Gå til innhold

Er det ikke litt trist at Taylor Swift er så populær?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som artist er hun generisk og uinteressant. Ingenting imot henne som person. Hun virker ikke koko i det hele tatt. 

Men er dette virkelig den beste kvinnelige artisten for øyeblikket? Finnes det ikke noe litt mer spennende?

Anonymkode: a5970...0f7

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er fint at det er et sunt forbilde som er mest populær. 

Anonymkode: 6e75e...ada

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Som artist er hun generisk og uinteressant. Ingenting imot henne som person. Hun virker ikke koko i det hele tatt. Anonymkode: a5970...0f7

Spør alle eksene hun har laget sang om. Virker som det kommer en ny sang for hvert brudd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pressplay skrev (13 minutter siden):

Spør alle eksene hun har laget sang om. Virker som det kommer en ny sang for hvert brudd. 

De aller fleste som skriver låter bruker erfaringer fra eget liv. Ser ikke at John Mayer får samme kritikk, selv om han gjør det samme. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Capazitet skrev (14 minutter siden):

Skjønner ikkje hypen med henne.

Ingen normale gjør det.

Anonymkode: 3095f...cc8

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være trist? Jeg foretrekker en totalt annen sjanger enn hva hun produserer. Men det påvirker meg ikke på noen som helst måte. Jeg står liksom fritt til å ikke høre på henne, eller bry meg om henne, eller andre ting jeg ikke kan påvirke.

Det som egentlig er litt trist er personer som trorvderes synspunkter og meninger er de meningene og synspunktene resten av verden også burde ha.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen normale gjør det.

Nei, uff, ingen er så normal som deg, så normal at du må opprette en tråd om folk som har annerledes musikksmak som deg. 

Anonymkode: 2ea84...f27

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

endo skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle det være trist? Jeg foretrekker en totalt annen sjanger enn hva hun produserer. Men det påvirker meg ikke på noen som helst måte. Jeg står liksom fritt til å ikke høre på henne, eller bry meg om henne, eller andre ting jeg ikke kan påvirke.

Det som egentlig er litt trist er personer som trorvderes synspunkter og meninger er de meningene og synspunktene resten av verden også burde ha.

Jupp, blir aldri klok over slike mennesker, folk får da høre på det de vil, altså musikksmaken din er ikke så interessant for andre enn deg selv. Er mange artister jeg ikke liker, men er ikke noe jeg bruker tid på og langt i fra opprette en tråd om det.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, uff, ingen er så normal som deg, så normal at du må opprette en tråd om folk som har annerledes musikksmak enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, uff, ingen er så normal som deg, så normal at du må opprette en tråd om folk som har annerledes musikksmak som deg. 

Når har jeg opprettet en slik tråd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er det trist?

Hun har holdt seg relevant gjennom 3 tiår, det er jo en bragd i seg selv.

Er vel mer trist å bli «lei seg» kun fordi Taylor Swift lager musikk som andre liker?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen normale gjør det.

Mener du virkelig at folk som kommer til julemiddagen i denne genseren ikke er normale ...?

taylor-swift-wishing-you-amerry-swiftmas

Anonymkode: dbe07...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

De aller fleste som skriver låter bruker erfaringer fra eget liv. Ser ikke at John Mayer får samme kritikk, selv om han gjør det samme. 

Handlet denne tråden om John Mayer? Neivel, så poenget ditt er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pressplay skrev (2 minutter siden):

Handlet denne tråden om John Mayer? Neivel, så poenget ditt er?

At det er bare hun som får kritikk for det, ble det for vanskelig å forstå for deg? 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes sangene er kjedelige og har mutet navnet på Twitter fordi jeg gikk lei men har ikke noe imot at hun er populær. Synes hun er et greit forbilde jeg. Det irriterer meg langt mer at folk har Sofie Elise og Kardashians som idol. Da kan man snakke om hvor  gal verden er.

Anonymkode: b4bec...4da

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

At det er bare hun som får kritikk for det, ble det for vanskelig å forstå for deg? 

Har jeg påstått noe slikt? Skjønner at du er en Swifties men hold deg til saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (15 minutter siden):

Men hvorfor er det trist?

Hun har holdt seg relevant gjennom 3 tiår, det er jo en bragd i seg selv.

Er vel mer trist å bli «lei seg» kun fordi Taylor Swift lager musikk som andre liker?

Det er litt trist at de største artistene, er de minst relevante og minst kontroversielle. Vi verdsetter heismusikk over dyktighet.

Det viktigste egentlig med Taylor Swift, er det at hun har relansert albumene sine, det at hun bryter med bransjetankegangene. 

Men, ja både blandt kvinnelige og mannlige artister, er det mye generisk lydprodukter og lite verdifullt.

Det er bare rett og slett for lite narkotika i musikkbransjen for tiden. Det er slutt på sex, drugs og rockn roll. Er det narkotika nå, er det weed, og ... det gir ikke skarpe kanter.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...