøk på avsluttende eksamen. Lurer på om det er poeng å klage/søke om nytt forsøk? Ser at andre universitet virker ganske liberale mtp 4 forsøk i retningslinjer, men på UiOs nettsider virker de veldig rigide. Noen med erfaringer? Anonymkode: 34fb4...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Del Skrevet 15. desember 2023 UiO er rigid generelt Anonymkode: 47cf6...dc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 15. desember 2023 #3 Del Skrevet 15. desember 2023 Kan det re mulig å ta eksamen ved annet universitet? En må jo da da ta eksamenskrav også, og søke om å få godkjent på UiO etterpå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #4 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal presse seg gjennom når man alt har strøket 3 ganger. Det at man stryker 3 ganger burde være indikasjon nok om at man burde finne noe annet å gjøre. Anonymkode: 61fd1...d1c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg fikk det uten noe problem. Sendte en mail der jeg forklarre at jeg har slitt med stress og depresjon i en periode, men har blitt bedre nå og dermed håper på å få en sjanse til. Fikk bare en ny sjanse med en gang uten noe spørsmål. Anonymkode: f94c2...67a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:18 #6 Del Skrevet i går, 17:18 AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 18.58): Jeg fikk det uten noe problem. Sendte en mail der jeg forklarre at jeg har slitt med stress og depresjon i en periode, men har blitt bedre nå og dermed håper på å få en sjanse til. Fikk bare en ny sjanse med en gang uten noe spørsmål. Anonymkode: f94c2...67a Hvilket fakultet var det? Anonymkode: d5856...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 18.32): Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal presse seg gjennom når man alt har strøket 3 ganger. Det at man stryker 3 ganger burde være indikasjon nok om at man burde finne noe annet å gjøre. Anonymkode: 61fd1...d1c I utgangspunktet enig men det er mye som kan skje som gjør at man trenger flere forsøk. Jeg skal selv ta 4 forsøk i kalkulus. Da har jeg overvurdert kunnskap første gang, ikke møtt på 2 gang grunnet transportproblemer, 3 gang var jo da egentlig mitt eneste gode forsøk og jeg hadde veldig uflaks med spørsmålene. Anonymkode: abc9c...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå