PusheenPusheen Skrevet 14. november 2024 #12741 Del Skrevet 14. november 2024 Snoop Dog gitt Enda en dalende kjendis på vennelista. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. november 2024 #12742 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) PusheenPusheen skrev (18 minutter siden): Snoop Dog gitt Enda en dalende kjendis på vennelista. Så akkurat det samme, tydelig at DV ønsker å omgi seg med personer med samme holdninger som han selv... https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/archive/domt-til-samfunnstjeneste-2956676 https://www.tv2.no/underholdning/snoop-dogg-saksokes-for-sexovergrep-og-trafficking/14967612/ https://www.nrk.no/kultur/snoop-skandale-pa-unicef-konsert-1.2263881 https://www.nrk.no/kultur/snoop-dogg-nektet-innreise-igjen-1.2314453 https://www.nrk.no/sorlandet/utestengt-fra-norge-i-to-ar-1.8260872 SD har flere titalls arrestasjoner og rettssaker bak seg, mye narkotika, våpen, frikjent for drap, beskyldt for sexovergrep og trafficing... og nå har han lansert en smykkekolleksjon som kalles "Love". Er visst ikke bare MBH som liker å omgås kriminelle, ML har giftet seg med en og velger nå også å omgås slike i USA. Samtidig som ML tydeligvis synes det er helt greit, og hun derfor lar rått og røte av A-Z kjendiser og venner og DVs familie utnytte hennes tittel og hennes familie for å løfte dem i kjendisverdenen og la dem tjene penger på tilknytning til den norske kongefamilien. Endret 14. november 2024 av Frisk Frosk La til siste link 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flopp90 Skrevet 14. november 2024 #12743 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) Durek Verretts søster: - Bare toppen av isfjellet, https://www.seher.no/kongelig/bare-toppen-av-isfjellet/82233673 Endret 15. november 2024 av Flopp90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missDoris Skrevet 14. november 2024 #12744 Del Skrevet 14. november 2024 PusheenPusheen skrev (16 minutter siden): Snoop Dog gitt Enda en dalende kjendis på vennelista. Sjeldent uberørt får`n si! Denne grenseløse predatoren som hevder å være tantrisk sex-mester og vagoinarenser/struktur-røsker han er en dyktig skjønnmaler verbalt sett. Koser seg på fest med sin elskede hustru ved sin side. Rosa dress og Snoop skulder mot skulder. Nå lever turtelduene ut drømmen ser det ut til. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 14. november 2024 #12745 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) PusheenPusheen skrev (På 14.11.2024 den 12.26): Snoop Dog gitt Enda en dalende kjendis på vennelista. Flopp90 skrev (På 14.11.2024 den 12.48): Durek Verretts søster: - Bare toppen av isfjellet, https://www.seher.no/kongelig/bare-toppen-av-isfjellet/82233673 Hvorfor skriver andre norske medier enn Se&Hør om Snoop Dogg, men ikke om overgrepene`? Hvorfor?? Endret 15. november 2024 av anonymBbruker 18 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 14. november 2024 #12746 Del Skrevet 14. november 2024 anonymBbruker skrev (1 time siden): Hvorfor skriver andre norske medier enn Se&Hør om Snoop Dogg, men ikke om overgrepene`? Hvorfor?? Det lurer jeg også på. Veldig rart. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. november 2024 #12747 Del Skrevet 14. november 2024 Frisk Frosk skrev (3 timer siden): Er visst ikke bare MBH som liker å omgås kriminelle, ML har giftet seg med en og velger nå også å omgås slike i USA. Samtidig som ML tydeligvis synes det er helt greit, og hun derfor lar rått og røte av A-Z kjendiser og venner og DVs familie utnytte hennes tittel og hennes familie for å løfte dem i kjendisverdenen og la dem tjene penger på tilknytning til den norske kongefamilien. Jeg klarer ikke fatte og begripe hva det er slags mennesker de er... Det er en skam. missDoris skrev (2 timer siden): Sjeldent uberørt får`n si! Denne grenseløse predatoren som hevder å være tantrisk sex-mester og vagoinarenser/struktur-røsker han er en dyktig skjønnmaler verbalt sett. Koser seg på fest med sin elskede hustru ved sin side. Rosa dress og Snoop skulder mot skulder. Nå lever turtelduene ut drømmen ser det ut til. Ja, altså... Det er direkte ubehagelig å bevitne. anonymBbruker skrev (1 time siden): Hvorfor skriver andre norske medier enn Se&Hør om Snoop Dogg, men ikke om overgrepene`? Hvorfor?? Godt spørsmål. Lurer også. 13 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junijulia Skrevet 14. november 2024 #12748 Del Skrevet 14. november 2024 Jeg synes at Durek minner mer og mer om en sektleder. Han kan ikke si eller gjøre noe galt. Han skal ikke kritiseres, han vil bare det beste. De som følger han må godta alt. Bli totalt hjernevasket, som fruen. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14. november 2024 #12749 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) Flopp90 skrev (22 timer siden): Durek Verretts søster: - Bare toppen av isfjellet, https://www.seher.no/kongelig/bare-toppen-av-isfjellet/82233673 Steike, det søsteren sier er direkte skummelt. Jeg visste Durek var farlig, men dette trusselbrevet hun snakker om i en av postene er jo helt hinsides. Jammen bra hun snakker ut, og det at hun nå ble skrevet om i Se og Hør er veldig bra, hun trenger publisitet for sin egen trygghet med en så gal bror. Endret 15. november 2024 av Maia70 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14. november 2024 #12750 Del Skrevet 14. november 2024 Junijulia skrev (1 time siden): Jeg synes at Durek minner mer og mer om en sektleder. Han kan ikke si eller gjøre noe galt. Han skal ikke kritiseres, han vil bare det beste. De som følger han må godta alt. Bli totalt hjernevasket, som fruen. Narsissister er akkurat som sektledere, de har samme "manuskript" som de bruker mot sine ofre. Richard Grannon og Mark Vicente har videoer på youtube der de snakker om det. Richard har vært borti flere narsisissistiske/psykopatiske kvinner, og Mark var i sekten NXIVM. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14. november 2024 #12751 Del Skrevet 14. november 2024 (endret) Isild skrev (10 timer siden): Veldig ille! Denne "sjamanen" forsøker å viske ut grensene mellom seksuelle overgrep og kjærlighet. Han er nok ikke den første predatoren som har forsøkt det. De forstår nok sjelden at det egentlig er overgrep det de gjør. De følger bare egne lyster og impulser. Når det gjelder ML tror jeg desverre ikke hun kommer til å "se" han for den han er. Hun er like ille selv (syns jeg) Men at det blir slutt mellom de - det tror jeg nok. Han går nok lei når han forstår at den "kongelige glansen" ikke egentlig fikk han til å skinne i hele tatt. Men ML kommer ikke til å plutselig bli "normal" da, hun er helt bortreist i dette pisspratet hans desverre. Hvis det blir brudd, så er det sikkert noe "spirituellt" som skjer osv... Jeg lurer på hva Durek sier om overgrep mot barn, er det også "kjærlighet" tro...? Eller finnes det faktisk noe som er feil i hans verden, finnes det grenser for hva han definerer som "kjærlighet"? Ville vært interessant å spørre han. ML har endret seg sier de som har fulgt henne en stund. Og ofre for narsissister endrer seg ofte til å bli mer narsissistiske når de er i et slikt forhold, narsissistens verdensbilde blir deres, i større eller mindre grad. Endret 14. november 2024 av Maia70 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. november 2024 #12752 Del Skrevet 14. november 2024 Maia70 skrev (1 time siden): Jeg lurer på hva Durek sier om overgrep mot barn, er det også "kjærlighet" tro...? Eller finnes det faktisk noe som er feil i hans verden, finnes det grenser for hva han definerer som "kjærlighet"? Ville vært interessant å spørre han. ML har endret seg sier de som har fulgt henne en stund. Og ofre for narsissister endrer seg ofte til å bli mer narsissistiske når de er i et slikt forhold, narsissistens verdensbilde blir deres, i større eller mindre grad. Jeg er jammen ikke sikker på om jeg egentlig ønsker å vite hva han mener om overgrep mot barn. Han er glad for at han har begått seksuelt overgrep mot klient, han mener at barn velger å få kreft... han er skremmende svart når det kommer hva han tror på! (Svart som i det onde alternative miljøet noen få er i.) 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conradi Skrevet 14. november 2024 #12753 Del Skrevet 14. november 2024 Frisk Frosk skrev (11 timer siden): Så akkurat det samme, tydelig at DV ønsker å omgi seg med personer med samme holdninger som han selv... https://www.klikk.no/produkthjemmesider/herogna/archive/domt-til-samfunnstjeneste-2956676 https://www.tv2.no/underholdning/snoop-dogg-saksokes-for-sexovergrep-og-trafficking/14967612/ https://www.nrk.no/kultur/snoop-skandale-pa-unicef-konsert-1.2263881 https://www.nrk.no/kultur/snoop-dogg-nektet-innreise-igjen-1.2314453 https://www.nrk.no/sorlandet/utestengt-fra-norge-i-to-ar-1.8260872 SD har flere titalls arrestasjoner og rettssaker bak seg, mye narkotika, våpen, frikjent for drap, beskyldt for sexovergrep og trafficing... og nå har han lansert en smykkekolleksjon som kalles "Love". Er visst ikke bare MBH som liker å omgås kriminelle, ML har giftet seg med en og velger nå også å omgås slike i USA. Samtidig som ML tydeligvis synes det er helt greit, og hun derfor lar rått og røte av A-Z kjendiser og venner og DVs familie utnytte hennes tittel og hennes familie for å løfte dem i kjendisverdenen og la dem tjene penger på tilknytning til den norske kongefamilien. Du glemte merking av reklame 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 14. november 2024 #12754 Del Skrevet 14. november 2024 Er det bare jeg som reagerer på hvor absurd denne name dropping-greia deres er? Nå står de i den situasjonen at Durek beskyldes for (og har innrømmet) seksuelle overgrep og Märtha er sterkt assosiert med det hele siden de til dels "behandler" folk sammen og hun har vært delaktig i å skjule overgrepene. Men det de da gjør er å spy på med mer Hollywood fame - og de greier ikke å motstå sjansen til å bli assosiert med Snoop Dog. Helt uten tanke for at det muuuuuuligens ikke er helt rette tidspunktet for å vise at de er venner med en seksualovergriper... Altså, hva i helvete er det her slags idioti av en PR-strategi? Hadde det ikke vært for at de er de de er hadde jeg tenkt det var en måte å be om hjelp på. Forresten tenkte jeg på en ting fra denne Vanity Fair-artikkelen. Det står der beskrevet at Durek kysser (eller var det kliner med? Jeg husker ikke detaljene) Märtha underveis i denne "behandlings"-sessionen de utfører sammen. Hva i all verden er det slags opplegg?! Er det en "invitasjon" eller hva? Ingen gjør vel det på jobb med mindre de ønsker å få noe ut av det? 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 15. november 2024 #12755 Del Skrevet 15. november 2024 Marihønepøne skrev (4 timer siden): Er det bare jeg som reagerer på hvor absurd denne name dropping-greia deres er? Nå står de i den situasjonen at Durek beskyldes for (og har innrømmet) seksuelle overgrep og Märtha er sterkt assosiert med det hele siden de til dels "behandler" folk sammen og hun har vært delaktig i å skjule overgrepene. Men det de da gjør er å spy på med mer Hollywood fame - og de greier ikke å motstå sjansen til å bli assosiert med Snoop Dog. Helt uten tanke for at det muuuuuuligens ikke er helt rette tidspunktet for å vise at de er venner med en seksualovergriper... Altså, hva i helvete er det her slags idioti av en PR-strategi? Hadde det ikke vært for at de er de de er hadde jeg tenkt det var en måte å be om hjelp på. Forresten tenkte jeg på en ting fra denne Vanity Fair-artikkelen. Det står der beskrevet at Durek kysser (eller var det kliner med? Jeg husker ikke detaljene) Märtha underveis i denne "behandlings"-sessionen de utfører sammen. Hva i all verden er det slags opplegg?! Er det en "invitasjon" eller hva? Ingen gjør vel det på jobb med mindre de ønsker å få noe ut av det? Måten ML og DV oppfører seg med å omgå SD og attpåtil lar seg avbilde med han er som å vise folk langfingeren. De brur seg ikke om andre enn seg selv. At ML kunne synke så dypt som hun har gjort hadde jeg aldri trudd var mulig. Jeg prøver å forstå hvem som er sjefen i det forholdet. Jeg trur se er set på hver som måte. ML er bortskjemt fra fødselen av og trumfer igjennom det som betyr mye for henne. DV slår igjennom med hva som gavner han av fame og omtale. Like gærne er de begge to. Jeg så ett bilde av Harald og Sonja hvor de hadde besøk fra noen urfolk. Sonja så skikkelig sliten ut på det bildet jeg så. Det så nesten ut som hun har sovet svært dårlig eller grått veldig. Jeg synes oppriktig synd på de, men samtidig kunne mye av dette vært unngått om de hadde satt stenge krav til ML/DV for lenge siden. Hjelper nok ikke på sånn kronprinsfamilien «løser» det oppståtte i MBH saken heller. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurker Skrevet 15. november 2024 #12756 Del Skrevet 15. november 2024 Junijulia skrev (12 timer siden): Jeg synes at Durek minner mer og mer om en sektleder. Han kan ikke si eller gjøre noe galt. Han skal ikke kritiseres, han vil bare det beste. De som følger han må godta alt. Bli totalt hjernevasket, som fruen. Ja, det føler jeg også. Jeg så nettopp ferdig denne serien, den anbefales! https://play.tv2.no/programmer/fakta/vaart-lille-land-under-guds-oeye Jeg tenkte på Durek og Märtha mange ganger mens jeg så den. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 15. november 2024 #12757 Del Skrevet 15. november 2024 (endret) Frisk Frosk skrev (12 timer siden): Jeg er jammen ikke sikker på om jeg egentlig ønsker å vite hva han mener om overgrep mot barn. Han er glad for at han har begått seksuelt overgrep mot klient, han mener at barn velger å få kreft... han er skremmende svart når det kommer hva han tror på! (Svart som i det onde alternative miljøet noen få er i.) Ja det finnes noen veldig mørke ideer i alternativmiljøet, det er noe av grunnen til at jeg har trukket meg mye bort fra det og har begynt å stille spørsmål ved mange av ideene deres. En av ideene er at ondskap finnes ikke, og alt er slik som det skal være til enhver tid, og da vet man jo ikke hva som er godt eller vondt lenger, eller hva som er riktig og hva som er feil. Men det ER faktisk noe som er riktig og noe som er feil å gjøre i denne verden, og man bør selvsagt prøve å gjøre det som er riktig. F. ex. Osho er en som har hatt mye innflytelse og som har spredt noen ganske mørke ideer. Osho-følgere aner jo ikke hva som er bra og hva som er dårlig, jeg husker en følger som jeg kjente en gang pleide å si "Is it good, is it bad, I don't know". Så da kan man jo gjøre hva som helst uten at det er dårlig. Og Osho selv har sagt: “Don’t bother to be good, don’t bother to be this and that, just be whosoever you are. Accept it and live it." https://www.oshotimes.com/insights/why-you-shouldnt-bother-to-be-good/ Og det er jo tydeligvis det Durek lever etter også. Endret 15. november 2024 av Maia70 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 15. november 2024 #12758 Del Skrevet 15. november 2024 (endret) Maia70 skrev (13 timer siden): Jeg lurer på hva Durek sier om overgrep mot barn, er det også "kjærlighet" tro...? Eller finnes det faktisk noe som er feil i hans verden, finnes det grenser for hva han definerer som "kjærlighet"? Ville vært interessant å spørre han. ML har endret seg sier de som har fulgt henne en stund. Og ofre for narsissister endrer seg ofte til å bli mer narsissistiske når de er i et slikt forhold, narsissistens verdensbilde blir deres, i større eller mindre grad. Grøss, ja. Dt hadde vært interessant å vite hvor grensene hans egentlig går. Han har innrømmet at han har gått over grenser. Jeg tror han blander sin "behandling" med "tukling", og får klientene til å tro at det er viktig å ta litt her og der for å fri, frisk osv. Det er bare sykt. ML er nok helt i hans boble. De har blitt svært svulstige når de snakker, og tror de formidler kjærlighet og storhet, mens det i realiteten er smått, ekkelt og fremstår bittert. Jeg tror ellers de ikke har noen egentlig interesse av å hjelpe noen som helst, de vil bare være viktige og mektige. Desverre så er det et ekstremt stort marked for mennesker i ulik nød og i ulike situasjoner som trekkes mot slike "sektfolk" som ML og DV. Endret 15. november 2024 av Isild 10 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 15. november 2024 #12759 Del Skrevet 15. november 2024 Dette er så kvalmende, jeg kommer ikke over at dette ikke slås større opp, at de rundt ikke tar et tydelig standpunkt. Føles som et overgrep på hele nasjonen og de bare lar det skje. Beskjedene de kommer med ved å ikke uttale seg i klar tekst at seksuelle overgrep ikke er greit, gjør meg kvalm og lei meg, 13 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 15. november 2024 #12760 Del Skrevet 15. november 2024 Jaimatadi skrev (1 time siden): Dette er så kvalmende, jeg kommer ikke over at dette ikke slås større opp, at de rundt ikke tar et tydelig standpunkt. Føles som et overgrep på hele nasjonen og de bare lar det skje. Beskjedene de kommer med ved å ikke uttale seg i klar tekst at seksuelle overgrep ikke er greit, gjør meg kvalm og lei meg, Bare å se på hele sirkuset som de kongelige har blitt. De stikker hodet i sanden og håper ingen ser dem. Samtidig at vi skal glemme hva som skjer av ymse ting. Det virker som mishandling, seksuelle overgrep og narkotikabruk er helt normalt. Hele bunchen velger å tie og later som om det bare er ett lite problem ref.HM som nevnte bittelitt om saken med MBH. Det må være ett sant helvete for Sonja og Harald å få servert dagens aviser til frokost for tiden. De vet jo aldri hva Pandoras eske har åpnet opp for det siste døgnet. Stakkars S og H altså. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå