Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

pøbelsara skrev (1 minutt siden):

Han har jo overhodet ikke gjort noe som helst for å gjøre seg kjent med norsk kultur, norske normer og regler eller norske tradisjoner, så han tror nok at han kan fortsette med trusler og indignerte uttalelser. 

herlighet, det er ikke mye ro og harmoni rundt kongefamilien for tiden.

Nei, det eneste han gjør, er jo å snakke dritt om oss. Og poengtere at vi ikke skjønner oss på amerikansk kultur og væremåte. Hei Durek, en ide? Lær deg å kjenne OSS først før du gnåler om hvor lite vi skjønner deg.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PusheenPusheen skrev (2 minutter siden):

Nei, det eneste han gjør, er jo å snakke dritt om oss. Og poengtere at vi ikke skjønner oss på amerikansk kultur og væremåte. Hei Durek, en ide? Lær deg å kjenne OSS først før du gnåler om hvor lite vi skjønner deg.

Og i tillegg har han fått Märtha til å baksnakke både nordmenn og norsk offentlighet til alle som gidder å høre på. Snakk om å bite den hånden som har fødd på deg hele det privilligerte livet. :nei:

• Liker 15
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

missDoris skrev (2 timer siden):

Durek og Ml er Norges svar på MAGA-fenomenet, narsissistiske middelmådigheter som skamløst lyver og bortforklarer alt og alle som ikke dyrker dem som de fantastiske og empatiske menneskene de er.

Syns de virker mere woke jeg da men 🤣

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (7 minutter siden):

Og i tillegg har han fått Märtha til å baksnakke både nordmenn og norsk offentlighet til alle som gidder å høre på. Snakk om å bite den hånden som har fødd på deg hele det privilligerte livet. :nei:

Ikke sant! Jeg fatter ikke at hun ikke skjemmes. Han kan jeg kaaaanskje skjønne, han har null tilknytning til landet bortifra ML, men ML virker ikke til å bry seg en døyt om det han sier er sant eller ikke. Han er ikke den eneste fargede personen her i landet, men snakker som om hele Norge er ute etter å ta ham fordi han er svart - og ML trodde ikke det fantes rasisme her. Snakk om å leve på en annen planet.  Husker hun ikke Benjamin Hermansen eller Johanne Ihle-Hansen? Når det er sagt, er ikke folk er ute etter å ta DV fordi han er svart, men vi er kritiske til hans virke siden det helt tydelig er sprøyt.

Endret av PusheenPusheen
Korrigering
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (17 minutter siden):

JWV som tilsynelatende forsøker å slakte TTs omdømme har tydeligvis ikke en gang giddet å gjøre et ørlite google-søk om TT før hun kastet seg over tastaturet. Ikke særlig profesjonelt av JWV, eller i hvert fall svært, svært pinlig av JWV. Så pinlig at man nesten ikke kan forstå at DV har valgt en tilsynelatende så useriøs manager. Det er jo også veldig dårlig for business når man selv har innrømmet overgrep mot klienter, å skaffe seg en manager med en så rufsete historie med å forsøke å forsvare en voldtektsmann som ble dømt til 30 år i fengsel.

Egentlig ganske forståelig, det er jo en akkurat en kvinne med slike holdninger Durek trenger til å forsvare seg nå. Og dessuten var voldtektene sikkert bare "løøv" og alt er bare "løøv" og det var sikkert kvinnene som la an på Masterson først,  og så gikk han over streken, men det er nok kvinnenes feil :ironi:
Jeg har ikke tilgang til artikkelen du la ved, så fant noe om saken fra 2017: https://www.newsweek.com/danny-mastersons-publicist-suggests-70s-show-actor-couldnt-have-raped-woman-he-721151

Virker som Jenni Weinman ble ansatt rett etter anklagene. Noen som vet når Valvik sluttet? 

Tipper Durek ansatte henne nettopp med tanke på at hun har forsvart en voldtektsmann i pressen før....

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (5 minutter siden):

Ja narsissistens mål er å splitte offeret fra venner, familie og hele støtteapparatet deres, så det er viktig å så splid mellom henne og det norske folk. Han begynte med det det øyeblikket han landet på Gardermoen i 2019. Finner ikke video av det nå, men jeg husker han hadde en nedlatende holdning til pressen og var tydelig irritert over spørsmålene de spurte, allerede første gangen han var her: https://www.seher.no/kongelig/fikk-varm-velkomst-av-mrtha-louise/71077126
Og siden Märtha har opplevd at både pressen og det norske folk har vært kritisk til det hun har drevet med før, så var det lett for han å fyre opp under hennes sårede følelser og irritasjon og gjøre hele sulamitten til hennes "fiender" også.
Det er så frustrerende å se på hvordan han spiller ut hele læreboken i narsissisme uten at Märtha skjønner noe som helst, og uten å kunne løfte en finger for å få henne til å forstå det.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"denne type oppslag vil ikke lenger tolereres" ???

Neivel. Foreslår at team Durek slutter å lese aviser heller, som man reder ligger man.

Heia Taalesen.

• Liker 21
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skummelt med slike trussler. Håper han/de blir sett kraftig til refs av slottet .  Håper Taalesen og andre ikkje blir skremt av tylskapen til Verret og co.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier veldig mye om troverdigheten, når pressekontakten til Durek Verrett kommer med direkte løgn i sitt tilsvar. Sitat fra https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/durek-verrett-svarer-pa-anklagene-fra-tove-taalesen-opprorende/o/5-95-2257379

"... saken hans funnet grunnløs og ble avvist av svensk politi."

Viser til at "talerør for Durek Verrett og Martha Louise" - https://www.vg.no/rampelys/i/mPpp61/durek-og-martha-ut-mot-se-og-hoer-en-forferdelig-anklage-om-overgrep skrev

"... at politiet ikke engang har vurdert å etterforske saken på grunn av foreldelsesfrist..."

Jenni Weinman Voake dummer seg ut med dette. 🤣

Endret av Glrmn
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (40 minutter siden):

Et trusselbrev! Hverken mer eller mindre. Ikke overraskende, fra den kanten .

Jeg håper at noen større medieaktører tar litt fatt i dette, og også kan vise til hvordan hun har operert for tidligere klienter. 

Edit: legger til lenke https://www.huffpost.com/entry/danny-masterson-publicist-jenni-weinman_n_5a15c995e4b09650540f05b6

Endret av pop up bruker
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (2 timer siden):

Det er helt gruson og forferdelig oppførsel!

Og helt vilt at ektemannen til ML velger en slik pressekontakt med en slik historie! Og at det tydeligvis også er helt innfor for ML. 

At dette er greit for ML, det er overtydelig.

Hun har jo valgt å bruke sin prinsessetittel i de trusselbrevene hun og DV sendte ulike personer i USA ved hjelp av advokat der.

Fremdeles bruker advokat Richard Gora hennes prinsessetittel i reklame på egen hjemmeside - noe han garantert ikke kunne ha gjort uten at prinsesse Märtha Louise var enig i det:

"Rich has represented clients, such as:

• Princess Märtha Louise of Norway"

https://goralaw.com/staff/richgora/

Og apropos disse trusselbrevene. Jeg har stusset en stund på at det har blitt helt stille fra alle som varslet i USA om DV. Ingen flere kommentarer fra hans mor, hans søster Demi, ikke denne Eric N.  Og vi vet at alle er blitt truet i brevsform av DV, og noen også av prinsesse Märtha Louise sammen med Durek Verrett.

Tilfeldig at det er blitt stille fra disse, og at ML og DV nå kom med dette pinlige mediestuntet i VG? Jeg tviler.

Det er også merkelig at ML, som har snakket så mye om privatliv osv. velger å åpne sitt hjem for VG for dette intervjuet. Eller, ikke merkelig overhodet, da dette er nøye regi. Hun har på seg en nesten kongeblå silkebluse. Han har også blått, men ser ut som om han kun hadde planlagt en kveld hjemme i de klærne han har. Hennes liksomskjulte eleganse skal minne folk på at kongeligheten er der fremdeles. Samtidig så åpner de MLs hjem, som skal gjøre dem litt mer "folkelig", samtidig som de får mer kontroll, da de bokstavelig talt er på hjemmebane og kontrollerer alt ned til minste detalj.

I tillegg er tidspunktet for intervjuet tydelig nøye planlagt.

Jeg tenker at siden Kongen er frisk nok til å dra på jaktferie til Skottland, så er han også frisk nok til å uttale seg om det faktum at nummer fire, fem noe mindre, og seks i arverekkefølgen nå selger Kongehuset nærmest på daglig basis.

Det at prinsesse Märtha Louise uttalte i det intervjuet uttalte at hun forstod DV og visste det er krevende fordi hun selv også er terapeut, det viser at ML ikke kan ha fulgt særlig med i undervisning og praksisk på fysioterapistudiet, i praksisperioder og i turnus. Man lærer å sette grenser, man lærer hvordan man skal opptre profesjonelt. At prinsesse Märtha Louise ikke har greid å lære seg dette, det har ikke noe med det å være terapeut å være, det har med det å gjøre at man ikke har lært hvordan man opptrer som helsepersonell eller terapeut. At hun legger listen så lavt at hun også godkjenner det at DV har drevet med seksuelle overgrep med sine klienter, det viser hvor hun selv står moralskt som "terapeut". Det er lysår unna hva som er en generell etisk standard for enhver som driver med slikt, enten det er helsepersonell eller det er andre terapeuter eller de som er mer seriøse innen det alternative.

Og den kommentaren til ML om at hun ikke ville vært sammen med DV om han var en seksuell overgriper... der viser hun seg totalt blind. Men det er ganske vanlig for de som lever med slike som DV. Hun ble jo selv utsatt for et stygt overgrep fra hans side da han brukte henne og hvordan hun er under sex (bl.a. detaljer om hva hun sier og hvilke lyder hun lager når hun får orgasme..) som innhold på sin egen podkast for å tjene penger. Når man godtar at slike absolutte grenser overskrides, da er det et av de tydeligste tegnene på at man langt på vei er fanget i narsissistens klør. Og klassisk da er å benekte og bortforklare, for sannheten er for vanskelig å møte.

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg håper at noen større medieaktører tar litt fatt i dette, og også kan vise til hvordan hun har operert for tidligere klienter. 

Edit: legger til lenke https://www.huffpost.com/entry/danny-masterson-publicist-jenni-weinman_n_5a15c995e4b09650540f05b6

Enig, og at de da samtidig stiller spørsmål rundt at Durek Verrett (med sin kobling til kongefamilien) velger en så kontroversiell pressekontakt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glrmn skrev (1 minutt siden):

Enig, og at de da samtidig stiller spørsmål rundt at Durek Verrett (med sin kobling til kongefamilien) velger en så kontroversiell pressekontakt. 

Det hører jo ikke noe sted hjemme. Ser at se og hør hadde en artikkel om det tilbake i tid, men kan ikke se at det er nevnt av noen av de andre mediehusene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (9 minutter siden):

Det hører jo ikke noe sted hjemme. Ser at se og hør hadde en artikkel om det tilbake i tid, men kan ikke se at det er nevnt av noen av de andre mediehusene. 

Helt enig. Her er så mange "røde flagg".  Pressekontakten til Durek Verrett gikk "god for Danny Masterson", jf. https://www.seher.no/kjendis/gar-ikke-an-a-voldta-en-kjaereste/82086630Og Martha Louise stiller til VG-intervju med henne til stede", jf. https://www.vg.no/rampelys/i/mPpp61/durek-og-martha-ut-mot-se-og-hoer-en-forferdelig-anklage-om-overgrep

Endret av Glrmn
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om at dette er limet i forholdet deres, han er offer for noe og hun diller rundt og forsvarer stakkars han. Så lenge de har noe/noen å hate og det er “verden mot oss” så holder de sammen. Tipper at hverdagen går i å smøre egoet hans i forhold til hvor synd det er på han som må holde ut så mye hat fra alle i Norge……

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frisk Frosk skrev (39 minutter siden):

Hun ble jo selv utsatt for et stygt overgrep fra hans side da han brukte henne og hvordan hun er under sex (bl.a. detaljer om hva hun sier og hvilke lyder hun lager når hun får orgasme..) som innhold på sin egen podkast for å tjene penger.

Jeg vet jeg har spurt deg om dette før, men er du helt sikker på at han sa dette? Jeg lette det opp i tråden, og ser at det snakkes om fra side 36 og noen sider utover, og ingen som hørte på podcasten nevner dette. Jeg hørte den også, og jeg hørte ikke dette, jeg hørte kun det de gjenga i artiklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (8 minutter siden):

Jeg vet jeg har spurt deg om dette før, men er du helt sikker på at han sa dette? Jeg lette det opp i tråden, og ser at det snakkes om fra side 36 og noen sider utover, og ingen som hørte på podcasten nevner dette. Jeg hørte den også, og jeg hørte ikke dette, jeg hørte kun det de gjenga i artiklene.

Ja

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (27 minutter siden):

Ja

Han  blant anna herma lydane ML gjør i senga.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (3 minutter siden):

Han  blant anna herma lydane ML gjør i senga.

Du hørte på podcasten da den ble gitt ut? For den lå kun ute noen dager, den ble raskt tatt ned. Og ikke et menneske nevnte disse lydene i oktober 2019 når den var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...