AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #1 Del Skrevet 12. desember 2023 Jeg liker programmer som Forræder, Jakten på Kjærligheten, Farmen, Første Date, Torpet, Førstemann,,, Orker ikke slitsomme programmer som Kongen befaler, the Office, 90days osv. Dramaserier/krim er ikke favoritten, men likte f eks The Teacher på tv2 play. Noen som har tips til lett, enkel, avslappende serie som gir litt underholdning uten å kreve altfor mye konsentrasjon og uten masse bråk og skrål? Noe som er fint å se før man skal legge seg Anonymkode: 999ea...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2023 #2 Del Skrevet 12. desember 2023 The Dark på Netflix Anonymkode: 4c80b...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2023 #3 Del Skrevet 15. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 17.37): Jeg liker programmer som Forræder, Jakten på Kjærligheten, Farmen, Første Date, Torpet, Førstemann,,, Orker ikke slitsomme programmer som Kongen befaler, the Office, 90days osv. Dramaserier/krim er ikke favoritten, men likte f eks The Teacher på tv2 play. Noen som har tips til lett, enkel, avslappende serie som gir litt underholdning uten å kreve altfor mye konsentrasjon og uten masse bråk og skrål? Noe som er fint å se før man skal legge seg Anonymkode: 999ea...6d5 Friends, mr bean. Vet de er eldre serier, men det er lett underholdning. 🙂 Anonymkode: dfc4e...d39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gs1721 Skrevet 29. desember 2023 #4 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Neste sommer, Friends, Der ingen skulle tru at nokon kunne bu, Love IRL. Endret 29. desember 2023 av Gs1721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 29. desember 2023 #5 Del Skrevet 29. desember 2023 Sjekk ut Serier - NRK TV Av hva jeg har sett, tror jeg Oslo Zoo, Sejer, Burn after reading, Den nye dyrlegen, Sanditon, Lykkeland, Fortuna, Rådebank, Kuppel 16, Zombie-Lars, "19", Gutta på skauen og Taxi kan passe til beskrivelsen din. Annika – NRK TV ny sesong starter på nyttårsaften! Taxi (krimserie 1969) – NRK TV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Akkurat nå ser jeg på "Familien Andersson" på NRK. Må innrømme at jeg synes det er gøy altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #7 Del Skrevet 2. januar Below deck f.eks. Down under. Jeg liker vanligvis ikke reality men Below deck er gøy. Anonymkode: cd802...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #8 Del Skrevet 2. januar Downtown Abbey Anonymkode: 11b32...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 2. januar #9 Del Skrevet 2. januar Lovechild og Call the midwife, og Ett sted å høre til 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #10 Del Skrevet 2. januar Snabeltann skrev (6 timer siden): Lovechild og Call the midwife, og Ett sted å høre til ENig! 😍 Gir ro i sjela. Og "den nye dyrlegen" Anonymkode: eb506...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 3. januar #11 Del Skrevet 3. januar Call the Midwife All Creatures Great and Small 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #12 Del Skrevet 3. januar Har begynt å se My Life with the Wather boys nå, den er i samme kategorien. Binget 5 episoder siden jobb. (Netflix) Anonymkode: 6a584...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 6. januar #13 Del Skrevet 6. januar Gilmore girls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #14 Del Skrevet 6. januar Hotel Cæsar Anonymkode: 6c3f1...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. januar #15 Del Skrevet 6. januar Doc Martin Fader Brown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #16 Del Skrevet 6. januar Anonymkode: b5f17...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå