AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #1 Del Skrevet 14. desember 2023 Nå sikter jeg til dere som har erfaring, mens dere som mener spåkoner er tull kan bare bla videre da jeg var i Thailand var jeg på landets største tempel og ble spådd. Dette var mest for morro skyld, jeg og mamma gikk inn bare for å oppleve det mens pappa og broren min avfeide dette og gikk videre. Det tok jo kjempelang tid! Vi var inne i en time, og mannen spurte mange spørsmål og studerte ett eller annet i en diger bok. Jeg tror vanligvis ikke på sånt, men greia er… han har jo hatt helt rett😂 dette var i 2017, så jeg vet jo ikke om han har rett i resten av hendelsene som «skal skje» i livet mitt (han har skrevet en detaljert oversikt over viktige hendelser fremover), og sa blant annet at jeg skulle dø av alderdom og bli eldre enn han (han var 91🤣). Han har hatt mye rett, f. eks sa han at jeg kom til å få en sønn først, så en datter (fikk en sønn i 2021 og en datter nå i sommer). Og masse annet som hittil stemmer, selv om det bare er 6 år siden. Så jeg blir jo nesten litt redd😅 hva er erfaringene deres? Anonymkode: e77a5...9f2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Del Skrevet 13. januar 2024 Jeg har fått flere readinger, og mye har vært spennende. En del har vært bang on på hva som har vært og nåtid, altså veldig spesifikke ting som er så sært at det ikke går an å gi en generell reading på. Men fremtid så har veldig mye vært feil. Anonymkode: 9b060...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Del Skrevet 13. januar 2024 Var en gang hos hun der Helen Falander, bare tull alt sammen. Hun spådde vel sin egen dødsdato, men der bommet hun også🙄 Anonymkode: 7e542...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Var en gang hos hun der Helen Falander, bare tull alt sammen. Hun spådde vel sin egen dødsdato, men der bommet hun også🙄 Anonymkode: 7e542...636 Er hun kjent? Anonymkode: c4a89...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #5 Del Skrevet 13. januar 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Er hun kjent? Anonymkode: c4a89...f25 Hun døde for mange år siden... Anonymkode: 9b060...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2024 #6 Del Skrevet 15. januar 2024 On 1/13/2024 at 7:44 PM, AnonymBruker said: Var en gang hos hun der Helen Falander, bare tull alt sammen. Hun spådde vel sin egen dødsdato, men der bommet hun også🙄 Anonymkode: 7e542...636 Fremtiden kan endres Det med spå fremtiden er lese energier som er i det øyeblikket, men det kan endres ved at tar andre valg. Grunnent il at noen spår fremtiden er for unngå at noegrufult skjer sånn jeg har forstått det Anonymkode: 1ecdd...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå