Gå til innhold

Din julegave fra jobben i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sykepleier her også. Får ingenting her heller. Null, niks, Nada.  Fikk en halv(ja, du leste riktig) HALV lussekatt utdelt igår, da. Beskrivende for hvordan helsevesenet setter pris på sine ansatte. 

Anonymkode: 02f1f...b41

En halv lussekatt som trekkes fra lønnen*

Anonymkode: 2f8bc...453

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sjokoladekalender, i tillegg til at de ga meg beskjed om at jeg skulle sies opp. 

Anonymkode: 91d47...5e1

• Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel en fellesepost med takk for i år fra direktøren 😆

Hilsen statsansatt med phd på en arbeidsplass hvor spennende arbeidsoppgaver og supre kollegaer enn så lenge veier opp for rævva lønnsbetingelser 🤓

Anonymkode: 25f05...7ed

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, men vi hadde julelunsj og secret santa gave som alle kollegaer var med på så det er jo koselig selv om en må bruke egne penger. 

Jobben donerer ellers til Redd Barna.

Anonymkode: dbfc1...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Sykepleier her også. Får ingenting her heller. Null, niks, Nada.  Fikk en halv(ja, du leste riktig) HALV lussekatt utdelt igår, da. Beskrivende for hvordan helsevesenet setter pris på sine ansatte. 

Det fikk vi også :fnise: Jeg jobber også i helsetjenesten. Det er så stusslig at jeg kan ikke gjøre annet enn å le av det. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå jobber jeg både i en møbelbutikk hvor vi får gavekort på 500kr fra kjeden, og i kommunen hvor vi ikke får noe som helst😅 eller, vi får julelunsj da! Det er jo koselig🥰

Anonymkode: 20a71...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hadde faktisk vært bedre om de hadde spart seg for den halve lussekatten🙈 sykepleiere burde fått så mye mer❤️

Anonymkode: 20a71...109

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 liten flaske med stekeolje og noe krydder. Julebord måtte vi betale selv 

Anonymkode: 291c6...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Årets julegave går til Mental Helse Ungdom i stedet for til de ansatte, noe jeg er takknemlig og stolt over. 

Anonymkode: aa282...852

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått julepresangen ennå, men regner med at det blir som vanlig. 2 flasker god vin og litt julegotter. Får julelunsj. Har også hatt julebord. Overnatting 2 netter i enkeltrom og mat og drikke samt litt faglig innhold. Jobber i det private. 

Anonymkode: 07f3b...091

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke fått julepresangen ennå, men regner med at det blir som vanlig. 2 flasker god vin og litt julegotter. Får julelunsj. Har også hatt julebord. Overnatting 2 netter i enkeltrom og mat og drikke samt litt faglig innhold. Jobber i det private. 

Glemte og skrive at de som ikke drikker alkohol får gode alternativer kjøpt fra Vinmonopolet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null og niks. Sjefen kjøper seg billig heder og ære ved å si at hun donerer til Leger uten grenser i stedet. Men vi vet ikke hvor MYE hun donerer totalt eller per ansatt.

Anonymkode: 7cb1e...9a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...