Gå til innhold

Må kjøpe ny bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd og tips til prosessen i forhold til nytt bilkjøp. Min gamle bil fra midten av 2000-tallet, trenger nå dyre reparasjoner. Orker ikke koste på en såpass gammel bil mange kronene, så håper å få refinansiert sånn at jeg kan kjøpe en ny bil. Men har nok ikke så mye å rutte med uansett (vet ikke om jeg i det hele tatt får refinansiert). 

Har dere noen bra tips til gode bruktbiler som er rimelige? Gjerne automat, 5 dører, og tror jeg vil ha bensin, da jeg ikke får ladet bil hjemme. Noen tanker? 

Anonymkode: 14c4a...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Trenger litt råd og tips til prosessen i forhold til nytt bilkjøp. Min gamle bil fra midten av 2000-tallet, trenger nå dyre reparasjoner. Orker ikke koste på en såpass gammel bil mange kronene, så håper å få refinansiert sånn at jeg kan kjøpe en ny bil. Men har nok ikke så mye å rutte med uansett (vet ikke om jeg i det hele tatt får refinansiert). 

Har dere noen bra tips til gode bruktbiler som er rimelige? Gjerne automat, 5 dører, og tror jeg vil ha bensin, da jeg ikke får ladet bil hjemme. Noen tanker? 

Anonymkode: 14c4a...97d

Fra midten av 2000-tallet? 2500 da eller? 😅

Anonymkode: 54629...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fra midten av 2000-tallet? 2500 da eller? 😅

Anonymkode: 54629...2e9

Legg litt godvilje til du, så skjønner du nok hva ts mener 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har eid flere Toyota hybrider, nå har jeg en 2019 RAV4. Det fine med Toyotaene er at du slipper å ha dem på verksted og at de er verdt mye den dagen du vil selge dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dører - men har du behov for en stor bil?

Svært god kvalitet og veldig rimelig, kompakt bil med overraskende god plass, fullstendig fri for status - Honda Jazz.

God kvalitet, veldig billig, en bil du kan prute på og så ha lenge med rimelige delepriser og utmerket kjørekvalitet og ofte godt utstyr - Hyundai i20 (etter 2015) eller i30, Kia Ceed.

Anonymkode: 01dee...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...