Hemoglobin Skrevet 15. desember 2023 #1 Del Skrevet 15. desember 2023 Her tenker jeg serier og filmer-serier i alle sjangre. Det er også gjerne serier og film-serier som gir en god følelse. Kan nevne noen jeg liker. Prison Break Fast and the Furious Friends Marvel-filmene (spesielt Avengers) Harry Potter Når jeg har sett disse seriene og film-seriene ferdig, blir jeg ofte litt nedstemt, for jeg har sett på karakterene over så lang tid at det blir et savn å ikke se mer. Samholdet og vennskapet i seriene gjør at jeg blir ekstra glad i karakterene. Så nå trenger jeg se mer av dette. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 29. desember 2023 #2 Del Skrevet 29. desember 2023 Enig i Friends og Harry Potter😊Blir kanskje helt andre typer serier enn hva du er ute etter, men jeg får samme følelser av bl.a.: Gilmore girls, Heartstopper, the O.C., Pørni. Disse er jo ganske «soft». Husker jeg var hekta på første sesongene av NCIS LA, og mange sesonger av Criminal Minds, det tror jeg var mest pga samholdet i teamet. Samme med den svenske serien Den tynne blå linjen. Suits. Friday night lights. Og reality-serien Love IRL var jo helt nydelig, ble utrolig glad i deltakerne - ektheten og samholdet dem i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå