Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Gilja skrev (3 minutter siden):

Hun vil ha de positive omtalene og det virker som det er viktig for henne å spre informasjon om alt det alternative og kraften i det. At hun ser det som sin livsoppgave. 

Så vil hun sette premissene, hun vil ikke ha kritiske vinklinger, og mener den delen av pressen er ute etter henne. Det har til tider vært litt latterliggjøring også, jeg skjønner hun ikke synes det er så kult. Men man må nesten ta alt eller ingenting med rampelyset. 

Husker forresten den godeste DV i starten hadde vært med i en podcast eller radioprogram i USA og snakket veldig åpent om hvordan han seksuelt tilfredsstilte kjæresten sin. Og da satte godeste Sonja kaffen i halsen, og han fikk rimelig klar beskjed om at slik omtalte man ikke kongelige i media, det var langt over grensen for hva de aksepterte. Det var for mange hakk under den kongelige verdighet. Programmet ble trukket rimelig kjapt 😅

Tror Sonja er den med desidert størst baller i den familien 🙈😂

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pop up bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun så inderlig gjerne vil være i rampelyset hele tiden? 

Hun klager så mye på pressen, men alt hun gjør er å skrike etter oppmerksomhet. Hun drar til og med barna sine inn i dette. Enda så mye hun har sakt hvor skadelig pressen var for henne da hun vokste opp. 

Hun har hatt alle verdens mulighetet til å leve et fredelig liv i lukus, ha meningafulle utdannelser og jobbrr som få bare kan drømme om, men velger bevisst offentligheten gang etter gang. Jeg skjønner det bare ikke. 

Jeg begriper det heller ikke. Og spesielt ikke at hun drar barna sine inn i det 😳 Helt uforståelig. Hun reklamerer for dem på sosiale medier, som en virkelig influenser, og virker til å være helt blottet for kritisk tenkning rundt den tulleverden spesielt den ene datteren er på vei inn i. Helt latterlig. 

Jeg er litt yngre enn ML og jeg husker i oppveksten, hvordan vi (søster, venninner og jeg) trodde hun var så fornuftig og sympatisk. Usnobbete, glad i hester, vennlig og reflektert. Nå virker hun som alt annet enn det. En oppmerksomhetssyk, snobbete, ufornuftig influenser 😬 Som støtter sin selverklærte “sjaman”-mann, uansett hvor dumt han oppfører seg. 

• Liker 12
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor hun så inderlig gjerne vil være i rampelyset hele tiden? 

Hun klager så mye på pressen, men alt hun gjør er å skrike etter oppmerksomhet. Hun drar til og med barna sine inn i dette. Enda så mye hun har sakt hvor skadelig pressen var for henne da hun vokste opp. 

Hun har hatt alle verdens mulighetet til å leve et fredelig liv i lukus, ha meningafulle utdannelser og jobbrr som få bare kan drømme om, men velger bevisst offentligheten gang etter gang. Jeg skjønner det bare ikke. 

Ikke sant! Det er et paradoks fordi hun over tid klaget over hvor ille det var å være født kongelig, og opplevelsen av å bo «i en boks». Dette er riktignok noen år tilbake i tid, men det er påtagelig hvordan hennes nåværende og valgte liv står i sterk kontrast. 
Slik vi kan se henne nå så har hun nyttiggjort seg det å være født kongelig, og det å inneha en prinsessetittel. 
Man må håpe på at hun ivaretar barna sine på sin egen og deres ferd i livet. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (7 timer siden):

Det er en solid kognitiv dissonans der ja. Og spesielt med tanke på at hun faktisk har en god utdanning, som det  i tillegg er garantert å kunne jobbe i (kunne drevet privat). 

Men hun ville ikke tjent nok som fysioterapeut til å kunne finansiere det høye forbruket hun ønsker å ha. Pluss at hun ser ut til å elske oppmerksomheten, så lenge hun kan styre den selv. Hun kunne ha levd et anonymt liv, hvis hun hadde villet. Men det vil hun ikke. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alin skrev (6 timer siden):

Jeg begriper det heller ikke. Og spesielt ikke at hun drar barna sine inn i det 😳 Helt uforståelig. Hun reklamerer for dem på sosiale medier, som en virkelig influenser, og virker til å være helt blottet for kritisk tenkning rundt den tulleverden spesielt den ene datteren er på vei inn i. Helt latterlig. 

Jeg er litt yngre enn ML og jeg husker i oppveksten, hvordan vi (søster, venninner og jeg) trodde hun var så fornuftig og sympatisk. Usnobbete, glad i hester, vennlig og reflektert. Nå virker hun som alt annet enn det. En oppmerksomhetssyk, snobbete, ufornuftig influenser 😬 Som støtter sin selverklærte “sjaman”-mann, uansett hvor dumt han oppfører seg. 

Den tulleserien om “sterke kvinner” som hun lot LB være med i, før hun var 18! Den var noe møl, og uansett burde ML satt foten ned ovenfor datteren. LB burde ventet til hun ble myndig. Det er slett “parenting” av ML, som i alle de år har klaget over mediene da hun var ung.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TrineTrollet skrev (5 timer siden):

Ikke sant! Det er et paradoks fordi hun over tid klaget over hvor ille det var å være født kongelig, og opplevelsen av å bo «i en boks». Dette er riktignok noen år tilbake i tid, men det er påtagelig hvordan hennes nåværende og valgte liv står i sterk kontrast. 
Slik vi kan se henne nå så har hun nyttiggjort seg det å være født kongelig, og det å inneha en prinsessetittel. 
Man må håpe på at hun ivaretar barna sine på sin egen og deres ferd i livet. 

Ivaretar? Hun eksponerer barna sine på nettet og bruker dem uhemmet i umerket reklame. Yngste er ikke myndig ennå. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmwhatever skrev (1 time siden):

Men hun ville ikke tjent nok som fysioterapeut til å kunne finansiere det høye forbruket hun ønsker å ha. Pluss at hun ser ut til å elske oppmerksomheten, så lenge hun kan styre den selv. Hun kunne ha levd et anonymt liv, hvis hun hadde villet. Men det vil hun ikke. 

Men kongefamilien har jo masser av penger, og hun kunne fått sponsa en råflott utdannelse og fått en like fin jobb bare fordi hun er den hun er.  

Hun kunne hatt milioner av inntekter på helt vanlig vis, uten å brette ut livet sitt, og barna sine sitt liv, for penger. 

Endret av pop up bruker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (9 timer siden):

Ivaretar? Hun eksponerer barna sine på nettet og bruker dem uhemmet i umerket reklame. Yngste er ikke myndig ennå. 

De to eldste barna er voksne og vet selv å utnytte sin posisjon som kongelig i sin business. 

En fikk soloutstilling mens den andre fikk modellkontrakt og jobber som beauty-influenser. 

Endret av Freydis
skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmwhatever skrev (7 timer siden):

Det er absolutt grunn til en viss bekymring omkring dette, jeg er enig i det. Det er en synlig kynisme ift bruk av media og bedrift. Hun har jo kledd av seg all kongelig verdighet, vil jeg si. 
Hvem er det som har vært omsorgsperson(er), spesielt for den yngste datteren, i alle de årene ML har flakset verden rundt, året rundt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...