Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

Fjugur skrev (8 timer siden):

Lista for å bli nominert er vel mengden omtale i media….? 

I tillegg er det et krav om at de skal ha vært positive og inspirerende forbilder eller noe sånt… det er ikke bare antall medieomslag, liksom. 
Helt uforståelig.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmmwhatever skrev (3 timer siden):

I tillegg er det et krav om at de skal ha vært positive og inspirerende forbilder eller noe sånt… det er ikke bare antall medieomslag, liksom. 
Helt uforståelig.

Det er så man nesten tror de har gjort det for å provosere. På mange måter er de jo årets mest omtalte, men det er  utelukkende i negativ forstand. Brudd på alkoholloven, brudd på avtale med kongehuset, kvakksalveri, boikott av media, furtesnurt-opplegg og lakenbryllup. 

Man må jo bare le hvis Dagbladet faktisk mener dette. 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Det er så man nesten tror de har gjort det for å provosere. På mange måter er de jo årets mest omtalte, men det er  utelukkende i negativ forstand. Brudd på alkoholloven, brudd på avtale med kongehuset, kvakksalveri, boikott av media, furtesnurt-opplegg og lakenbryllup. 

Man må jo bare le hvis Dagbladet faktisk mener dette. 

For ikke å snakke om at fysioterapi-utdannede prinsesse Märtha Louise, har deltatt i såkalte behandlinger av klienter sammen med Verrett - og at hun har gjort dette tross at hun iflg. ham har visst i flere år at han selv har innrømmet å begå seksuelle overgrep mot klienter i behandling. Og at hun reiste ut av landet og bort fra sitt ikke-myndige barn straks det ble kjent at Verrett i Sverige nå er anmeldt for seksuelt overgrep av en klient.

Å si at hun står sammen med ektemannen, det kan tydeligvis tolkes i alle mulige retninger...

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://search.app?link=https%3A%2F%2Fwww.seher.no%2Fkongelig%2Fmartha-stakk-fra-regningen%2F82285989&utm_campaign=aga&utm_source=agsadl1%2Csh%2Fx%2Fgs%2Fm2%2F4

Dette provoserte meg! Er ikke overrasket, men kjenner frustrasjonen koke likevel.. 

"I dag – én måned før jul – kan nemlig Se og Hør avsløre at flere aktører fra det lokale næringslivet sitter frustrert tilbake med ubetalte regninger. Det er snakk om fakturaer for til sammen over én million kroner som de siste ukene enten har gått til formelt inkassokrav eller som ligger til andre gangs purring".

Det ligger en tydelig "la dem spise kake"-mentalitet over det hele..

Endret av luxifine
Formatering
  • Liker 29
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (41 minutter siden):

https://search.app?link=https%3A%2F%2Fwww.seher.no%2Fkongelig%2Fmartha-stakk-fra-regningen%2F82285989&utm_campaign=aga&utm_source=agsadl1%2Csh%2Fx%2Fgs%2Fm2%2F4

Dette provoserte meg! Er ikke overrasket, men kjenner frustrasjonen koke likevel.. 

"I dag – én måned før jul – kan nemlig Se og Hør avsløre at flere aktører fra det lokale næringslivet sitter frustrert tilbake med ubetalte regninger. Det er snakk om fakturaer for til sammen over én million kroner som de siste ukene enten har gått til formelt inkassokrav eller som ligger til andre gangs purring".

Interessant at det er enkeltmannsforetaket hennes som står som arrangør. Så det er full kommersielt bryllup. 
enkeltpersonforetaket Prinsesse Märtha Louise Kulturformidling

• Liker 14
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (37 minutter siden):

Interessant at det er enkeltmannsforetaket hennes som står som arrangør. Så det er full kommersielt bryllup. 
enkeltpersonforetaket Prinsesse Märtha Louise Kulturformidling

Det er litt dumt å organisere seg i et ENK om hun ikke skal bruke prinsessetittelen i kommersiell virksomhet. Det er krav om at ENK må inneholde etternavnet på personen. Martha har ikke et etternavn meg bekjent, og det er vel derfor hele navnet hennes kommer med. Hvis de skulle etterlevd avtalen måtte hun da enten sørget for å få et annet navn for ENKet (jeg vet ikke om det er mulig), eller benyttet seg av en annen selskapsform. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er utrolig dårlig reklame for dem å stikke fra regninga på denne måten. Det er mange små aktører som er avhengig av å få betalt. 

Det må også være frustrerende å se Martha og Durek flotte seg på luksusferier, mens fakturene du har sendt til dem ikke blir betalt. 

• Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (1 minutt siden):

Syns det er utrolig dårlig reklame for dem å stikke fra regninga på denne måten. Det er mange små aktører som er avhengig av å få betalt. 

Det må også være frustrerende å se Martha og Durek flotte seg på luksusferier, mens fakturene du har sendt til dem ikke blir betalt. 

Det er jo helt vanvittig - utrolig dårlig gjort mot små og store firmaer som har gjort alt for at de skulle få det bryllupet de ønsket seg. Jeg finner ikke ord - for et kongehus vi har. (ja, jeg vet hun ikke er endel av kongehuset, men hun er datter av kongeparet og bør nesten av den grunn holde sin sti ren)

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (1 time siden):

Fy fader så kvalmende. Det paret er noe av det desidert mest motbydelige jeg vet om.

Jeg tviler på at ML og DV bryr seg nevneverdig om dette. De vil bare feste, feire kjærligheten og leve i sus og dus.

Stakkars barna til ML som sikker får med seg all dritten som blir skrevet om moren deres.

• Liker 24
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (1 time siden):

Dette viser bare nok en gang hvor utrolig egoistisk hun (og Durek) er. Tror at verden surrer rundt dem og at de kan gjøre akkurat som de vil uten å tenke lengre enn til nesetippen.

At hun vil gjøre seg så mislikt i sitt eget land kan jeg ikke skjønne. Hun har verdens dårligste manager som støtter henne i hver dårlige avgjørelse istedenfor å rister henne for å få litt vett inn i den hjernevaskede skallen.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (8 minutter siden):

Dette viser bare nok en gang hvor utrolig egoistisk hun (og Durek) er. Tror at verden surrer rundt dem og at de kan gjøre akkurat som de vil uten å tenke lengre enn til nesetippen.

At hun vil gjøre seg så mislikt i sitt eget land kan jeg ikke skjønne. Hun har verdens dårligste manager som støtter henne i hver dårlige avgjørelse istedenfor å rister henne for å få litt vett inn i den hjernevaskede skallen.

Jeg trur ikke det er så enkelt å riste vett inn i skallen på ML. Hun virker til å være svært bortskjemt og egenrådig. Skulle manageren til ML begynt å si imot eller nekte å utføre forskjellige ting, så ville hun fått sparken. ML er helt avhengig av en manager som bare jatter med.

Jeg klarer ikke  forstå hvordan det er mulig å forandre seg så mye som ML har gjort etter å ha møtt DV. Fra ei som virket snill og omtenksom til nå en bortskjemt bitch. Kjenner jeg er veldig glad hun ikke er min datter eller at jeg omgåes henne på noen måte. Det hadde ikke fungert.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (19 timer siden):

For ikke å snakke om at fysioterapi-utdannede prinsesse Märtha Louise, har deltatt i såkalte behandlinger av klienter sammen med Verrett - og at hun har gjort dette tross at hun iflg. ham har visst i flere år at han selv har innrømmet å begå seksuelle overgrep mot klienter i behandling. Og at hun reiste ut av landet og bort fra sitt ikke-myndige barn straks det ble kjent at Verrett i Sverige nå er anmeldt for seksuelt overgrep av en klient.

Å si at hun står sammen med ektemannen, det kan tydeligvis tolkes i alle mulige retninger...

Dette synes jeg er det mest hårreisende - at hun reiser fra barnet sitt. Oppi alt vanviddet, så gjør hun det. Og er borte i mange uker.. 

Jeg skulle likt å se konsekvensen av at en vanlig forelder oppførte seg slik. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo noen saker på 90-tallet også (som den hesten, for eksempel) , som allerede da problematiserte den kongelige rollen, eller snarere; våre forventninger til den kongelige rollen.  Men det var en annen tid likevel, og sakene var ikke på langt nær så overveldende som det man ser i dag.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, frekkere enn flatlusa. Ingen av kongebarna og deres ektefeller imponerer meg, for si det diplomatisk.

Er det andre enn Se&Hør som skriver om dette?

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (2 timer siden):

Entitled og sjukt arrogant. Skammelig.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (3 timer siden):

Narsissister har en tendens til å få partneren ut i økonomisk uføre, så det første jeg tenker her er Durek. Har han klart å skape noe kaos i livet hennes som ikke er så synlig enda tro? Tviler sterkt på at det var hun som ville ha et slikt bryllup, tenker det var helst han. Når man ser på hva de gjør nå, så må man tenke på at hun er gift med en narsissist, en mann som kynisk utnytter alle på sin vei, som manipulerer dem og bruker dem slik det passer han. Det finnes mye informasjon, som f.ex. tidligere offer av narsissister med sine youtube-kanaler, som forklarer hva som skjer med den som blir involvert i en narsissist. Og noe som ofte skjer er at man begynner å tenke og handle som dem, noe jeg tror skjer med Märtha nå også dessverre.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FORFAR skrev (1 time siden):

Det var jo noen saker på 90-tallet også (som den hesten, for eksempel) , som allerede da problematiserte den kongelige rollen, eller snarere; våre forventninger til den kongelige rollen.  Men det var en annen tid likevel, og sakene var ikke på langt nær så overveldende som det man ser i dag.

Dette vet jeg ikke noe om, har du mer info?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La være å betale, det er så dårlig stil! Det kan jo selvsagt være uenigheter om punkter på fakturaene osv, men når det går så langt som til inkasso, så har ikke ML og DV akkurat vært på ballen for å finne ut av det -  og gjøre opp for seg før det havnet "der". 

De bryr seg ikke om noe annet enn seg selv de to der. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (34 minutter siden):

Dette vet jeg ikke noe om, har du mer info?

Det handlet om hest hun fikk i spons/gave fra Rimi-Hagen tror jeg. Dyr hest, som Rimi-Hagen også skulle betale driftskostnader osv for. Hvis jeg husker rett, så "ditchet" hun vel avtalen. 

Google det, så finner du sikkert mer om det. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmørsposten skriver om inkasso-kravene

https://www.smp.no/nyheter/i/OoadQw/skylder-penger-etter-bryllupet

Sitat

"Til sammen skal brudeparet ha unnlatt å betale regninger på over én million kroner. To andre lokale firmaer venter også på betaling for jobben de gjorde under bryllupet. Det skal dreie seg om regninger på henholdsvis 120 000 og 80 000 kroner"

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...