Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett

Parasoll

Anbefalte innlegg

parmanoia skrev (1 minutt siden):

Dette har jeg sett lenge. Han ser aldri på henne, men hun har sett kjempeforelsket på ham. Han finnes ikke interessert i henne, bare posisjonen hun kan gi ham. Mannen er åpenbart homofil. 

Det er ingen tvil om hva han er ute etter i dette som du sier - det kongelige. 

De har det sikkert morsomt sammen en stund nå, men jeg ser ikke for meg at han blir i dette over mange år. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (16 minutter siden):

Jeg tenker som deg. Det er nok DV som en dag gjør det slutt. Jeg kommer heller ikke til å syns særlig synd på henne da. 

Det er vanskelig å finne ord faktisk. De er så pompøse og svulstige. Teatralske er vel ordet. Og HELT uanfektet av anmeldelser og avsløringer. De ser seg selv som "out of this world", og syns vel bare synd på oss som er så "trangsynte, ubegavede og tabubelagte" at vi kaller det overgrep å ta på folk "her og der" for å frigjøre dem. På deres planet er det sikkert helt naturlig. 

Svulstig er faktisk en rimelig god beskrivelse. Det er noe tilgjort og overdådig i måten de snakker på, jeg klarer ikke henge med. Jeg rister bare på hodet og himler med øynene.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så «utrolig koselig» med hennes hilsen til han på bursdagen, som om han faktisk ikke har forgrepet seg på flere av klientene sine, og at det slettes ikke er rykter, tverdt imot bevis vi alle har hørt. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (57 minutter siden):

Så «utrolig koselig» med hennes hilsen til han på bursdagen, som om han faktisk ikke har forgrepet seg på flere av klientene sine, og at det slettes ikke er rykter, tverdt imot bevis vi alle har hørt. 

Lurer på hvordan han hadde reagert om hun ikke hadde skrevet disse lovordene. Tror det forventes, og det blir bråk i heimen om dette uteblir. Kjenner lusa på gangen...

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han fortsetter å sende brev til søsteren sin med trusler om å gå til sak, noe hun er veldig positiv til, hun sier hun vil gjerne møte han i retten, fordi alt hun har sagt om han er sant, han har jo innrømmet det selv på lydmeldinger. Hun forteller også at han har sendt menn til leiligheten hennes for å skremme henne: https://www.seher.no/kongelig/la-oss-motes-i-retten/82251471

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, det er kanskje ikke vanskelig for D å bli værende i dette. Han får lov å gjøre det han vil, hvis han har behov for å ha sex med menn, så er nok det greit for ML. (Det som har kommet frem, hvis det er sant.  DV får fortsatt omgås seksuelt med menn, som ‘behandler’/overgriper eller på annen måte.)  Han har henne ‘i garnet’, og for henne kan det være at frihet er godtatt?  Så får fremtidens domstoler ev dømme han. Med sosiale medier er det ikke så lett å leve et dobbeltliv over mange år tror jeg. Problemet med ‘ spiritualiteten’ deres er at de ikke har evnen til kritisk refleksjon rundt det de driver med. Sunn spiritualitet’ har jeg faktisk tro på finnes - så jeg er lei meg for at det ‘trekkes ned i søla’ av DV (og ML som heier det frem)

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke advokaten ønsker at noe havner i retten, da vet vi jo at mye mer kommer frem. Og det er nok mye kongehuset med flere ikke vil ha frem i lyset.  Lippestad må vel gå til søksmål om klienten krever det, selv om advokaten selv ser at det slett ikke er så lurt.  Trusler om rettsak er nok heller ikke veien å gå. Det er nok bedre å betale folk for å tie, men det fungerer vel ikke 100 %. Ikke alle er villige til å tie uansett, og bra er det! 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så vanskelig for DV å bli værende med ML heller. Men det kan bli et problem for han om de skal bo i Norge, for flere og flere rundt dem kommer til å bli veldig negative til han etter hvert når dette har kommet ut, og antagelig mere også kommer ut. Så om han/de skal ha et behagelig liv så bør de bo i L.A. der han sikkert fortsatt har "sekten" sin rundt seg og kan beundres og støttes slik som han er avhengig av. Jeg har hele tiden trodd at målet hans er å få ML til USA og isolere henne der, da dette følger "manuskriptet" til en narsissist. Og han vil nok tilbringe mer tid der borte nå etter avsløringene.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (1 time siden):

Og han fortsetter å sende brev til søsteren sin med trusler om å gå til sak, noe hun er veldig positiv til, hun sier hun vil gjerne møte han i retten, fordi alt hun har sagt om han er sant, han har jo innrømmet det selv på lydmeldinger. Hun forteller også at han har sendt menn til leiligheten hennes for å skremme henne: https://www.seher.no/kongelig/la-oss-motes-i-retten/82251471

Wow, det var litt av en video fra søster Demi.

Ser det er et advokatfirma i New York som står bak trusselbrevet, håper på rettsak på Court TV.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymBbruker skrev (21 minutter siden):

Wow, det var litt av en video fra søster Demi.

Ser det er et advokatfirma i New York som står bak trusselbrevet, håper på rettsak på Court TV.

Har søsteren lagt ut en ny video nå? Legg gjerne ut linken, slik at vi "snakker" og kommenterer rundt samme video.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor de vil bo i Norge. Det er null marked for dritten hans her. Det er fullstendig løpskjørt at han vil bli akseptert/anerkjent på noen som helst måte som behandler/sjaman. Han har ikke gjort noe annet enn å bråke, være nedlatende, komme med hårreisende påstander, misbruke kongehusets logo og sin tilknytning til de. Det blir bare helvete uansett hva han tar i og hva han gjør her. 

Og ML forguder han med usammenhengende kjærlighsetsvissvass i deres influencerkanaler. Hun "hyller" indirekte seksuelle overgrep, trassånder hos barn, selvmordssånder og selvpåført kreft. 

Kan de ikke vær så snill å bare flytte! De blender antageligvis mye mer inn i LA. Her er det fucked for å si det forsiktig. 

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (12 minutter siden):

Har søsteren lagt ut en ny video nå? Legg gjerne ut linken, slik at vi "snakker" og kommenterer rundt samme video.

Videoen er i Se og Hør -artikkelen i sitatet i i innlegget mitt. Den er lagt ut på Instagram for 8 timer siden. Det nye trusselbrevet Demi holder opp i videoen er datert 15. november. 

Endret av anonymBbruker
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor de vil bo i Norge. Det er null marked for dritten hans her. Det er fullstendig løpskjørt at han vil bli akseptert/anerkjent på noen som helst måte som behandler/sjaman. Han har ikke gjort noe annet enn å bråke, være nedlatende, komme med hårreisende påstander, misbruke kongehusets logo og sin tilknytning til de. Det blir bare helvete uansett hva han tar i og hva han gjør her. 

Og ML forguder han med usammenhengende kjærlighsetsvissvass i deres influencerkanaler. Hun "hyller" indirekte seksuelle overgrep, trassånder hos barn, selvmordssånder og selvpåført kreft. 

Kan de ikke vær så snill å bare flytte! De blender antageligvis mye mer inn i LA. Her er det fucked for å si det forsiktig. 

Jeg forstår: han vil ha nyretransplantasjon. Han har jo vært åpen om at han trenger ny nyre.Det er drit dyrt i USA.  Martha vil sikkert være nær døtrene men tror ikke DV tar hensyn til det. Pluss han har mer kjendis status her i Norge. Det stryker egoet hans.

Endret av FruR
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruR skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår: han vil ha nyretransplantasjon. Det er drit dyrt i USA.  Martha vil sikkert være nær døtrene men tror ikke DV tar hensyn til det. 

Du har kanskje rett i det. Håper han får det ganske raskt, så kan de flytte etter det. Han tar nok ikke hensyn til hva hun evt ønsker nei. Men hun fremstår som hun har mistet alt av egne meninger, så hun syns sikkert det er helt fantastisk å reise fra alt og alle som står henne nært,  hvis han sier at det er det de skal. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ML er fortsatt beskytter for et par helseorganisasjoner i Norge(selv om 2 av dem sparket henne tidligere pga hennes tilknytning til DV sitt alternative syn på behandling)Jeg tenker at de på dette tidspunktet seriøst trenger å vurdere om de vil fortsette samarbeidet med henne.Hun er også fadder eller noe til en miljøorganisasjon for barn,Blekkulf.De er ikke særlig fornøyd med hennes innsats tidligere,og har gitt henne kritikk før.Mens barna faktisk er seriøst opptatt av miljøvern,til et nivå der de plukker bruskorker i timesvis,flyr ML helikopter på fornøyelsesturer..

Jeg vil tro at dette er rett tidspunkt for alle disse organisasjonene å bryte med henne.En som stilltiende aksepterer at mannen hennes begår overgrep,kan ikke være beskytter for noe som helst.Som søsteren til DV sier,så har vi til nå kun sett toppen av isfjellet.Og at det som ligger under er langt verre.Det tror jeg så gjerne.

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (23 minutter siden):

Jeg forstår: han vil ha nyretransplantasjon. Han har jo vært åpen om at han trenger ny nytt.Det er drit dyrt i USA.  Martha vil sikkert være nær døtrene men tror ikke DV tar hensyn til det. Pluss han har mer kjendis status her i Norge. Det stryker egoet hans.

Godt poeng med nyretransplantasjonen. Men hvordan får han det som Amerikansk statsborger egentlig, trodde ikke det gikk an?

Men han er her nok også pga henne, han er fortsatt på et stadium der han må late som om han tar hensyn til hennes ønsker for å surre henne bedre fast i nettet sitt.

Lurer forresten på om han fortsatt har leilighet i USA? Hvor bor de når de er der borte?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så innom IG-kontoen til DV nå (via en av de måtene å gjøre dette på uten IG).

Det jeg ser der er egentlig ganske skremmende.

Det flere skriver i sine bursdagshilsener til ham gir mer og mer inntrykk av at det er snakk om et veldig usunt sektmiljø.

Det er flere eksempler, men det verste som skrives er teksten som er lagt på den videoen hvor DV står oppreist midt i kirken og mottar hyllest fra både "pastor" Michael B Beckwith og "menigheten". (Den videoen ligger på stories, så får ikke linket til den, men den er en studie verdig i hvordan sekter fungerer.) I videoen ser man DV stå med hendene sammen foran munnen, med et minespill som... vel, ikke ville vunnet en oscar-pris, og heller ikke virker i nærheten av å være troverdig.)

Menigheten/sekten har tydeligvis en seremoni hvor et medlem skal "motta" lovprisninger og støtte fra både "pastor" Beckwith og av menigheten som gjentar alt han sier. En deltaker har altså lagt ut dette med en tekst som... jeg finner ikke ord. Dette minner ikke om noe annet enn hjernevaskede sektmedlemmer.

DV omtales i teksten som en som alltid gir uforbeholden kjærlighet til alle andre, at han fortjener å få samme kjærlighet tilbake. Og DV omtales som alkymist, ambassadør for kjærlighet, creatrix (kvinne/person som identifiseres som spirituell skaper..), kosmisk konge, motstandsdyktig, total "changemaker", stjernestøv... i tillegg til venn for livet og "min sjels familie". Personen (jeg ser ikke hvem som har skrevet dette) takker også DV for at han er Guds største gave.

Så over til hva som sies i videoen av "pastor" Michael B Beckwith. Han hyller selvfølgelig DV, og for hver setning han sier repeterer alle tilstedeværende det samme. Mens DV står og gjør sitt merkelige øye-minespill. Midt inni sier Beckwith noe slikt som at "vi skal omgi deg med så mye kjærligehet og velvære at alt annet enn kjærlighet vil prelle av deg (bounce off you)".

Dette sier altså en såkalt pastor til en behandler som har innrømmet flere seksuelle overgrep og også nå er anmeldt for seksuelt overgrep på en svensk mann som var klient hos Durek Verrett.

Hvilken faktisk pastor vil stå og gjøre dette, når man vet at denne personen har begått overgrep mot andre?

Hvilken pastor tar så lett på at en mann begår overgrep mot andre personer under dekke av å være "Servent of God"?

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maia70 skrev (33 minutter siden):

Godt poeng med nyretransplantasjonen. Men hvordan får han det som Amerikansk statsborger egentlig, trodde ikke det gikk an?

Men han er her nok også pga henne, han er fortsatt på et stadium der han må late som om han tar hensyn til hennes ønsker for å surre henne bedre fast i nettet sitt.

Lurer forresten på om han fortsatt har leilighet i USA? Hvor bor de når de er der borte?

Han kan få norsk statsborgerskap nå som han er gift med en som er norsk. Det virker som om de deler tiden mellom USA og Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (12 minutter siden):

Han kan få norsk statsborgerskap nå som han er gift med en som er norsk. Det virker som om de deler tiden mellom USA og Norge. 

Han må ha bodd i Norge i minst 2 år før han kan søke om statsborgerskap. Finnes kanskje særbehandlig for DV siden han er gift med skreppa ML.

Hvorfor skal han evt søke om det? Det finnes jo ikke én eneste positiv ting med Norge iflg både han og ML.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (26 minutter siden):

Ja selvsagt, jeg tenkte ikke på at de var gift. Det var jo også noe snakk om at han først ikke ville gifte seg uten at han hadde fått ny nyre først, men så ville han visst det likevel da...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...