Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

PusheenPusheen skrev (12 minutter siden):

Spent på hvor lenge de drar det ut før de kaster inn håndkleet. 

Akkurat nå ser de nok på seg selv som "Powercouple". Utenomjordisk sjaman + prinsesse, - så `viktige` at de (hun) må veive vekk nærgående presse når de kommer gående (klarer ikke å slutte å le av den scenen de spilte inn til Netflix-dokumentaren) 

Men, vi får se hvor lenge det er interessant for han tenker jeg. En middelaldrende relativt upopulær prinsesse fra lille Norge kan nok ikke gi han den "kongelige" poisjonen han egentlig ønsker, tvert imot enn så lenge iallefall. Jeg er også spent på hvor lenge en som åpenbart er homofil føler seg tilfreds i et heterofilt ekteskap. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (20 minutter siden):

Akkurat nå ser de nok på seg selv som "Powercouple". Utenomjordisk sjaman + prinsesse, - så `viktige` at de (hun) må veive vekk nærgående presse når de kommer gående (klarer ikke å slutte å le av den scenen de spilte inn til Netflix-dokumentaren) 

Men, vi får se hvor lenge det er interessant for han tenker jeg. En middelaldrende relativt upopulær prinsesse fra lille Norge kan nok ikke gi han den "kongelige" poisjonen han egentlig ønsker, tvert imot enn så lenge iallefall. Jeg er også spent på hvor lenge en som åpenbart er homofil føler seg tilfreds i et heterofilt ekteskap. 

Ja, det er nok hans interesse det går på. Det krumspringet Harald foretok seg rett etter bryllupet, ved å dele kongefamilien med kongehus på nettsiden og det, var nok sikkert ikke det DV forventet seg. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (20 minutter siden):

Ja, det er nok hans interesse det går på. Det krumspringet Harald foretok seg rett etter bryllupet, ved å dele kongefamilien med kongehus på nettsiden og det, var nok sikkert ikke det DV forventet seg. 

DV er sikkert svært skuffet siden han ikke får ha tittelen Prins også. Utad sier han ikke noe om det, men at det ulmer i hue på han er jeg hent sikker på.

Jeg er så slem at jeg helt ærlig gleder meg til å se hva DV kommer til å gjøre når ekteskapet er over. Her ser jeg for meg opptil flere bøker med oppgulp, intervjuer, videoer på some og ALT som sprer hans budskap.

Jeg trur også det er hans interesse som avgjør hvor lenge forholdet varer. Han oppnår ikke noe mer i dette forholdet nå.

De ble dessverre gift og det blir ingen forandring for paret når kongeparet ikke er noe mer heller, ML representerer jo uansett ikke. 

Det kommer uansett til å blir enormt mye skriverier om bruddet og DV vil hjelpe til alt han kan for å opprettholde det.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (16 minutter siden):

DV er sikkert svært skuffet siden han ikke får ha tittelen Prins også. Utad sier han ikke noe om det, men at det ulmer i hue på han er jeg hent sikker på.

Jeg er så slem at jeg helt ærlig gleder meg til å se hva DV kommer til å gjøre når ekteskapet er over. Her ser jeg for meg opptil flere bøker med oppgulp, intervjuer, videoer på some og ALT som sprer hans budskap.

Jeg trur også det er hans interesse som avgjør hvor lenge forholdet varer. Han oppnår ikke noe mer i dette forholdet nå.

De ble dessverre gift og det blir ingen forandring for paret når kongeparet ikke er noe mer heller, ML representerer jo uansett ikke. 

Det kommer uansett til å blir enormt mye skriverier om bruddet og DV vil hjelpe til alt han kan for å opprettholde det.

Jeg tror heller ikke de (han)  oppnår mer i dette forholdet nå. Dokumentaren kommer jo, men hvis de får bestemme alt der, så tror jeg den passerer som en dårlig film. Det er iscenesatt skuespill alt sammen. En ekte dokumentar om kontroverser og skrullerier blir det nok ikke. 

Men en skilsmisse kan han virkelig melke. Han elsker drama og å være belærende. Ser for meg at han tar på seg rollen med å "avsløre" hva som foregår i Europas kongehus. Masse om rasisme osv. Kommer til å selge som bare det. 

Mulig jeg tar feil, tenker det vil vise seg ila kun få år om dette er ekte kjærlighet fra han, og ikke mest av alt et ønske om å bli "kongelig". 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (5 timer siden):

På MLs IG-konto ligger en video (som jeg dessverre så, riktignok via mystorysaver.com), hvor de har nedtelling til nyttåret, og hvor både hun og han står med H-luer på seg. Ikke merket som reklame.

Om det blir noe av den Netflix-serien så antar jeg den blir en salig sammenblanding av at de kongelige blir nevnt hele tiden og reklame for både H og for produkter og tjenester de selv og andre selger.

Så joda, Kong Harald, Kongehuset er ikke bare fremdeles til salgt, det selges hele tiden. Sist første juledag hvor Märtha Louise på sin bedriftskonto på IG passet på å også få med reklame for Hést.

Hvor mye får Kongehuset av å tillate dette klesmerket (+ Verretts medaljonger, Leah Behns hudprodukter og ML og DVs venners produkter og tjenester) være "hoffleverandører"? Er en genser i gave nok betaling for Kongehusets medlemmer? Kan virke slik. Da selger de seg billig. Men de har jo solgt seg gratis siden 2019 nå, så kanskje de ser på en genser som et godt oppgjør...?

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slapp DV unna denne anmeldelsen om seksuell trakassering. Saken var for gammel til at det ble noe sak ut av det.

Får pokker ikke lenken til å virke, men det gjelder denne svensken som anmeldte han.

Kanskje noen andre får til å legge inn lenken fra Nettavisen?

Endret av Eva-Lena
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva-Lena skrev (10 minutter siden):

Da slapp DV unna denne anmeldelsen om seksuell trakassering. Saken var for gammel til at det ble noe sak ut av det.

Får pokker ikke lenken til å virke, men det gjelder denne svensken som anmeldte han.

Kanskje noen andre får til å legge inn lenken fra Nettavisen?

Durek slipper unna

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi straks på vei mot fredag og da får vi unne oss litt dårlig sang og ditto dansing fra Durek og Hande! :hoppe: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (5 timer siden):

Huff, det var lettvint for DV… 🙄 og advokaten presterer å si at saken var grunnløs, etter de lydopptakene… Jeg vet det er forsvarsadvokaters jobb å holde på sånn altså, men… glad jeg ikke forsvarer han der. 

Tenker de er lettet på slottet nå. Og ML mener vel sikkert at han er uskyldig i alt… 

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (Akkurat nå):

Huff, det var lettvint… 🙄 og advokaten presterer å si at saken var grunnløs, etter de lydopptakene… 

Tenker de er lettet på slottet nå. Og ML mener vel sikkert at han er uskyldig i alt… 

Ja, det var jo ekstremt lettvint...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (7 timer siden):

På MLs IG-konto ligger en video (som jeg dessverre så, riktignok via mystorysaver.com), hvor de har nedtelling til nyttåret, og hvor både hun og han står med H-luer på seg. Ikke merket som reklame.

Om det blir noe av den Netflix-serien så antar jeg den blir en salig sammenblanding av at de kongelige blir nevnt hele tiden og reklame for både H og for produkter og tjenester de selv og andre selger.

Så joda, Kong Harald, Kongehuset er ikke bare fremdeles til salgt, det selges hele tiden. Sist første juledag hvor Märtha Louise på sin bedriftskonto på IG passet på å også få med reklame for Hést.

Hvor mye får Kongehuset av å tillate dette klesmerket (+ Verretts medaljonger, Leah Behns hudprodukter og ML og DVs venners produkter og tjenester) være "hoffleverandører"? Er en genser i gave nok betaling for Kongehusets medlemmer? Kan virke slik. Da selger de seg billig. Men de har jo solgt seg gratis siden 2019 nå, så kanskje de ser på en genser som et godt oppgjør...?

Såg også den. Reagerer på den umerka reklamen. Syntes det var flott å sjå at ho såg so pass frisk ut. I posten på Ig julaften skriv ho at ho er veldig sjuk ,så det kjem vel ei oppdatering etterkvart.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Nå er vi straks på vei mot fredag og da får vi unne oss litt dårlig sang og ditto dansing fra Durek og Hande! :hoppe: 

Det var da rikelig trekk i dette huset. Ser ut som om Durek forsøker desperat å komme seg bort til vinduet for å lukke det igjen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...