Felis Skrevet mandag kl 16:22 #12841 Del Skrevet mandag kl 16:22 Isild skrev (1 time siden): Du har kanskje rett i det. Håper han får det ganske raskt, så kan de flytte etter det. Han tar nok ikke hensyn til hva hun evt ønsker nei. Men hun fremstår som hun har mistet alt av egne meninger, så hun syns sikkert det er helt fantastisk å reise fra alt og alle som står henne nært, hvis han sier at det er det de skal. Ny nyre løser ikke utfordringene hans, for han har fremdeles en HIV-diagnose som må medisineres. De medisinene vil jeg tro koster flesk i USA, og forsikringer dekker sjeldent pre-existing conditions. Det er heller ingen garanti for at ny nyre varer særlig mye lenger enn den han fikk for noen år siden heller, så han har mye å tjene på å bli i Norge, med vårt rause helsesystem. 9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet mandag kl 16:51 #12842 Del Skrevet mandag kl 16:51 (endret) Felis skrev (29 minutter siden): Ny nyre løser ikke utfordringene hans, for han har fremdeles en HIV-diagnose som må medisineres. De medisinene vil jeg tro koster flesk i USA, og forsikringer dekker sjeldent pre-existing conditions. Det er heller ingen garanti for at ny nyre varer særlig mye lenger enn den han fikk for noen år siden heller, så han har mye å tjene på å bli i Norge, med vårt rause helsesystem. Som skrevet om før i tråden, så er dessuten reglene for å få ny nyre veldig mye strengere i USA enn i Norge. Norge regnes for å ha en av verdens mest liberale regler, og her vil ikke en HIV-diagnose hindre ham fra å få en ny nyre. HIV-diagnosen vanskeliggjør veldig for ham å få ny nyre i USA. Der borte er hans beste sjanse å finne en privat donor som han kjenner eller "kjenner". Det er ikke uten grunn at han gikk så sterkt ut og søkte etter donor blant sine "sektmedlemmer". Der var det jo noen som testet seg, men ikke var kompatible. Å være HIV-positiv er i seg selv en riskofaktor for å utvikle nyreproblemer og nyresvikt. Og medisinene som bruker mot HIV gir økt risiko for nyrebivirkninger og kan sette ned nyrenes funksjon. Ergo må man anta at DV vil trenger hyppigere nyredonasjoner enn hva HIV-frie personer gjør. I Felleskatalogen så står det at denne typen medisin ikke anbefales til personer med alvorlig nedsatt nyrefunksjon og dialysepasienter, som DV iflg. ham selv er. https://www.felleskatalogen.no/medisin/truvada-gilead-564879 Får håpe ML beskytter seg selv... PS! Til Moderator: siden Durek Verrett i intervjuer tidligere selv har innrømmet å ha HIV, og det også har vært en offentlig "spleis" for ham (for utgifter ifm at han fikk sin første donornyre) som i detaljer beskrev dette, så anser jeg også at man kan diskutere det helsemessige rundt dette. Endret mandag kl 16:54 av Frisk Frosk La til Ps! 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet mandag kl 17:08 #12843 Del Skrevet mandag kl 17:08 anonymBbruker skrev (3 timer siden): Wow, det var litt av en video fra søster Demi. Ser det er et advokatfirma i New York som står bak trusselbrevet, håper på rettsak på Court TV. Ser ut som om det firmaet bl.a. spesialiserer seg på å hjelpe kjendiser, bl.a. også med celebrity damage control... https://rrothlaw.com/entertainment-litigation/ https://rrothlaw.com/project/celebrity-damage-control/ 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet mandag kl 17:12 #12844 Del Skrevet mandag kl 17:12 Eva-Lena skrev (1 time siden): Han må ha bodd i Norge i minst 2 år før han kan søke om statsborgerskap. Finnes kanskje særbehandlig for DV siden han er gift med skreppa ML. Hvorfor skal han evt søke om det? Det finnes jo ikke én eneste positiv ting med Norge iflg både han og ML. Nordmennene vil han ikke ha, men nyrene våre er gode nok. Jeg fatter ikke hvorfor han vil ha rasistiske nyrer fra oss tilsynelatende rasistiske mennesker. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet mandag kl 17:15 #12845 Del Skrevet mandag kl 17:15 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Nordmennene vil han ikke ha, men nyrene våre er gode nok. Jeg fatter ikke hvorfor han vil ha rasistiske nyrer fra oss tilsynelatende rasistiske mennesker. Han skal sikkert suge det onde ut av donoren før operasjonen. Slenge på noen svulstige lovnader til nyra og dermed er ikke nyra rasistisk lenger. Må antakelig suge lenge og vel før all gørra er borte. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet mandag kl 17:19 #12846 Del Skrevet mandag kl 17:19 Frisk Frosk skrev (25 minutter siden): Som skrevet om før i tråden, så er dessuten reglene for å få ny nyre veldig mye strengere i USA enn i Norge. Norge regnes for å ha en av verdens mest liberale regler, og her vil ikke en HIV-diagnose hindre ham fra å få en ny nyre. HIV-diagnosen vanskeliggjør veldig for ham å få ny nyre i USA. Der borte er hans beste sjanse å finne en privat donor som han kjenner eller "kjenner". Det er ikke uten grunn at han gikk så sterkt ut og søkte etter donor blant sine "sektmedlemmer". Der var det jo noen som testet seg, men ikke var kompatible. Å være HIV-positiv er i seg selv en riskofaktor for å utvikle nyreproblemer og nyresvikt. Og medisinene som bruker mot HIV gir økt risiko for nyrebivirkninger og kan sette ned nyrenes funksjon. Ergo må man anta at DV vil trenger hyppigere nyredonasjoner enn hva HIV-frie personer gjør. I Felleskatalogen så står det at denne typen medisin ikke anbefales til personer med alvorlig nedsatt nyrefunksjon og dialysepasienter, som DV iflg. ham selv er. https://www.felleskatalogen.no/medisin/truvada-gilead-564879 Får håpe ML beskytter seg selv... PS! Til Moderator: siden Durek Verrett i intervjuer tidligere selv har innrømmet å ha HIV, og det også har vært en offentlig "spleis" for ham (for utgifter ifm at han fikk sin første donornyre) som i detaljer beskrev dette, så anser jeg også at man kan diskutere det helsemessige rundt dette. Jeg er helt grønn på hvordan man beskytter seg mot HIV, bortsett fra å bruke kondom. Er det andre måter ML kan beskytte seg på, feks bruker hun noen medisin? Jeg personlig hadde ALDRI involvert meg med en som har HIV. Hjelper ikke hvor sjarmerende og årsak til å ha fått HIV er. Det hadde blitt ett nei takk fra meg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet mandag kl 17:26 #12847 Del Skrevet mandag kl 17:26 (endret) Eva-Lena skrev (7 minutter siden): Jeg er helt grønn på hvordan man beskytter seg mot HIV, bortsett fra å bruke kondom. Er det andre måter ML kan beskytte seg på, feks bruker hun noen medisin? Jeg personlig hadde ALDRI involvert meg med en som har HIV. Hjelper ikke hvor sjarmerende og årsak til å ha fått HIV er. Det hadde blitt ett nei takk fra meg. https://www.helsenorge.no/sykdom/hiv-og-aids/prep-preeksponeringsprofylakse/ Du kan lese litt om det her. Har man en HIV-positiv partner hvor sykdommen ikke er godt nok regulert (testet med blodprøver for smittestoffer), så kan man gå på PrEP-behanding, hvor man at medisiner fast for å unngå å få sykdommen om man utsettes for smitte. Hvis det stemmer at DV er så alvorlig nyresyk som er påstått kan ikke ML anta at hans HIV-behandling holder sykdomen stabil hele tiden, ergo bør hun beskytte seg selv både med at han bruker kondom og ved at hun bruker PrEP- medisiner. Eller, jeg ville gjort det om jeg hadde vært i hennes situasjon, for å beskytte meg selv og andre. Hva ML gjør vet jeg ingenting om. DV mener jo at han kan kurere både det ene og andre, så ikke godt å vite hvordan hun/de forholder seg til dette. Endret mandag kl 17:27 av Frisk Frosk tekstvask for å bli mer presis 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missDoris Skrevet mandag kl 18:22 #12848 Del Skrevet mandag kl 18:22 Har han svart på spm om nyresykdommen sin her i Norge noengang? Bortsett fra at han får dialyse og venter på ny nyre? La oss håpe ML fikk vite at han har HIV da de traff hverandre. Han er pinadø typen til å "glemme" å nevne at hun kan bli smittet. Har mistet respekten for ML etter alt som har skjedd. Jeg kommer til å bli provosert kjenner jeg bare ved tanken på at de skal opptre i offentlig sammenheng, greier ikke tanken på at Norges mest narcissistiske griftere skal vise seg i galla når det er giftermål eller jubileer rumdt omkring i Europa. Eller kanskje det er like greit at de eksponeres for alt de IKKE er verdt🤑😇 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet mandag kl 19:40 #12849 Del Skrevet mandag kl 19:40 anonymBbruker skrev (5 timer siden): Videoen er i Se og Hør -artikkelen i sitatet i i innlegget mitt. Den er lagt ut på Instagram for 8 timer siden. Det nye trusselbrevet Demi holder opp i videoen er datert 15. november. Hvis det også er underskrevet av PRINSESSE Martha Louise så er det ganske ille syns jeg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet mandag kl 19:46 #12850 Del Skrevet mandag kl 19:46 pop up bruker skrev (5 minutter siden): Hvis det også er underskrevet av PRINSESSE Martha Louise så er det ganske ille syns jeg. Det er sendt fra et advokatfirma på vegne av Durek, hun har ikke noe med det å gjøre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaisyD Skrevet mandag kl 19:49 #12851 Del Skrevet mandag kl 19:49 missDoris skrev (1 time siden): Har han svart på spm om nyresykdommen sin her i Norge noengang? Bortsett fra at han får dialyse og venter på ny nyre? La oss håpe ML fikk vite at han har HIV da de traff hverandre. Han er pinadø typen til å "glemme" å nevne at hun kan bli smittet. Har mistet respekten for ML etter alt som har skjedd. Jeg kommer til å bli provosert kjenner jeg bare ved tanken på at de skal opptre i offentlig sammenheng, greier ikke tanken på at Norges mest narcissistiske griftere skal vise seg i galla når det er giftermål eller jubileer rumdt omkring i Europa. Eller kanskje det er like greit at de eksponeres for alt de IKKE er verdt🤑😇 Etter deres famøse opptreden i bryllup i Danmark så tviler jeg på om de får så mange invitasjoner. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet mandag kl 20:14 #12852 Del Skrevet mandag kl 20:14 Felis skrev (På 17.11.2024 den 17.19): Noen skulle i samme slengen opplyst han om bostedsløse i Norge også. Han sier i de lydklippene hvor han innrømmer seksuelle overgrep mot pasientene sine at han er opptatt med å hjelpe bostedsløse i Norge. Det er jo ikke slik at bostedsløse ikke finnes i Norge, det er drøye 3000 personer som ikke har en registrert adresse (men de oppholder seg neppe i Lommedalen). Men kontrasten er nok veldig stor fra Hawaii og California, hvor Durek har sin erfaring. Først og fremst fordi klimaet er helt annerledes. Å overleve utendørs i de kaldeste vintermånedene er utfordrende i Norge, derfor er mange motivert for å ta imot den hjelpen som finnes. Og det finnes faktisk hjelp, i motsetning til i USA. Bostedsløse har hatt høy prioritet de siste årene. Likevel legger han ut om sitt arbeid med "the homeless" som om det er en stor gruppe som trenger almisser (i form av åndelighet, antar jeg) fra Durek. I grunnen slår det meg stadig hvor lite han faktisk vet om Norge, på tross av at han tilsynelatende vil gjøre det til sitt hjemland. Han innbiller seg at han bare kan overføre amerikanske erfaringer til Norge, både når det gjelder rasisme og hjemløse. Hvorfor gidder han ikke å lære mer? Er det fordi han kun er interessert i sin egen stemme, og å lytte til andre gir han samme synlige ubehag som når konen hans får si mer enn tre setninger uavbrutt? Men hva har han gjort for hjemløse i Norge? Sånn spesifikt altså... Har han feks jobbet som frivillig noen steder? har han donert penger? Har han hatt med seg noen hjem??? 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet mandag kl 20:37 #12853 Del Skrevet mandag kl 20:37 Gladidagogså skrev (22 minutter siden): Men hva har han gjort for hjemløse i Norge? Sånn spesifikt altså... Har han feks jobbet som frivillig noen steder? har han donert penger? Har han hatt med seg noen hjem??? Han har sikkert tenkt på de. Det er tanken som teller. 