Stina234 Skrevet 12. desember 2023 #1 Del Skrevet 12. desember 2023 Trist nyhet. Takk for alle gode øyeblikk du har skapt med din visesang. RIP. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 12. desember 2023 #2 Del Skrevet 12. desember 2023 Trist nyhet RIP. Men minnene lever videre gjennom hans sanger og tekster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 12. desember 2023 #3 Del Skrevet 12. desember 2023 Jodeleihiho Ola Borten Moe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 12. desember 2023 #4 Del Skrevet 12. desember 2023 Der mistet vi en av Norges beste låtskrivere. Veldig trist, han skulle vært aktiv i mange år til. Jeg ble først oppmerksom på ham i begynnelsen av 70-årene da Nå kommer jeg og tar deg fikk mye spilletid på radio (jeg var altfor ung til å skjønne teksten). Siden oppdaget jeg jo at albumet Garman inneholder en drøss med sterke sanger. Et annet høydepunkt jeg vil trekke fram, er da han blåste nytt liv i karrieren til Jonas Fjeld (To rustne herrer). Vi vil savne deg, Ole, og minnes deg med takknemlighet. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
språkpurk Skrevet 12. desember 2023 #5 Del Skrevet 12. desember 2023 Litt usikker på om Ole Paus hadde satt pris på oppfordringer om å hvile i fred på engelsk, men det er vel tanken som teller. God anledning til å høre gjennom diskografien i dag, i hvert fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå