AnonymBruker Skrevet i går, 16:40 #121 Del Skrevet i går, 16:40 Julepynt. Trolig fra Clas Ohlson i år som i fjor. Tipper pris på julegaven er rundt 150 kr i år som i fjor. Usikker på om det er min teamleder som betaler det selv, da arbeidsgiver kutter på møkka for å spare. Tror min teamleder gjør sitt beste og synes det er veldig søtt og hyggelig av henne, men så dårlig ivatetatt som vi blir av arbeidsgiver ellers så syns jeg hele opplegget er tåpelig og nesten en fornærmelse. Anonymkode: d8e14...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:47 #122 Del Skrevet i går, 16:47 4 000 kr. Må riktignok skattes av, så i praksis ca 2 500 kr. Anonymkode: e2fd4...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet i går, 16:50 #123 Del Skrevet i går, 16:50 (endret) One year membership to the Jelly of the Month Club. Neida (for de som tok den) Ingen julegave på mange år faktisk, og klarer meg fint med det Endret i går, 16:54 av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:59 #124 Del Skrevet i går, 16:59 AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 7.38): Bonus: 0,- Gave: 0,- Men de gir et ukjent beløp til "noe veledig" formål i steden. Føles godt å sponse million-lønna til sjefen der. Rart at vi har så stor gjennomtrekk gitt..... Anonymkode: 19671...396 Vi fikk en serviett med 5 Twist oppi, med litt gavebånd rundt. Kommune. Anonymkode: b524a...cba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet i går, 17:07 #125 Del Skrevet i går, 17:07 A donation has been made from you to the "human fond - Money for people." Neida Fikk en lommelykt! (helt ok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #126 Del Skrevet 23 timer siden Vi fikk en nøkkelring fra Temu med "Keys to the shit show på". Anonymkode: e22b4...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #127 Del Skrevet 23 timer siden 1 kopp fra Temu hvor det står "Another day, another slay" . Jobber i helse... Anonymkode: 52bb7...4bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #128 Del Skrevet 19 timer siden Jobber i offentlig. Ingen bonus i penger eller julegave. Men jeg får julaften og nyttårsaften fri & det synes jeg er en bra! Anonymkode: 9d4ff...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #129 Del Skrevet 18 timer siden Ingen gave, ingen bonus, men fikk julelunsj til ca. 300 kroner stykket. Jobber i staten, byråkrat. Anonymkode: 34c4d...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #130 Del Skrevet 18 timer siden En boks med Freia gode ønsker. Anonymkode: 2feb2...301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #131 Del Skrevet 18 timer siden Posejuice og honning. Sukkersøt combo Anonymkode: 9ec82...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 18 timer siden #132 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 13.40): Vi fikk sånn lenke der man kunne velge selv fra et utvalgt, valgte en slags fancy høytaler som koster rundt 3000kr. Samboer for også slik lenke men produktene han fikk velge mellom lå rundt 1000kr, så litt gjerrigere arbeidsplass Anonymkode: a85ed...548 Jeg fikk også den muligheten. Valgte også en høytaler, men den var nok verdt 100 kr kanskje😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #133 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Julepynt. Trolig fra Clas Ohlson i år som i fjor. Tipper pris på julegaven er rundt 150 kr i år som i fjor. Usikker på om det er min teamleder som betaler det selv, da arbeidsgiver kutter på møkka for å spare. Tror min teamleder gjør sitt beste og synes det er veldig søtt og hyggelig av henne, men så dårlig ivatetatt som vi blir av arbeidsgiver ellers så syns jeg hele opplegget er tåpelig og nesten en fornærmelse. Anonymkode: d8e14...2bf Skrev dette i et svakt øyeblikk tidligere i dag. Det fremsto nok litt krasst og jeg føler for å korrigere. Mener at jeg er glad for julegaven og forstår at økonomien er vanskelig nå. Bare føler at ansatte ikke blir så godt ivaretatt mtp blant annet lønnsforhandlinger og at det er trist at leder(?) trolig må ordne en sånn liten ting fra egen lomme selv. Hadde vel vært mer passende å ikke få noe kanskje. Men kanskje jeg tok feil i et svakt øyeblikk… Anonymkode: d8e14...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #134 Del Skrevet 18 timer siden 5000kr Anonymkode: b2f04...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #135 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Skrev dette i et svakt øyeblikk tidligere i dag. Det fremsto nok litt krasst og jeg føler for å korrigere. Mener at jeg er glad for julegaven og forstår at økonomien er vanskelig nå. Bare føler at ansatte ikke blir så godt ivaretatt mtp blant annet lønnsforhandlinger og at det er trist at leder(?) trolig må ordne en sånn liten ting fra egen lomme selv. Hadde vel vært mer passende å ikke få noe kanskje. Men kanskje jeg tok feil i et svakt øyeblikk… Anonymkode: d8e14...2bf Jobber forresten i privat sektor. Konsulentfirma Anonymkode: d8e14...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #136 Del Skrevet 18 timer siden En pose kaffe og en pose te. Så for de av oss som ikke drikker noen av delene, i praksis bare noe å gi videre til andre. Men synes likevel det er bedre enn i gamle dager da de ga vin, alkohol ønsker jeg ikke å gi noen. Anonymkode: b2aef...286 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juleeees Skrevet 13 timer siden #137 Del Skrevet 13 timer siden Vi får 3000 kr i år. Gis samme til alle i bedriften. Varierer litt fra år til år hvor mye det er, men pleier alltids å få litt penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #138 Del Skrevet 12 timer siden På Julelunsj må vi ha med mat selv, julebord må vi betale for, og julegaven er ikke stort å skryte av😄 Anonymkode: 4904f...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 12 timer siden #139 Del Skrevet 12 timer siden Får vel en takk på Teams. Julelunsj er sponset, men julebordet hadde en egenandel på 500 kr. Det er en fest å jobbe i det offentlige! 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå