Gå til innhold

Vichy hudpleie


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest celine1

Noen hær inne som har erfaring med Vichy hudpleieserie?

Fåes kjøpt på apotek.

Er den noe å satse på.Fint om noen forteller om sine erfaringer med den.

Takk for svar og klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billige hudpleie produkter fra apotek anbefales ikke, da disse ofte inneholder stoffer som gjør huden værre. Jeg har ingen erfaringer med akkurat dette merket, men jeg har lært at apotekhudpleieprodukter ikke skal brukes! Gå til en hudpleier og kjøp skikkelige saker. Gode kremer inneholder dyre råvarer, derfor blir ofte kremene dyre også! Når det gjelder hudpleieprodukter får man som oftest det man betaler for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den fine konsistensen kommer ofte av petrolatum eller mineralolje, som rett og slett klogger igjen porene og skaper sorte prikker --> kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må si meg litt uenig med *Sandra*.

Vichy er ikke et billig apotekmerke, men en fransk hudpleie serie. Den føres av apoteket, men det er ikke apoteket som produserer den. Selv har jeg brukt serier for uren hud og noen produkter for fet og blandet hud. Jeg må si at jeg var veldig fornøyd med den. Faktisk mer fornøyd med Vichy enn for eksempel Declor og andre merker fra hudpleie salonger.

Jeg vil anbefale deg å prøve dem! Synes de er verdt et forsøk. Viss du ikke er fornøyd, har du ikke tapt allverdens heller. Jeg betalte 99 kr pr stk for produktene jeg kjøpte.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke prøvd akkurat dette produktet, men jeg vet at hudpleieprodukter fra apoteker og dagligvare forretninger ofte har skikkelig råtten kvalitet. Jeg skal ihvertfall ned på apoteket og lese innholdsfortegnelsen, ser det greit ut kan jeg prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vichy produktene kommer faktisk fra en liten nydelig by i Frankrike med samme navn som er kjent for sine helbredende kilder - og tilhørende spa- og kursteder. Dette kildevannet blir brukt i produktene - som forøvrig er meget bra, spesielt bodylotionen for tørr hud!

Stina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har brukt Vichy hudkrem for meget tørr og voksen hud en stund nå, og er veldig godt fornøyd. Har en veldig følsom hud som lett reagerer. Før har jeg prøvd kremer i alle prisklasser, men har nå funnet kremen som passer min hudtype perfekt. Du må prøve deg fram. Det er ikke alltid at høy pris gir god kvalitet for din hud.

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si meg enig med trikri!

jeg har hva legene kaller hysteriske porer.. tåler ingenting på huden i ansiktet før jeg får stooore knallrøde blemmer!!! samme skjer dersom jeg får en rift eller lignende. har prøvd ALT! dyre hudpleieprodukter frå babor o.s.v. lykken var stor da jeg oppdaget at vicy`s produkter fungerte kjempebra! ikke er jeg lenger plaget med tørr hud i t-sonen heller!

takket være vichy kan jeg nå bevege meg ute i dagslys uten at folk rygger unna meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg må med hånden på hjertet si at jeg trykker Vichy inn til mitt bryst!!

Det finnes ikke noe bedre for sart hud.

Spør på apoteket etter noen prøver, og døm selv!

Kjempemyke i konsistensen, behagelig duft, lett på huden ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Anonymous

Vet dette er en gammel tråd..men,men...litt resirkulering :wink:

Jeg synes de svir på huden pga. parfymeinnholdet.Har prøvd både rens,toning,kremer og foundatipon derfra.Men så er det veldig individuelt hva man tåler da....Hva synes du om Vichy etter å ha sett innholdet Starie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...