n_97 Skrevet 18. november 2020 #1381 Del Skrevet 18. november 2020 Virker som det blir giftemål. også synes jeg det er på tide at vi endrer grunnloven sånn at kongelige kan bestemme ektefelle selv. Noe så AVLEGGS. https://www.tv2.no/a/11773734/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 18. november 2020 #1382 Del Skrevet 18. november 2020 Tror Martha er storm forelsket. Han på den andre side, søker berømmelse og PR. Blir det blir bryllup, så vil det siden bli skilsmisse. Han blir ikke boende i Norge over tid. Den kundebasen med tilhørende betalingsvilje som han har i US, vil han aldri få i Norge. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra70 Skrevet 18. november 2020 #1383 Del Skrevet 18. november 2020 Han vil nok ha Martha til USA, det er jo ingen som står i veien for det nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 2. desember 2020 #1384 Del Skrevet 2. desember 2020 Mærta Låis hadde lett «fått fred» hvis hun unngikk å oppsøke offentligheten hele tiden. Kjærlighetserklæringer på Instagram er ikke akkurat privat, som et eksempel. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. februar 2021 #1385 Del Skrevet 7. februar 2021 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosendiva Skrevet 8. mars 2021 #1386 Del Skrevet 8. mars 2021 (endret) Jeg kjeder meg . Jeg innrømmer det så jeg leser insta. Kom inn på prinsessa profil. Og der er det ikke mye tegn til typen. Har jeg gått glipp av noe.? Tror ikke de følger hverandre heller. Rettelse han følger henne. Endret 8. mars 2021 av Frosendiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 8. mars 2021 #1387 Del Skrevet 8. mars 2021 Frosendiva skrev (4 minutter siden): Jeg kjeder meg . Jeg innrømmer det så jeg leser insta. Kom inn på prinsessa profil. Og der er det ikke mye tegn til typen. Har jeg gått glipp av noe.? Tror ikke de følger hverandre heller. Whaaaat? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 8. mars 2021 #1388 Del Skrevet 8. mars 2021 Frosendiva skrev (1 time siden): Jeg kjeder meg . Jeg innrømmer det så jeg leser insta. Kom inn på prinsessa profil. Og der er det ikke mye tegn til typen. Har jeg gått glipp av noe.? Tror ikke de følger hverandre heller. Rettelse han følger henne. Han følger henne ja. Og hun følger da shamandurek hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. mars 2021 #1389 Del Skrevet 11. mars 2021 On 11/12/2020 at 9:17 PM, MalloryK said: Virker som om alle har glemt Ari. Du husker at han også fikk seg ny kjæreste før han døde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 19. mars 2021 #1390 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Kanskje han har noe å lære bort? Han har vært veldig opptatt av kongelige og berømtheter før han møtte henne - og klarte faktisk å bli sammen med en prinsesse. På 'the Doctors' sa han noe sånt som at at med rett innstilling "it will bring you a kingdom(!!)" Endret 19. mars 2021 av Humas 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 26. august 2021 #1391 Del Skrevet 26. august 2021 Jaja, nå er hun på ferie hos kjæresten. Trodde det var vanskelig å komme inn i USA for tiden men tydeligvis ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 27. august 2021 #1392 Del Skrevet 27. august 2021 21 hours ago, Justlooking said: Jaja, nå er hun på ferie hos kjæresten. Trodde det var vanskelig å komme inn i USA for tiden men tydeligvis ikke. Det går an om man oppholder seg mer enn 14 dager utenfor schengen og er fullvaksinert. Kanskje ikke mer mystisk enn at hun har bodd hos venner et steds i verden i to uker. Men for folk flest er det jo veldig kostbart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. august 2021 #1393 Del Skrevet 27. august 2021 n_97 skrev (24 minutter siden): Det går an om man oppholder seg mer enn 14 dager utenfor schengen og er fullvaksinert. Kanskje ikke mer mystisk enn at hun har bodd hos venner et steds i verden i to uker. Men for folk flest er det jo veldig kostbart. Går det an å komme seg inn uvaksinert? Martha er vel ingen stor fan av skolemedisin … 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 27. august 2021 #1394 Del Skrevet 27. august 2021 1 hour ago, Justlooking said: Går det an å komme seg inn uvaksinert? Martha er vel ingen stor fan av skolemedisin … Jeg sjekket og ser ut som man må ha begge dosene ja. Vel, hva gjør man ikke når man er stupforelsket 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. august 2021 #1395 Del Skrevet 28. august 2021 n_97 skrev (22 timer siden): Jeg sjekket og ser ut som man må ha begge dosene ja. Vel, hva gjør man ikke når man er stupforelsket 😁 Leste akkurat at det var innreise nekt fra Norge uansett, så lurer på hvordan hun klarte det? Mulig noen andre også ville vært der borte for å besøke kjæreste eller familie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 28. august 2021 #1396 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Kjenner noen som måtte til USA for å hente hjem sitt døde barn, og etter mye byråkrati frem og tilbake en hel måned fikk de til slutt visum. Tydligvis mye enklere når man er kongelig... Endret 28. august 2021 av Tough cookie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 28. august 2021 #1397 Del Skrevet 28. august 2021 Hun reiser nok på diplomatpass som resten av kongefamilien, og diplomatpass har egne regler. De som reiser på dette til bla Norge er unntatt testing og karantene.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. august 2021 #1398 Del Skrevet 29. august 2021 Sawyer skrev (14 timer siden): Hun reiser nok på diplomatpass som resten av kongefamilien, og diplomatpass har egne regler. De som reiser på dette til bla Norge er unntatt testing og karantene.. Der har vi nok svaret. Kom på at Mette Marit reiste på diplomatpass til India for noen år siden. Da hun skulle ta vare på to barn som venner hadde fått via surrogati. Og som ikke hadde fått visum. I utgangspunktet er vel diplomatpasset ment for tjenestereiser men kan tydeligvis brukes ellers også 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 5. september 2021 #1399 Del Skrevet 5. september 2021 Justlooking skrev (På 29.8.2021 den 14.46): Der har vi nok svaret. Kom på at Mette Marit reiste på diplomatpass til India for noen år siden. Da hun skulle ta vare på to barn som venner hadde fått via surrogati. Og som ikke hadde fått visum. I utgangspunktet er vel diplomatpasset ment for tjenestereiser men kan tydeligvis brukes ellers også 😊 Kongelige har kun diplomatpass, i motsetning til f.eks ambassadører som har vanlig pass i tillegg. F.eks så har ikke dronningen i Storbritannia pass i det hele tatt, fordi alle pass er utsendt "in her majesty's name", og hun kan ikke ha et pass hun selv står for. Hovedgrunnen for diplomatpass for kongelige slik jeg har sett det (med unntak av immunitet for de nærmest tronen), er at kongelige i stor grad ikke har et offisielt etternavn (unntak Windsor og Bernadotte), noe som kompliserer ting i stor grad. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gakk Skrevet 5. september 2021 #1400 Del Skrevet 5. september 2021 6 hours ago, Sawyer said: Kongelige har kun diplomatpass, i motsetning til f.eks ambassadører som har vanlig pass i tillegg. Jeg hadde diplomat pass en gang i tiden men hadde ikke vanlig pass i tillegg, det var enten eller. Ble viftet forbi det meste av sikkerhet, kunne gå helt frem til flyet når jeg hentet folk på flyplassen men pleide å møte dem ved baggasje karusellen da det var enklest 😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå