FORFAR Skrevet 4 timer siden #12861 Del Skrevet 4 timer siden Durek skal ha klaget Se og Hør inn til PFU, melder Jounalisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyD Skrevet 4 timer siden #12862 Del Skrevet 4 timer siden FORFAR skrev (5 minutter siden): Durek skal ha klaget Se og Hør inn til PFU, melder Jounalisten. Sikkert ikke noe han har kommet på av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4 timer siden #12863 Del Skrevet 4 timer siden (endret) DaisyD skrev (På 18.11.2024 den 20.49): Etter deres famøse opptreden i bryllup i Danmark så tviler jeg på om de får så mange invitasjoner. Jeg er ikke så belest når det kommer til sladder om kongefamilien, men dette ble jeg så nysgjerrig på. Hva gjorde de i dette bryllupet i Danmark? Hva sa de? Hvem var det som giftet seg? Endret 4 timer siden av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4 timer siden #12864 Del Skrevet 4 timer siden Million skrev (16 minutter siden): Jeg er ikke så belest når det kommer til sladder om kongefamilien, men dette ble jeg så nysgjerrig på. Hva gjorde de i dette bryllupet i Danmark? Hva sa de? Hvem var det som giftet seg? De laget skandale. Det var det de gjorde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 4 timer siden #12865 Del Skrevet 4 timer siden Million skrev (23 minutter siden): Jeg er ikke så belest når det kommer til sladder om kongefamilien, men dette ble jeg så nysgjerrig på. Hva gjorde de i dette bryllupet i Danmark? Hva sa de? Hvem var det som giftet seg? https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2024/08/10/196021671/durek-verret-ble-fornaermet-og-forlot-bryllupsmiddag-med-maertha-louise 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå