Gå til innhold

Er det rart å synes at kattunger er søtere en menneskebabyer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ei som sa det ikke er normalt, og at siden jeg er menneske så burde jeg syns at menneskebabyer er søtest. Hun fikk baby for ikke så lenge siden. Og jeg sa ikke at menneskebabyer er stygge heller, men hun følte det nok sånn da. Var bare noe vi snakket om da jeg snart får katt og viste bildet. Sa vel uten å tenke meg om at de er søtere en menneskebabyer.

Er jeg rar?

Anonymkode: f7273...528

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke rart i det hele tatt. Kattunger er bare helt nydelige. 

Syns ikke menneskebabyer er spesielt søte. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sosialt ubegavet å si det til en nybakt mor. Spiller ingen rolle om det er din ærlige mening eller ei, man skjønner at det er en merkelig ting å si til en som akkurat har blitt mor.

Anonymkode: 4e968...bef

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskebabyer er normalt ikke pene før det har gått noen uker, men det samme kan vel sies om kattunger.

Valper derimot er født stygge og vokser seg styggere.

Anonymkode: 50d59...e0c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattunger er jo søtere enn menneskebabyer. Valper er søtere, geitekillinger er søtere, kalver er søtere osv.

Anonymkode: 92434...fc2

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke engang spesielt glad i katter, men jeg har tilgode å se en baby som er søtere enn en gjennomsnittlig kattunge.

Men det er ikke helt innafor å si til noen med baby. Til de fleste andre pleier det gå bra ;)

Anonymkode: 883bc...fe9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er rart å synes det. Jeg synes også det, enda jeg ikke egentlig liker katter. 

Men, det kan jo ha vært litt rart å si det akkurat til henne, akkurat når hun har skaffet seg menneskebaby og du skulle skaffe deg kattunge. Men ikke så voldsomt ille akkurat. 

Du er ikke rar. 

Anonymkode: e8a22...b90

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kattunger best og syns de er søtest. Og man slipper å skifte bleie, og foreksempel bli gulpet på. I tillegg lager de så søte lyder. Blir helt forelsket hver gang jeg ser en kattunge 😻❤️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er sosialt ubegavet å si det til en nybakt mor. Spiller ingen rolle om det er din ærlige mening eller ei, man skjønner at det er en merkelig ting å si til en som akkurat har blitt mor.

Anonymkode: 4e968...bef

Skrev jo at jeg ikke tenkte meg om.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg liker kattunger best og syns de er søtest. Og man slipper å skifte bleie, og foreksempel bli gulpet på. I tillegg lager de så søte lyder. Blir helt forelsket hver gang jeg ser en kattunge 😻❤️

Men du må tømme bæsjen og bytte kattesand, kanskje forsøke fjerne kattepiss som ødelegger alt det er borti, og støvsuge og vaske uendelig mengder med kattehår. 

Eneste fordelen med kart vs baby er at man kan sove gjennom natta.

Anonymkode: 7d262...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har menneskebarn også altså. Men de er ikke babyer lenger. Men jeg synes fortsatt at kattunger er søtere en babyer 😸

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men du må tømme bæsjen og bytte kattesand, kanskje forsøke fjerne kattepiss som ødelegger alt det er borti, og støvsuge og vaske uendelig mengder med kattehår. 

Eneste fordelen med kart vs baby er at man kan sove gjennom natta.

Anonymkode: 7d262...d2a

Ja det er sant. 

Ja hvis de ikke løper rundt som en propell hver natt og river ned alt mulig 😸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt både baby og kattunge. Kattunger er helt klart søtest, men jeg er jo mer glad i menneskebabyen. 

Det er jo ikke sånn at utseende er ens eneste verdi.

Anonymkode: 984ed...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke. Bortsett fra mine egne babyer, synes jeg alle babyer er mindre søte enn kattunger.

Anonymkode: f2b38...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OM du hadde sagt fugleunger - så hadde det kanskje vært rart...  Kattunger, valper og sånt er fryktelig søte... Bæbiser trenger som regel noen måneder på seg, imo...   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt både baby og kattunge. Kattunger er helt klart søtest, men jeg er jo mer glad i menneskebabyen. 

Det er jo ikke sånn at utseende er ens eneste verdi.

Anonymkode: 984ed...311

Skjønner.

Nei, selvfølgelig er det ikke bare utseendet som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Var ei som sa det ikke er normalt, og at siden jeg er menneske så burde jeg syns at menneskebabyer er søtest. Hun fikk baby for ikke så lenge siden. Og jeg sa ikke at menneskebabyer er stygge heller, men hun følte det nok sånn da. Var bare noe vi snakket om da jeg snart får katt og viste bildet. Sa vel uten å tenke meg om at de er søtere en menneskebabyer.

Er jeg rar?

nei, ikke rart i det hele tatt. Kattunger, valper, etc... er mye søtere enn menneskebabyer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...