Gå til innhold

Din julegave fra jobben i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Julepynt. Trolig fra Clas Ohlson i år som i fjor. Tipper pris på julegaven er rundt 150 kr i år som i fjor. Usikker på om det er min teamleder som betaler det selv, da arbeidsgiver kutter på møkka for å spare. Tror min teamleder gjør sitt beste og synes det er veldig søtt og hyggelig av henne, men så dårlig ivatetatt som vi blir av arbeidsgiver ellers så syns jeg hele opplegget er tåpelig og nesten en fornærmelse. 

Anonymkode: d8e14...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

4 000 kr. Må riktignok skattes av, så i praksis ca 2 500 kr.

Anonymkode: e2fd4...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One year membership to the Jelly of the Month Club.

Neida (for de som tok den)

Ingen julegave på mange år faktisk, og klarer meg fint med det :)

Endret av Sicktrip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 7.38):

Bonus: 0,-

Gave: 0,-

Men de gir et ukjent beløp til "noe veledig" formål i steden. Føles godt å sponse million-lønna til sjefen der. Rart at vi har så stor gjennomtrekk gitt.....

Anonymkode: 19671...396

Vi fikk en serviett med 5 Twist oppi, med litt gavebånd rundt. Kommune. 

Anonymkode: b524a...cba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A donation has been made from you to the "human fond - Money for people."

Neida

Fikk en lommelykt! (helt ok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi fikk en nøkkelring fra Temu med "Keys to the shit show på". webp

Anonymkode: e22b4...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

1 kopp fra Temu hvor det står "Another day, another slay" . Jobber i helse... 

Anonymkode: 52bb7...4bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber i offentlig. Ingen bonus i penger eller julegave. Men jeg får julaften og nyttårsaften fri & det synes jeg er en bra!  

Anonymkode: 9d4ff...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen gave, ingen bonus, men fikk julelunsj til ca. 300 kroner stykket. Jobber i staten, byråkrat. 

Anonymkode: 34c4d...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2023 den 13.40):

Vi fikk sånn lenke der man kunne velge selv fra et utvalgt, valgte en slags fancy høytaler som koster rundt 3000kr. Samboer for også slik lenke men produktene han fikk velge mellom lå rundt 1000kr, så litt gjerrigere arbeidsplass

Anonymkode: a85ed...548

Jeg fikk også den muligheten. Valgte også en høytaler, men den var nok verdt 100 kr kanskje😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Julepynt. Trolig fra Clas Ohlson i år som i fjor. Tipper pris på julegaven er rundt 150 kr i år som i fjor. Usikker på om det er min teamleder som betaler det selv, da arbeidsgiver kutter på møkka for å spare. Tror min teamleder gjør sitt beste og synes det er veldig søtt og hyggelig av henne, men så dårlig ivatetatt som vi blir av arbeidsgiver ellers så syns jeg hele opplegget er tåpelig og nesten en fornærmelse. 

Skrev dette i et svakt øyeblikk tidligere i dag. Det fremsto nok litt krasst og jeg føler for å korrigere. Mener at jeg er glad for julegaven og forstår at økonomien er vanskelig nå. Bare føler at ansatte ikke blir så godt ivaretatt mtp blant annet lønnsforhandlinger og at det er trist at leder(?) trolig må ordne en sånn liten ting fra egen lomme selv. Hadde vel vært mer passende å ikke få noe kanskje. Men kanskje jeg tok feil i et svakt øyeblikk…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Skrev dette i et svakt øyeblikk tidligere i dag. Det fremsto nok litt krasst og jeg føler for å korrigere. Mener at jeg er glad for julegaven og forstår at økonomien er vanskelig nå. Bare føler at ansatte ikke blir så godt ivaretatt mtp blant annet lønnsforhandlinger og at det er trist at leder(?) trolig må ordne en sånn liten ting fra egen lomme selv. Hadde vel vært mer passende å ikke få noe kanskje. Men kanskje jeg tok feil i et svakt øyeblikk…

Jobber forresten i privat sektor. Konsulentfirma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En pose kaffe og en pose te. Så for de av oss som ikke drikker noen av delene, i praksis bare noe å gi videre til andre. Men synes likevel det er bedre enn i gamle dager da de ga vin, alkohol ønsker jeg ikke å gi noen. 

Anonymkode: b2aef...286

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får 3000 kr i år. Gis samme til alle i bedriften. Varierer litt fra år til år hvor mye det er, men pleier alltids å få litt penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På Julelunsj må vi ha med mat selv, julebord må vi betale for, og julegaven er ikke stort å skryte av😄 

Anonymkode: 4904f...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel en takk på Teams. 
Julelunsj er sponset, men julebordet hadde en egenandel på 500 kr. 

Det er en fest å jobbe i det offentlige! 🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye klaging på det offentlige her… Jobber selv i det private og vi fikk et kaffekrus uten hank (som er ubrukelig til varm drikke siden kruset blir glovarmt) Jeg ga mitt til hun som satt ved siden av meg i kontorlandskapet. 

Anonymkode: 0f02b...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...