Gå til innhold

Til dere uvaksinerte.

AnonymBruker

Til dere uvaksinerte  

177 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger har dere hatt corona?

• 1
      64
    • Ingen
      46
    • 2
      37
    • 3
      19
    • 4
      11

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stenger 16. des. 2025, 16:12

Anbefalte innlegg

1 gang som jeg er helt sikker på at jeg hadde, 1 gang som jeg ikke fikk bekreftet men tror jeg hadde. 

Ble ikke særlig syk, til tross for underliggende sykdom. Tar mye d vitamin og spiser veldig sunt. 

Anonymkode: 82f91...166

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha  hva er poenget med denne meningsmålingen? Forventer du ærlige svar fra alle?  Selvsagt har de uvakinertet  midre symptomer, det er jo opplagt ,hva svarene blir. Ellers så er det påfallende mange som aldri har blitt smittet,  er jo så sunne, må vite.

Man kan synes og bløffe så mye man vil , men sanheten er at uvaksinerte kommer mye dårligere ut total sett. Det finnes det masse data på.

Får bare håpe at dere heldige, og  ikke ender opp med en alvorlig ettervirkning av covid infeksjon , eller blir en av de som "begging"  for en  vakisne, rett før man havner på repirator

https://www.afr.com/politics/patients-beg-for-vaccination-when-it-is-too-late-icu-nurses-20211003-p58wqu

Anonymkode: d0810...0a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 13.56):

Common cold=corona

Anonymkode: f97c7...ccf

Jada, her er vi opplyste. Men det understreker nok engang nivået av , kunnskap hos den jevne  anti waxxer 

Anonymkode: d7e51...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 14.09):

Hvor mange ganger har dere hatt corona?

Aner ikke, aldri hatt noe alvorlige symptomer men muligens 1 gang jeg var småforkjøla?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/15/2023 at 2:29 PM, AnonymBruker said:

For å si det sånn - de sjukeste jeg kjenner er de som har tatt flest doser - og det er også de som blir sjukest når de er syke 😉 

Anonymkode: 5827c...f4b

Rart - de sjukeste JEG kenner er de som ikke har blitt vaksinert- til og med døde.  Jobber i helsevesen - det er mange folk som blir også syke ETTER vaksinen, skjønner ikke hvorfor dere antivaksere har null forståelse i hvordan vaksiner fungerer- i hvert fall, flere som ville nok har døde uten vaksinen.   

Anonymkode: 9d6c7...65e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Rart - de sjukeste JEG kenner er de som ikke har blitt vaksinert- til og med døde.  Jobber i helsevesen - det er mange folk som blir også syke ETTER vaksinen, skjønner ikke hvorfor dere antivaksere har null forståelse i hvordan vaksiner fungerer- i hvert fall, flere som ville nok har døde uten vaksinen.   

Det er ikke flere unge, friske som døde av korona i Norge. Utrolig få uvaksinerte i denne aldersgruppen blir veldig syke av korona, men de har større risiko for bivirkninger av vaksinen. 

Alle, men spesielt eldre, kan bli veldig syke av ulike infeksjonssykdommer, både influensa, lungebetennelse, korona og annet. Er man uheldig kan man dø også av milde sykdommer med lav mortalitet.

Uansett kjenner vi ulike mennesker, men det går iallefall igjen på mange arbeidsplasser at vaksinerte er mye syke for tiden, og de få uvaksinerte får ekstra arbeid. De uvaksinerte jeg kjenner har også hatt korona max en gang, med svært milde symptomer, meg selv inkludert.

Endret av anonym111111
  • Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ha ha  hva er poenget med denne meningsmålingen? Forventer du ærlige svar fra alle?  Selvsagt har de uvakinertet  midre symptomer, det er jo opplagt ,hva svarene blir. Ellers så er det påfallende mange som aldri har blitt smittet,  er jo så sunne, må vite.

Man kan synes og bløffe så mye man vil , men sanheten er at uvaksinerte kommer mye dårligere ut total sett. Det finnes det masse data på.

Får bare håpe at dere heldige, og  ikke ender opp med en alvorlig ettervirkning av covid infeksjon , eller blir en av de som "begging"  for en  vakisne, rett før man havner på repirator

https://www.afr.com/politics/patients-beg-for-vaccination-when-it-is-too-late-icu-nurses-20211003-p58wqu

Anonymkode: d0810...0a5

Så du mener de uvaksinerte juger? Jammen ikke lite frekk.

Anonymkode: f291b...8b1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vaksinert og har ikke hatt covid så vidt jeg vet. Vært småforkjølet noen ganger. Hatt covid i husstanden to ganger, men ble ikke syk selv.

Anonymkode: cb117...2da

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvaksinert, testet meg bare 1 gang men tror jeg har hatt korona 2 ganger. Ikke særlig dårlig og i vanlig aktivitet rett etterpå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 22.17):

En gang da omikron herjet. De vaksinerte jeg kjenner har det jo hele tiden... 

Anonymkode: 04a36...abf

Jeg er vaksinert fem ganger, men har bare hatt korona en gang. Da var jeg til gjengjeld syk i 6 uker.

Anonymkode: 1f3ef...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 14.29):

For å si det sånn - de sjukeste jeg kjenner er de som har tatt flest doser - og det er også de som blir sjukest når de er syke 😉 

Selv har jeg tatt 2 i 2021, og hatt covid 1 gang som jeg vet, med litt rennende nese......har forøvrig hatt akutt bronkitt flere ganger etter både vaksinene og covid - men det fikset seg med en vaksine mot lungebetennelse. Nå har jeg ikke vært i nærheten av syk på et år 🙂 

Anonymkode: 5827c...f4b

Du sier noe der. Jeg har tatt tre vaksiner, men tar ikke flere nå før det ev. blir anbefalt at de som ikke er i risikogrupper skal ta. Har fått tilbud om influensavaksine på jobben, har ikke tatt, men legger merke til at de som faktisk tar, og som ikke er i risikogrupper, er de som likevel har mest fravær fra jobb.

Det virker rett og slett som om det er hypokonderne (snakker ikke om risikogrupper) som tar alle vaksinene de kan få, men de er jo likevel mest borte fra jobb, fordi de åpenbart er mer opptatte av å kjenne etter. 

Anonymkode: db0ad...f54

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jada, her er vi opplyste. Men det understreker nok engang nivået av , kunnskap hos den jevne  anti waxxer 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man er vel ikke nødvendigvis antivakser fordi man har latt være å ta en vaksine av mange.

Anonymkode: 3c19b...288

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Man er vel ikke nødvendigvis antivakser fordi man har latt være å ta en vaksine av mange.

Anonymkode: 3c19b...288

Men kunnskapsnivået er skremmende lavt hos svært mange som avstår fra vaksinen. Personen jeg siterte tror at viruset kun angriper øvre luftveier.

Jeg vil påstå at svært mange tviholder på et ståsted de tok da vaksinen kom. Og hverken vil eller evner å ta til seg erfaringer en har erfart.  De benekter viruset gir skade og overprøver det at vaksinen anses som sikker og svært sjeldent gir alvorlige følger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvaksinert, hatt 3 ganger, aldri blitt skikkelig syk kun litt vondt i hodet.. 

Anonymkode: 6159a...977

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 covid vaksiner, hatt covid 1 gang. Var litt daff, ingen feber eller hoste 

Anonymkode: 39c7a...66a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 15.12.2023 den 14.15):

1 gang troooor jeg. Testet ikke, men var med noen som testet positivt.

Ble ikke dårlig i det hele tatt.

Har ingen doser

Anonymkode: 5dce0...136

Det er ikke sikkert du var syk. 
Her har vi voksne i hus corona, men tenåringen er frisk. Alle har testet.

Anonymkode: 89244...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 vaksine.

Hatt corona en gang. Spydde og hadde diare i 6 timer. Thats it!

Anonymkode: a4a30...ad7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/15/2023 at 2:09 PM, AnonymBruker said:

Hvor mange ganger har dere hatt corona?

Kanskje en gang. Men jeg er ganske sikker på at sånne hjemmetester er vil slå ut på korona uansett forkjølelse. Vaksinen er bare tull. Dødsfall relatert til korona utgjør så mangt.

Anonymkode: 8e7be...272

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som sier dere har hatt covid men er uvaksinerte; testet dere og fikk positivt?

Anonymkode: 89244...a18

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...