21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet mandag kl 21:01 #12854 Del Skrevet mandag kl 21:01 Gladidagogså skrev (46 minutter siden): Men hva har han gjort for hjemløse i Norge? Sånn spesifikt altså... Har han feks jobbet som frivillig noen steder? har han donert penger? Har han hatt med seg noen hjem??? Sikkert ligget med en 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet mandag kl 21:06 #12855 Del Skrevet mandag kl 21:06 Jadaomatte skrev (22 minutter siden): Han har sikkert tenkt på de. Det er tanken som teller. 😇😅😅 Det tror jeg også Men mest av alt tror jeg at det avslører hans kunnskapsløshet om Norge. Han tror vel at han bare kan gå til nærmeste bro og finne en haug med hjemløse under den Han synes nok ekstra synd på de som løper rundt med handlevogner (stappfulle av varer) utenfor kjøpesentrene og lesser inn i Teslaen sin :0 Nei, tror nok ikke han har gjort en tøddel for hjemløse, verken her eller andre steder. DA hadde nok media blitt invitert. Kanskje til og med Se og Hør 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet mandag kl 22:14 #12856 Del Skrevet mandag kl 22:14 Gladidagogså skrev (1 time siden): Men hva har han gjort for hjemløse i Norge? Sånn spesifikt altså... Har han feks jobbet som frivillig noen steder? har han donert penger? Har han hatt med seg noen hjem??? Han ville jo gi kake til folket (utenfor bryllupet) i Geiranger. Kanskje han trodde de var hjemløse? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet mandag kl 23:37 #12857 Del Skrevet mandag kl 23:37 Han trenger ikke norsk statsborgerskap for å få plass på en donorliste. Han trenger bare oppholdstillatelseav en viss varighet. Han har vel 6 mnd nå i førsteomgang, men den forventes vel å bli utvidet nå når han er gift. Gift inn i kongefamilien er vel tilnærmet en garanti. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet i går, 09:03 #12858 Del Skrevet i går, 09:03 Eva-Lena skrev (På 18.11.2024 den 17.03): Han må ha bodd i Norge i minst 2 år før han kan søke om statsborgerskap. Finnes kanskje særbehandlig for DV siden han er gift med skreppa ML. Hvorfor skal han evt søke om det? Det finnes jo ikke én eneste positiv ting med Norge iflg både han og ML. Vil DV ha karenstid siden han har vært domfelt? https://www.utrop.no/nyheter/nytt/216786/ Han er jo også stevnet på nytt jfr. den svenske mannens anklager. Dette vil vel kunne påvirke DVs evnt søknad om statsborgerskap? Han viser lav grad av å tilegne/lære seg språket vårt, så der er det jo også noen kriterier som skal innfris. Norge trenger ikke en reptilsjarlatan inn i sirkuset, langt mindre å gi han statsborgerskap. Der burde det bli kongens nei, når kongen har utvist så elendig vurderingsevne og tafatthet ift MLs tittel, så bør han utvise noe handlekraft etter de innrømmelser DV selv har kommet med. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 19 timer siden #12859 Del Skrevet 19 timer siden Hva skal Durek med norsk statsborgerskap? Ved å oppfylle kravene til å forsørge seg selv vil han etter hvert får permanent oppholdstillatelse, som gir ham alle rettighetene han trenger innenfor helse, f.eks. Om eventuelt kriminelt rulleblad vil være til hinder for permanent oppholdstillatelse vet jeg ikke. Så der tar jeg et forbehold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 18 timer siden #12860 Del Skrevet 18 timer siden Havnefogden skrev (18 minutter siden): Hva skal Durek med norsk statsborgerskap? Ved å oppfylle kravene til å forsørge seg selv vil han etter hvert får permanent oppholdstillatelse, som gir ham alle rettighetene han trenger innenfor helse, f.eks. Om eventuelt kriminelt rulleblad vil være til hinder for permanent oppholdstillatelse vet jeg ikke. Så der tar jeg et forbehold. Virker ikke som han er noe interessert i Norge og våre verdier uansett, så tenker at det er rimelig hyklersk å skulle få et statsborgerskap her. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå