Maia70 Skrevet 19. desember #13141 Del Skrevet 19. desember Isild skrev (1 time siden): Hadde datteren min giftet seg med en mann som åpenbart er homofil, tror han er fra en annen planet, har vært farao her på jorden før, sier at kreft er selvpåført, babler om trassånder, selvmordsånder, utleverer sexlivet til datteren min, klager på alt og alle OG kaller alle for rasister og mindre begavede. Da hadde jeg sagt at de fikk finne et annet sted å feire jul med mindre det ble litt real skjerpings. Må gjerne tro på hva de vil, men hold kjeft, og slutt med overgrep pakket inn i en eller annen svulstig "sjamansk kjærlighetssuppe" som de sier at vi vanlige dødelige ikke forstår allikevel osv. HOLD KJEFT! Men hva om du hadde mistet datteren din da? Hun vil jo ta hans parti uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 19. desember #13142 Del Skrevet 19. desember Maia70 skrev (13 minutter siden): Men hva om du hadde mistet datteren din da? Hun vil jo ta hans parti uansett. Kongen og dronningen har litt mer enn bare seg selv å ta hensyn til i denne saken. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 19. desember #13143 Del Skrevet 19. desember Det blir åpenbart vanskeligere og vanskeligere å sjonglere roller og hatter i kongehuset, når enkelte av de faktisk setter ord på hva institusjonen er blitt. Kongehus er verdens eldste marketing byrå aka «influensere». 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 19. desember #13144 Del Skrevet 19. desember Maia70 skrev (1 time siden): Men hva om du hadde mistet datteren din da? Hun vil jo ta hans parti uansett. Jeg ser på dette som en plausibel grunn til at de handler som de gjør. Selv om jeg synes det er merkelig at de duller sånn med DV. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 19. desember #13145 Del Skrevet 19. desember (endret) Isild skrev (3 timer siden): https://www.seher.no/kongelig/klart-durek-rad-til-kong-harald/82412963 Da er det grunn til å tro at Harald og Sonja har invitert ML, DV og barna til julefeiring på kongsseteren. Jeg syns det er mildt sagt spesiellt at kongehuset inviterer en mann som er anmeldt for seksuellt overgrep i Sverige, og som selv forteller om grove overtramp i lekkede opptak av samtaler. Leser i artikkelen at alle er uskyldig til det motsatte er bevist. Min mening er at de lydopptakene taler for seg. Det er jo han selv som snakker. Da ER det bevist. Greia er vel at de det gjelder er i USA og ikke har anmeldt, dermed er det ikke opprettet sak. Men det betyr ikke at det er IKKE-sak for det. Jeg forstår faktisk virkelig ikke hva kongehuset tenker med. Greit å være inkluderende altså, men det er da grenser!? Hadde datteren min giftet seg med en mann som åpenbart er homofil, tror han er fra en annen planet, har vært farao her på jorden før, sier at kreft er selvpåført, babler om trassånder, selvmordsånder, utleverer sexlivet til datteren min, klager på alt og alle OG kaller alle for rasister og mindre begavede. Da hadde jeg sagt at de fikk finne et annet sted å feire jul med mindre det ble litt real skjerpings. Må gjerne tro på hva de vil, men hold kjeft, og slutt med overgrep pakket inn i en eller annen svulstig "sjamansk kjærlighetssuppe" som de sier at vi vanlige dødelige ikke forstår allikevel osv. HOLD KJEFT! Med det sysn jeg hele familien sier at de bryr seg nada om de som mener seg utsatt for overgrep. Helt kvalmende. Edit: vil legge til at jeg også mister totalt respekten for Kongen og Dronningen med dette. Har tenkt at de er litt mer "uskyldige ofre" oppi denne galskapen som rammer kongehuset fra alle kanter, men her tar de faktisk et helt aktivt valg. Endret 19. desember av pop up bruker 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. desember #13146 Del Skrevet 19. desember pop up bruker skrev (43 minutter siden): Med det sysn jeg hele familien sier at de bryr seg nada om de som mener seg utsatt for overgrep. Helt kvalmende. Edit: vil legge til at jeg også mister totalt respekten for Kongen og Dronningen med dette. Har tenkt at de er litt mer "uskyldige ofre" oppi denne galskapen som rammer kongehuset fra alle kanter, men her tar de faktisk et helt aktivt valg. Helt enig! Med dette mister kongeparet min respekt også. De velger å invitere en mann som kaller hele kongeriket for rasister, som er mistenkt for, - og som innrømmer seksuelle overgrep/overtramp. De har ikke uttalt et eneste ord om brudd på avtalene (noe som sier meg at de avtalene kun var proforma fordi "folket" var opprørt) De burde ikke ønske å omgås han nå rett og slett. Man MÅ ikke ha noe med all familie å gjøre. Få lagt ned dette monarkiet. Det er ingenting igjen å si "Deres kongelige høyhet" til. Det er så LAVT det meste der nå at det er helt latterlig. 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 19. desember #13147 Del Skrevet 19. desember (endret) Tenker det er urealistisk å skulle forvente at kongen sier nei til Durek hva gudstjeneste angår. Dersom ML og Durek er invitert til Kongsseteren er de nok også invitert til gudstjeneste. Så kan man si at de ikke burde vært invitert. Men dette speiler jo litt av resten av samfunnet også. Durek deltar på prisutdelinger, og blir intervjuet av norsk presse om julefeiring. Så langt har jeg registrert to ulike intervjuer hvor han har uttalt seg om julefeiring. Endret 19. desember av FORFAR 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. desember #13148 Del Skrevet 19. desember FORFAR skrev (2 minutter siden): Tenker det er urealistisk å skulle forvente at kongen sier nei til Durek hva gudstjeneste angår. Dersom ML og Durek er invitert til Kongsseteren er de nok også invitert til gudstjeneste. Det er jeg også ganske sikker på. De har vist at de virkelig mente at de ser på kvakksalveri, krenkelser av folket, farao-opphav og seksuelle overgrep som "kulturforskjeller" - og at Durek er morsom (det er det eneste de har uttalt, så da får vi tro på at det er det de mener) Det virker ikke som de bryr seg veldig mye om hverken lydklipp eller anmeldelse (ganske mange som har vært utsatt for overgrep kan føle det at han er velkommen inn i varmen hos kongehuset direkte triggende, for å ta et eksempel) De får kose seg på gudstjeneste og med å "danse rundt juletreet". 5 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 19. desember #13149 Del Skrevet 19. desember Isild skrev (1 time siden): Helt enig! Med dette mister kongeparet min respekt også. De velger å invitere en mann som kaller hele kongeriket for rasister, som er mistenkt for, - og som innrømmer seksuelle overgrep/overtramp. De har ikke uttalt et eneste ord om brudd på avtalene (noe som sier meg at de avtalene kun var proforma fordi "folket" var opprørt) De burde ikke ønske å omgås han nå rett og slett. Man MÅ ikke ha noe med all familie å gjøre. Få lagt ned dette monarkiet. Det er ingenting igjen å si "Deres kongelige høyhet" til. Det er så LAVT det meste der nå at det er helt latterlig. 👏 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. desember #13150 Del Skrevet 19. desember Maia70 skrev (5 timer siden): Men hva om du hadde mistet datteren din da? Hun vil jo ta hans parti uansett. ML er 54 år, og hvis de "mister" henne fordi de som konge og dronning av Norge ikke kan (burde) omgås Durek så lenge han faktisk bare fortsetter og fortsetter å lage bråk her i Norge, kommer med stadige rasismeanklager - og nå også er anmeldt for seksuelle overgrep - vel da hadde jeg tenkt at hun først og fremst hadde mistet seg selv jeg altså. Jeg hadde ikke på noen måte funnet meg i hva som helst for å spise ribbe med en voksen dame som oppfører seg sem en trassig drittunge. Som nevnt lenger ned her. De har flere hensyn å ta enn bare å lulle med familien, for det er det de gjør nå. 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 19. desember #13151 Del Skrevet 19. desember Isild skrev (25 minutter siden): ML er 54 år, og hvis de "mister" henne fordi de som konge og dronning av Norge ikke kan (burde) omgås Durek så lenge han faktisk bare fortsetter og fortsetter å lage bråk her i Norge, kommer med stadige rasismeanklager - og nå også er anmeldt for seksuelle overgrep - vel da hadde jeg tenkt at hun først og fremst hadde mistet seg selv jeg altså. Jeg hadde ikke på noen måte funnet meg i hva som helst for å spise ribbe med en voksen dame som oppfører seg sem en trassig drittunge. Som nevnt lenger ned her. De har flere hensyn å ta enn bare å lulle med familien, for det er det de gjør nå. Helt enig. Ikke bare er nordmenn rasister, men politiet er korrupt: https://www.tv2.no/underholdning/etter-politihenleggelsen-kommer-med-pastander-om-korrupsjon/17292211/ 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. desember #13152 Del Skrevet 19. desember DaisyD skrev (1 time siden): Helt enig. Ikke bare er nordmenn rasister, men politiet er korrupt: https://www.tv2.no/underholdning/etter-politihenleggelsen-kommer-med-pastander-om-korrupsjon/17292211/ Det er helt absurd at kongehuset ikke markerer avstand til han. Det er ikke grenser for hva som godtas. 15 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 19. desember #13153 Del Skrevet 19. desember Isild skrev (41 minutter siden): Det er helt absurd at kongehuset ikke markerer avstand til han. Det er ikke grenser for hva som godtas. Ingen grenser i dette kongehuset! Om du er voldtekstsmann, voldsutøver, tidligere farao, reptil, rusmisbruker eller what not - alle skal med!! 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 19. desember #13154 Del Skrevet 19. desember pop up bruker skrev (9 minutter siden): Ingen grenser i dette kongehuset! Om du er voldtekstsmann, voldsutøver, tidligere farao, reptil, rusmisbruker eller what not - alle skal med!! Det dekker ikke et tverrsnitt av den Norske befolkningen engang, når det kommer til dysfunksjonalitet. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 19. desember #13155 Del Skrevet 19. desember Kattedama skrev (10 minutter siden): Det dekker ikke et tverrsnitt av den Norske befolkningen engang, når det kommer til dysfunksjonalitet. Nei, de er beyond folkelige for å si det sånn. Og da skjønner jeg ikke hvorfor det ikke kan være meg eller deg som sitter der oppe? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 20. desember #13156 Del Skrevet 20. desember Kattedama skrev (8 timer siden): Det dekker ikke et tverrsnitt av den Norske befolkningen engang, når det kommer til dysfunksjonalitet. pop up bruker skrev (8 timer siden): Nei, de er beyond folkelige for å si det sånn. Og da skjønner jeg ikke hvorfor det ikke kan være meg eller deg som sitter der oppe? Ja, og hvis vi har en overklasse i Norge så er det dem, liksom? 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 20. desember #13157 Del Skrevet 20. desember anonymBbruker skrev (7 timer siden): Ja, og hvis vi har en overklasse i Norge så er det dem, liksom? Det er utrolig spesielt. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. desember #13158 Del Skrevet 21. desember Kattedama skrev (21 timer siden): Det er utrolig spesielt. Enig. Ingenting høyhetlig igjen med den familien. All respekt for jobben Harald og Sonja har gjort til nå, men nå avslutter de ikke med stil. Durek Verret har vært FOR kontroversiell til at det er forenelig med å feire jul med våre monarker (min mening) Jeg tror ikke de er enige med han, men jeg syns ikke monarki har noen funksjon overhodet hvis de ikke ser nødvendigheten av å ta offentlig avstand fra endel av hans påstander (blandt annet om rasisme og korrupsjon) Kongehuset vårt burde "si opp". Det er ødelagt. 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita666 Skrevet 21. desember #13159 Del Skrevet 21. desember Flere som mener som oss: https://www.seher.no/kongelig/klart-durek-rad-til-kong-harald/82412963 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 21. desember #13160 Del Skrevet 21. desember Jeg så tv-serien om prins Andrew og hans kjennskap/vennskap med Epstein og det berømte intervjuet der han aldri svettet og aldri hadde sett denne jenta han har vært avbildet med. Selv om dette var en dramaserie, tror jeg den peker på noe vesentlig og sammenfallende for alle som er vokst opp i en trang kongefamilie. Nemlig mangelen på alminnelig gangsyn, troen på at ikke vanlige regler gjelder for dem, og at det er hårreisende at de ikke kan gjøre som de vil. Tenke at vår kongefamilie lider av noe av det samme. Selv om det britiske kongehuset er helt spesielt. Bare se på hvordan Harry også har spilt offerkort i alle år etter at Meghan overtalte ham til å tre tilbake. Så Märtha Louise er på en måte et skadet menneske etter å ha vokst opp i denne familien. Så uheldig for henne at hun møtte sjarlatanen Durek Verret, som ser alle muligheter til å radikalisere forholdet ytterligere. Huff! 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå