Gå til innhold

Din julegave fra jobben i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siste arbeidsdag før jul i morgen, har ikke fått en dritt. Får mye kjeft fra sure kunder da. 

Det skal være noe julebord i januar, vi får vel en kaffeavtale siden jeg jobber i et konsern som selger slike 🤪

Jeg drikker ikke kaffe. 

Anonymkode: d5eed...e4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokolade og håndskrevet julekort fra nærmeste leder, julegrøt og fri alle røde dager + 6-timersdager de resterende.

Når jeg tenker meg om er det ganske greit til å være staten.

Anonymkode: 97754...27b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen julegave, har aldri fått heller. Regner ikke med det hadde vært rare greiene uansett. Og så syns jeg egentlig ikke noe om det heller, uansett hvor man jobber. Så jeg savner det ikke.

Men i morgen skal vi ha julelunsj på jobb, og den pleier å være veldig bra :) 

Anonymkode: 3e03a...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekk med mat og drikke, tipper verdi rundt 1000. Veldig fornøyd og noe som går med ila jula :)

Anonymkode: 57483...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julelunsj med en kjent artist som underholdning, årsfest for feiring av jubileumsår, stor godtepose samt en stor felles gave til veldedige formål. Veldig fornøyd egentlig. 

Anonymkode: a4117...4d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobben ga en donasjon til en lokal organisasjon som kun er aktiv rundt jul og hjelper mange vanskeligstilte familier med gaver til jul+ at de går gavekort på matbutikk. Er veldig fornøyd; dette er et fabelaktig tiltak som jeg i årevis har valgt å støtte privat også. Så jobben ga en sum pr ansatt til organisasjonen, istedetfor for å kjøpe en eller annen ting som garantert ikke alle 700 ansatte blir fornøyd med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som butikksjef i kjedebutikk. Fikk et gavekort på 500 kr til kjeden jeg jobber i.  Vi får også 300 kr pr. ansatt i budsjett til julebord.

Anonymkode: bc9f4...f58

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunen. Ingenting i år, da det må spares. Fikk ikke julelunsj eller julebord en gang. Eller, vi hadde det, men vi måtte betale for alt selv.

Anonymkode: e2921...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i kommunal barnevernstjeneste.

Vi får ikke julegave fra jobben. Men vi skal ha nyttårsfest på nyåret, der egenandelen er på 300 kr.

Anonymkode: c5b9b...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år fikk vi ingenting i julegave, men firmaet gir en stor pengedonasjon til Redd Barna. I tilllegg støtter de flere lokale organisasjoner. 
Men - vi får dekket julebord og det har blitt arrangert julelunsj. I tillegg er det litt ekstra mye godt til kaffen nå i førjulstida. Så jeg klager virkelig ikke:) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på cafe i nærheten av jobben på 180 kr og sjokolade. Har også fått gaver fra mine to ledere. De har jeg ikke åpnet enda.

Istedenfor julebord hadde vi felles julelunsj i går. 

Endret av Bbbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julelunsj og julebord. Jobben gir en sum til veldedighet. Får i tillegg en julemiddag av avdelingen, samt en kurv med lokalmat (honning, spekemat, ost osv) og julekort. Synes egentlig dette er bra :) Staten.

Anonymkode: edae5...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe, kollegaene mine fikk sjokolade og gløgg. De har vel glemt meg eller ikke hatt nok. I tillegg kastet de matpakken min i søpla så får gleden av å gå en hel arbeidsdag uten mat 🙄

Anonymkode: b18a6...496

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonus 7000

Gave presentkort på 1000 kr

Så fikk vi julmiddag

Jeg er veldig fornøyd, otroligt koselig og bli satt pris på 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assisterende butikksjef i klesbutikk; påspandert julebord og kunne velge julegave selv utifra en mail med diverse alternativ. Valgte salt&pepperkvern, dansk design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen ting.

Jeg skal i tillegg jobbe både juleaften, 3. juledag og nyttårsaften UTEN helligdagstillegg, så vidt meg bekjent som eneste yrkesgruppe på min arbeidsplass (offentlig sykehus) som ikke får noen form for gode for å ofre høytidsdagene år etter år. 

Anonymkode: 2f8bc...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 9.05):

Mannen gavekort på 8000

Jeg ingenting.

Anonymkode: 08585...3bf

Dette er jo over grensen for hva han må skatte av da..

Anonymkode: e4c94...dde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ingen ting.

Jeg skal i tillegg jobbe både juleaften, 3. juledag og nyttårsaften UTEN helligdagstillegg, så vidt meg bekjent som eneste yrkesgruppe på min arbeidsplass (offentlig sykehus) som ikke får noen form for gode for å ofre høytidsdagene år etter år. 

Anonymkode: 2f8bc...453

Julaften, 3 juledag og nyttårsaften er ikke helligdag/rød dag. det er ganske vanlig å jobbe uten å få noe tillegg selvom det er høytidsdager.. i mitt firma jobber man som vanlig eller tar ut ferie om man ønsker fri på disse dagene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...