Gå til innhold

Julegaver skilte foreldre

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har to «julaftener».

Far har ikke familie, så julaften der er bare far og barnet. Før bruddet feiret vi alltid med min familie, så hun var vant til det og syntes det var det som var jul og var lei seg for å gå glipp av det annenhvert år. Derfor valgte vi å gjøre det sånn.

De tingene hun får i gave får hun selvsagt ta med seg fritt mellom hjemmene, de er hennes.

Anonymkode: dfa39...bad

Hvorfor i alle dager feirer du ikke alle julaftener med barnet ditt, og inviterer far også??

Anonymkode: 1f49d...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 0.58):

Levere tilbake gaver?😅

Anonymkode: 603d4...d7c

Hvis jeg kjøper en Play Station sin sønnen min på 12 år, vil jeg selvsagt at den skal være i mitt hus, ikke i farens hus hvor han er annenhver helg. 

For eksempel. 

Anonymkode: 26e36...57b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette går fint om begge er single, men ikke med nye partnere i bildet. 

Anonymkode: 04495...76a

Det har du helt rett i, vi får sikkert noen utfordringer med det etterhvert. Men nå har vi gjort det slik i snart 5 år, og jeg velger å tenke at for hvert år vi får det til så er det en bonus. Når den tid kommer at det naturlig splittes opp har iallefall barna fått en fin overgang og hadd foreldrene sine sammen på viktige dager lenge. Det er vel bare jula det vil gjelde uansett, alle andre merkedager vil man kunne møtes alle sammen uavhengig av nye partnere tenker jeg, selv om jeg forstår at selve julaften ikke vil kunne være slik for evig. 

Anonymkode: 1f49d...095

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2023 den 9.09):

Dette går jo ikke med nye partnere i bildet

Anonymkode: 04495...76a

Klart det gjør. Om de voksne er innstilt på å gjøre det beste for barna, så klarer alle å oppholde seg i samme rom i noen timer også på julaften :) 

Skrevet
Heln skrev (1 time siden):

Klart det gjør. Om de voksne er innstilt på å gjøre det beste for barna, så klarer alle å oppholde seg i samme rom i noen timer også på julaften :) 

Tenker folk finner best ut av dette selv jeg, hva som er det beste. Mange feirer jo også med øvrig familie og da er ikke feiring sammen med eks like naturlig uansett. 

Anonymkode: 4ec3b...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...