Gjest Vikarsykepleier Skrevet 15. desember 2023 #1 Del Skrevet 15. desember 2023 Skjermen har hatt pixelstriper en tid, før den fikk et område som var tomt, men nå er den helt svart. Er skjerm sånt som er verdt å få reparert? Jeg vet ikke, men jeg tenker at hele delen må byttes. Noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #2 Del Skrevet 15. desember 2023 Når du kjøpte skjermen betalte du da for det jeg tror heter trygghetsavtale eller garanti? Da tror jeg man kan få slikt fikset. Men har du ikke så kan det bli mer kostbart. Sjekk med butikken du kjøpte den i evt.. Anonymkode: d13af...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Del Skrevet 15. desember 2023 Selve maskinen er jo i skjermen på imac så er jo verdt og få fikset det kanskje 🙂 Anonymkode: d13af...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 15. desember 2023 #4 Del Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selve maskinen er jo i skjermen på imac så er jo verdt og få fikset det kanskje 🙂 Anonymkode: d13af...b17 Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #5 Del Skrevet 15. desember 2023 Vikarsykepleier skrev (33 minutter siden): Hæ? https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/pc/stasjonar-pc/imac-24-8c-cpu7c-gpu256-solv/313194?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8PTt1-uRgwMV-1aRBR3FLQX7EAQYAyABEgI_qvD_BwE Er det en sånn type skjerm du har? Anonymkode: d13af...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #6 Del Skrevet 15. desember 2023 Hvis ja, så er det en alti-i-ett-maskin. Anonymkode: d13af...b17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå