Mmmwhatever Skrevet 29. november 2024 #12941 Del Skrevet 29. november 2024 Marihønepøne skrev (6 minutter siden): Det er rart hvordan flere talevillige aktører som ikke har fått betalt plutselig nærmest på dagen blir stumme som østers alle sammen. Det er nesten så man skulle tro de hadde fått hvert sitt av disse famøse brevene paret er blitt så kjent for... Det er også spesielt at manageren deres avviser å kommentere saken med begrunnelsen at bryllupet var et privat arrangement når det nå viser seg at det faktisk ikke var et privat arrangement, men derimot kommersielt arrangert "kulturformidling"... Jeg lurte på årsaken til at selskapet involveres, det er jo en kinkig blanding av privat og kommersielt, akkurat som ML og DV er så kjent for… Jeg tenkte først det var et AS, som kunne slås konkurs hvis ML ikke kunne/ville betale, men ser det står det er et ENK. Hva er målet da - mva-refusjon? Rekk opp hånden alle som brukte sitt ENK da de giftet seg? 🙄 16 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 29. november 2024 #12942 Del Skrevet 29. november 2024 (endret) En ting er disse inkassosakene, det er jo helt utrolig, men det må jo evt gå runden til det ender med utleggsforretning osv. Utrolig unødvendig at folk må gå til media for å få betalt. En annen ting er de seksuelle overgrepene som Durek har utført (med ML sin "velsignelse") Skal det ikke få konsekvenser, både rettslig og jobbmessig? Noen som vet om han er anmeldt og om det er startet etterforskning som følge av det? Endret 29. november 2024 av Korpsnerden 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 29. november 2024 #12943 Del Skrevet 29. november 2024 (endret) Korpsnerden skrev (12 minutter siden): En ting er disse inkassosakene, det er jo helt utrolig, men det må jo evt gå runden til det ender med utleggsforretning osv. Utrolig unødvendig at folk må gå til media for å få betalt. En annen ting er de seksuelle overgrepene som Durek har utført (med ML sin "velsignelse") Skal det ikke få konsekvenser, både rettslig og jobbmessig? Noen som vet om han er anmeldt og om det er startet etterforskning som følge av det? Han er anmeldt. Han svenske fyren gjorde det. Vet ikke hvor det skjedde og om saken ligger hos norsk eller svensk politi. Endret 29. november 2024 av Marihønepøne Skriveleif 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freydis Skrevet 29. november 2024 #12944 Del Skrevet 29. november 2024 Korpsnerden skrev (19 minutter siden): En ting er disse inkassosakene, det er jo helt utrolig, men det må jo evt gå runden til det ender med utleggsforretning osv. Utrolig unødvendig at folk må gå til media for å få betalt. En annen ting er de seksuelle overgrepene som Durek har utført (med ML sin "velsignelse") Skal det ikke få konsekvenser, både rettslig og jobbmessig? Noen som vet om han er anmeldt og om det er startet etterforskning som følge av det? Ja, det er utrolig. Det burde ikke skyldes mangel på penger når man ser på livsstilen deres. Virker rett og slett å skyldes at de er drittsekker. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. november 2024 #12945 Del Skrevet 29. november 2024 Marihønepøne skrev (14 minutter siden): Han er anmeldt. Han svenske fyren gjorde det. Vet ikke hvor det skjedde og om saken ligger hos norsk eller svensk politi. Hos svensk politi: https://www.seher.no/kongelig/siste-durek-politianmeldt/82168622 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 29. november 2024 #12946 Del Skrevet 29. november 2024 DaisyD skrev (2 timer siden): Ja, det er utrolig. Det burde ikke skyldes mangel på penger når man ser på livsstilen deres. Virker rett og slett å skyldes at de er drittsekker. Jeg har glemt et par regninger i løpet av livet, jeg, og tror de fleste av oss har gjort det ved en og annen anledning, spesielt når det skjer mye. Men dette er ikke snakk om 134 kr i bompasseringer, 601 kr fra Ellos eller 359 kr fra fastlegen. Det er snakk om blant annet 800 000... Det er virkelig ikke mulig å glemme! Så ja, drittsekker. For penger har de, det vet vi jo. 13 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 29. november 2024 #12947 Del Skrevet 29. november 2024 Marihønepøne skrev (5 timer siden): Det er rart hvordan flere talevillige aktører som ikke har fått betalt plutselig nærmest på dagen blir stumme som østers alle sammen. Det er nesten så man skulle tro de hadde fått hvert sitt av disse famøse brevene paret er blitt så kjent for... Det er også spesielt at manageren deres avviser å kommentere saken med begrunnelsen at bryllupet var et privat arrangement når det nå viser seg at det faktisk ikke var et privat arrangement, men derimot kommersielt arrangert "kulturformidling"... Må ikke ett selskap ha en revisor som godkjenner regnskapet, sånn som i as? Finnes det en så god revisor som får dette gjennom? Det kan vel ikke gå igjenom å få avskrevet dette på firmaet? Kulturformidling?, jaja må vel være netflix det. Mange måter å se det på, om man bare legger godviljen til. Eller er det durek sin måte å ikke ha noe av det økonomiske ansvaret? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. november 2024 #12948 Del Skrevet 29. november 2024 Marihønepøne skrev (2 timer siden): Jeg har glemt et par regninger i løpet av livet, jeg, og tror de fleste av oss har gjort det ved en og annen anledning, spesielt når det skjer mye. Men dette er ikke snakk om 134 kr i bompasseringer, 601 kr fra Ellos eller 359 kr fra fastlegen. Det er snakk om blant annet 800 000... Det er virkelig ikke mulig å glemme! Så ja, drittsekker. For penger har de, det vet vi jo. Penger har de nok. Men samtidig bruker de penger tilsynelatende ganske så uhemmet. DV har jo uttalt at for ham er det sååå viktig med merkeklær (uttalt da han fikk en merkegenser til jul et år), og at ML vet dette. De har vært på uanstendig dyr bryllupsreise. De farter verden rundt. Og kanskje viktigere - de bruker nok en god del penger på advokater i USA. Å stadig få sendt slike trusselbrev er ikke gratis. Nå har DV (og ML?) også byttet advokat som har større tyngde, ref. siste trusselbrev til DVs søster, og det koster nok deretter. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. november 2024 #12949 Del Skrevet 30. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner/ryktespredning. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 2. desember 2024 #12950 Del Skrevet 2. desember 2024 Ny "laget video" for klikk, slik som den tidligere videoen hvor en dame sølte vann på ML - og DV tydelig bruker prinsessetittelen. Se og Hør har en ny variant nå: https://www.seher.no/kongelig/trues-med-arrest/82320785 fortsatt fra 2022, hvor også tittelen benyttes - for å få klikk. ML og DV, det er så lavmål! Hvor er selvrespekten hos ML? Født og oppvokst med landets mest priviligerte status, men totalt blottet for intelligens og noe vi trenger å føle opphøyelse overfor. Monarkiet i Norge er en vits med de to avkommene Harald og Sonja fikk og de valg av livsledsakere de har valgt. 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. desember 2024 #12951 Del Skrevet 2. desember 2024 Istapp skrev (1 time siden): Ny "laget video" for klikk, slik som den tidligere videoen hvor en dame sølte vann på ML - og DV tydelig bruker prinsessetittelen. Se og Hør har en ny variant nå: https://www.seher.no/kongelig/trues-med-arrest/82320785 fortsatt fra 2022, hvor også tittelen benyttes - for å få klikk. ML og DV, det er så lavmål! Hvor er selvrespekten hos ML? Født og oppvokst med landets mest priviligerte status, men totalt blottet for intelligens og noe vi trenger å føle opphøyelse overfor. Monarkiet i Norge er en vits med de to avkommene Harald og Sonja fikk og de valg av livsledsakere de har valgt. Enig! Hvor er selvrespekten hennes. På tross av kontroversielle valg og merkelige retninger tidligere, så føler jeg at hun beholdt verdigheten sin. Nå er den long gone. Hun har nå blitt en "prinsessevits", og hun har valgt det helt selv. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2024 #12952 Del Skrevet 2. desember 2024 Jo, jeg heller sterkt i retning av at de med vilje laget en ny angrepsvideo på seg og sitt. Verden må se dem hele tiden. 🥱 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 2. desember 2024 #12953 Del Skrevet 2. desember 2024 Istapp skrev (2 timer siden): Ny "laget video" for klikk, slik som den tidligere videoen hvor en dame sølte vann på ML - og DV tydelig bruker prinsessetittelen. Se og Hør har en ny variant nå: https://www.seher.no/kongelig/trues-med-arrest/82320785 fortsatt fra 2022, hvor også tittelen benyttes - for å få klikk. ML og DV, det er så lavmål! Hvor er selvrespekten hos ML? Født og oppvokst med landets mest priviligerte status, men totalt blottet for intelligens og noe vi trenger å føle opphøyelse overfor. Monarkiet i Norge er en vits med de to avkommene Harald og Sonja fikk og de valg av livsledsakere de har valgt. Æææ, det er pinlig! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 2. desember 2024 #12954 Del Skrevet 2. desember 2024 Isild skrev (57 minutter siden): Enig! Hvor er selvrespekten hennes. På tross av kontroversielle valg og merkelige retninger tidligere, så føler jeg at hun beholdt verdigheten sin. Nå er den long gone. Hun har nå blitt en "prinsessevits", og hun har valgt det helt selv. Det virker som hun har blitt en trassig og bedrevitende tenåring. Opponerer mot alt og alle. Jeg tenker hun egentlig har vært sånn i alle år, men klart å moderere seg utad. Jeg tenker mitt om ekteskapet med Ari også, tviler på at hun var helt enkel å ha med å gjøre. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 2. desember 2024 #12955 Del Skrevet 2. desember 2024 Eva-Lena skrev (2 minutter siden): Det virker som hun har blitt en trassig og bedrevitende tenåring. Opponerer mot alt og alle. Jeg tenker hun egentlig har vært sånn i alle år, men klart å moderere seg utad. Jeg tenker mitt om ekteskapet med Ari også, tviler på at hun var helt enkel å ha med å gjøre. Tenker du har helt rett i det. Det kommer mer og mer frem at hun alltid har vært furt, bitter, sur - og hatt ekstremt behov for å være noe helt spesiellt og annerledes. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. desember 2024 #12956 Del Skrevet 2. desember 2024 Istapp skrev (4 timer siden): Ny "laget video" for klikk, slik som den tidligere videoen hvor en dame sølte vann på ML - og DV tydelig bruker prinsessetittelen. Se og Hør har en ny variant nå: https://www.seher.no/kongelig/trues-med-arrest/82320785 fortsatt fra 2022, hvor også tittelen benyttes - for å få klikk. ML og DV, det er så lavmål! Hvor er selvrespekten hos ML? Født og oppvokst med landets mest priviligerte status, men totalt blottet for intelligens og noe vi trenger å føle opphøyelse overfor. Monarkiet i Norge er en vits med de to avkommene Harald og Sonja fikk og de valg av livsledsakere de har valgt. Det var denne videoen som fikk meg til å lure på hva i all verden de holdt på med. Så utrolig puteflaut og fullstendig uten stil og smak. 🫣🫣🫣 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 2. desember 2024 #12957 Del Skrevet 2. desember 2024 Istapp skrev (4 timer siden): Ny "laget video" for klikk, slik som den tidligere videoen hvor en dame sølte vann på ML - og DV tydelig bruker prinsessetittelen. Se og Hør har en ny variant nå: https://www.seher.no/kongelig/trues-med-arrest/82320785 fortsatt fra 2022, hvor også tittelen benyttes - for å få klikk. ML og DV, det er så lavmål! Hvor er selvrespekten hos ML? Født og oppvokst med landets mest priviligerte status, men totalt blottet for intelligens og noe vi trenger å føle opphøyelse overfor. Monarkiet i Norge er en vits med de to avkommene Harald og Sonja fikk og de valg av livsledsakere de har valgt. Dette er jo bare en av videoene de selv laget. Det ser man på hvordan den er laget, kameravinkel osv. I tillegg så er det ganske naturstridig at en person som liksom er så sint på ML skal velge å sitte på huk utenfor MLs bildør, hvor hun både ville stått i fare for å bli påkjørt om ML skulle ønske å svinge ut av parkeringsplassen, eller selv om ML bare åpnet bildøren. Dette er planlagt. I tillegg har man jo slike kjedelige fakta som at ML i store deler av sitt liv har levd med livvakter, og derfor nok er drillet i hvordan hun bør oppføre seg om noen fremstår som aggressive eller truende. Å sitte rolig i en bil og himle med øynene mens hun poserer for kamera er ikke akkurat det en person som er opptatt av sikkerhet ville gjort. Vet ikke om det er samme person, men dama i denne videoen ligner en god del på hun skuespilleren som liksom helte vann på ML i en av de andre av disse pinlige videoene som ikke hadde annen sikt enn å skaffe oppmerksomhet rundt ML og DV, og ikke minst også å etablere henne som prinsesse hos folk i USA. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2024 #12958 Del Skrevet 2. desember 2024 https://www.vg.no/rampelys/i/Gy53q9/anonym-bok-om-kongefamilien-haaper-inderlig-at-ikke-vedkommende-blir-avsloert Kjenner jeg er nysgjerrig.. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 2. desember 2024 #12959 Del Skrevet 2. desember 2024 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/Gy53q9/anonym-bok-om-kongefamilien-haaper-inderlig-at-ikke-vedkommende-blir-avsloert Kjenner jeg er nysgjerrig.. Håper den blir morsom! Siden det er en person i kretsen rundt dem er det ikke sikkert at det akkurat blir en kritisk bok, men noen satiriske stikk ville vært på sin plass 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 2. desember 2024 #12960 Del Skrevet 2. desember 2024 Istapp skrev (6 timer siden): Ny "laget video" for klikk, slik som den tidligere videoen hvor en dame sølte vann på ML - og DV tydelig bruker prinsessetittelen. Se og Hør har en ny variant nå: https://www.seher.no/kongelig/trues-med-arrest/82320785 fortsatt fra 2022, hvor også tittelen benyttes - for å få klikk. ML og DV, det er så lavmål! Hvor er selvrespekten hos ML? Født og oppvokst med landets mest priviligerte status, men totalt blottet for intelligens og noe vi trenger å føle opphøyelse overfor. Monarkiet i Norge er en vits med de to avkommene Harald og Sonja fikk og de valg av livsledsakere de har valgt. Jeg forstår ikke helt hvorfor du kaller videoen ny når den er fra 2022, og du også skriver at den er fra 2022? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå