Gå til innhold

Til dere uvaksinerte.

AnonymBruker

Til dere uvaksinerte  

172 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger har dere hatt corona?

• 1
      60
    • Ingen
      46
    • 2
      37
    • 3
      18
    • 4
      11

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stenger 16. des. 2025, 16:12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem regner du for å være uvaksinert? Jeg har ikke tatt vaksinen siden 2021, tror ikke den beskytter lenger? Har hatt corona en gang som jeg vet, men da var jeg ikke syk og oppdaget det ved en ren tilfeldighet.

Anonymkode: 1b51a...236

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært s

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem regner du for å være uvaksinert? Jeg har ikke tatt vaksinen siden 2021, tror ikke den beskytter lenger? Har hatt corona en gang som jeg vet, men da var jeg ikke syk og oppdaget det ved en ren tilfeldighet.

Tenker på de med 0 doser.

Anonymkode: f97c7...ccf

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang troooor jeg. Testet ikke, men var med noen som testet positivt.

Ble ikke dårlig i det hele tatt.

Har ingen doser

Anonymkode: 5dce0...136

• Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er du jo vaksinert.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skille ønske jeg var uvaksinert, tok en eneste dose for 2 år siden pga jeg var høygravid og redd, og mensen min varer i 2 uker om gangen og er helt ustabil. Faens makkverk 

• Liker 7
  • Hjerte 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mingus skrev (2 minutter siden):

Skille ønske jeg var uvaksinert, tok en eneste dose for 2 år siden pga jeg var høygravid og redd, og mensen min varer i 2 uker om gangen og er helt ustabil. Faens makkverk 

https://www.npe.no/no/Erstatningssoker/utvalgte_skadeomraader/Erstatningvedvaksineskade/

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er du jo vaksinert.

Ja, i 2021 var jeg vaksinert. Men det er jo en grunn til at de anbefaler flere doser. Var derfor jeg lurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lemonkiwi skrev (8 minutter siden):

Jeg har hatt covid 3 ganger. 
ble ikke veldig syk. 

Hvorfor har du ikke svart 3 ganger da? 😉 

Anonymkode: 5827c...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn - de sjukeste jeg kjenner er de som har tatt flest doser - og det er også de som blir sjukest når de er syke 😉 

Selv har jeg tatt 2 i 2021, og hatt covid 1 gang som jeg vet, med litt rennende nese......har forøvrig hatt akutt bronkitt flere ganger etter både vaksinene og covid - men det fikset seg med en vaksine mot lungebetennelse. Nå har jeg ikke vært i nærheten av syk på et år 🙂 

Anonymkode: 5827c...f4b

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tatt vaksinen, og jeg har ikke hatt corona, så vidt jeg vet. Akkurat nå er jeg litt uggen, men jeg er nesten helt sikker på at det er en vanlig forkjølelse. Jeg har ikke hatt sånne symptomer siden kanskje 2014.

Skjønner ikke hvorfor folk synes det er rart at mange av de som vaksinerer seg er mer syke enn andre - det er ikke vitaminer i sprøyta, de blir derfor ikke friskere av den, de tar den for å slippe redusere risikoen for å bli alvorlig syke, eller dø, hvis de blir smittet. 

Endret av Pringle
må være pinlig nøyaktig her
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang, men merket egentlig ikke at jeg hadde det. Ble smittet av en vaksinert som hadde fått det, og tok kontakt siden vi hadde vært sammen i dagene før vedkommende ble syk. Hadde jeg ikke fått denne informasjonen, hadde jeg bare tenkt at dagsformen var litt under snittet akkurat den dagen jeg hadde milde symptomer.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 eller 3 ganger. 
Men har ikke vært syk noen av de. Fått det på jobb i helsevesenet. 

Anonymkode: df79f...873

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger. Litt forkjøla

Vet dette ikke er tema, men nå få flere og flere sene bivirkninger spesielt mtp menstruasjon for kvinner, trist at det ikke var forsket mer på, spesielt mtp å gi ut til friske som knapt ble syke uansett 

Anonymkode: be06b...4e9

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En gang da omikron herjet. De vaksinerte jeg kjenner har det jo hele tiden... 

Anonymkode: 04a36...abf

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare. Jeg har tatt to doser pga reiser, siste sommer 2021. Tviler på at disse vaksinedosene gjør noe som helst i dag, over to år etterpå med en annen virusvariant. Har hatt Covid en gang. Merket det nesten ikke. 

Anonymkode: 0fa4c...884

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...