AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Del Skrevet 12. desember 2023 Trenger litt råd og tips til prosessen i forhold til nytt bilkjøp. Min gamle bil fra midten av 2000-tallet, trenger nå dyre reparasjoner. Orker ikke koste på en såpass gammel bil mange kronene, så håper å få refinansiert sånn at jeg kan kjøpe en ny bil. Men har nok ikke så mye å rutte med uansett (vet ikke om jeg i det hele tatt får refinansiert). Har dere noen bra tips til gode bruktbiler som er rimelige? Gjerne automat, 5 dører, og tror jeg vil ha bensin, da jeg ikke får ladet bil hjemme. Noen tanker? Anonymkode: 14c4a...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2023 #2 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Trenger litt råd og tips til prosessen i forhold til nytt bilkjøp. Min gamle bil fra midten av 2000-tallet, trenger nå dyre reparasjoner. Orker ikke koste på en såpass gammel bil mange kronene, så håper å få refinansiert sånn at jeg kan kjøpe en ny bil. Men har nok ikke så mye å rutte med uansett (vet ikke om jeg i det hele tatt får refinansiert). Har dere noen bra tips til gode bruktbiler som er rimelige? Gjerne automat, 5 dører, og tror jeg vil ha bensin, da jeg ikke får ladet bil hjemme. Noen tanker? Anonymkode: 14c4a...97d Fra midten av 2000-tallet? 2500 da eller? 😅 Anonymkode: 54629...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13. desember 2023 #3 Del Skrevet 13. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fra midten av 2000-tallet? 2500 da eller? 😅 Anonymkode: 54629...2e9 Legg litt godvilje til du, så skjønner du nok hva ts mener 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 13. desember 2023 #4 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg har eid flere Toyota hybrider, nå har jeg en 2019 RAV4. Det fine med Toyotaene er at du slipper å ha dem på verksted og at de er verdt mye den dagen du vil selge dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Del Skrevet 14. desember 2023 5 dører - men har du behov for en stor bil? Svært god kvalitet og veldig rimelig, kompakt bil med overraskende god plass, fullstendig fri for status - Honda Jazz. God kvalitet, veldig billig, en bil du kan prute på og så ha lenge med rimelige delepriser og utmerket kjørekvalitet og ofte godt utstyr - Hyundai i20 (etter 2015) eller i30, Kia Ceed. Anonymkode: 01dee...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #6 Del Skrevet 22. desember 2023 hva med Passat hybrid? stasjonsvogn. Kjører 5 mil på strøm. Anonymkode: c2816...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2023 #7 Del Skrevet 22. desember 2023 Ville gått for en Volvo 740. Går som en klokke i mange år. Anonymkode: 0f3e8...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå