PusheenPusheen Skrevet 5. november 2024 #12501 Del Skrevet 5. november 2024 Jaimatadi skrev (Akkurat nå): Det må jo være sånn. Hun må jo ha visst alt dette og latt seg prate i senk om hvor naturlig det er🤮 Hun er enten hjernevasket eller hun er enig med han. Det er jo det som er skummelt med han, er man naiv og blåøyd, og skjermet fra virkelighetens verden som Märtha har vært, er hun jo et lett bytte for predatorer som Durek. Og hun var jo rimelig koko til å starte med, så veien fra der hun var til der hun er nå, var nok verken vanskelig eller lang. Jeg skulle ønske Ari enda levde, han var real og han hadde passet på døtrene sine oppi alt dette. Jo mer dritt som kommer fram om Durek, er jeg mer og mer redd ML er for naiv til å klare å beskytte barna sine. Håper ikke noe går utover dem. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 5. november 2024 #12502 Del Skrevet 5. november 2024 Der ja! Strålende levert av S&H, igjen! Dette ligner på det man har lest om tidligere i andre forum, om mange andre som har erfaringer om overgrep under bahandlingssituasjon. Her har S&H dobbeltsikra seg, slik at ikke han som stod fram med fullt navn og identitet kunne avfeies. Lippestad vil få problemer med dette. Håper han dropper klienten, ellers vil DV bare dra advokat-ryet hans ned i søla. Det vil være lett for en advokat å gå fra saken, dersom klienten evt. ikke har opplyst alt av nødvendig informasjon som advokaten trenger for å gjøre jobben sin. 27 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2024 #12503 Del Skrevet 5. november 2024 Jaimatadi skrev (22 minutter siden): Det må jo være sånn. Hun må jo ha visst alt dette og latt seg prate i senk om hvor naturlig det er🤮 Hun er enten hjernevasket eller hun er enig med han. Jeg tror hun er enig med han. Hun har nok visst om mye lenge, og latt seg prate rundt til å se på det som "naturlig" osv. Nesten helt sikker på at de går sammen til angrep mot de som står frem og forteller. For meg er det utrolig at hun (eller noen egentlig) lytter til han i utgangspunktet. Jeg syns han prater bare vissvas, og at det er slitsom ordsalat å høre på. Utydelig, selvopptatt, svevende og pompøs. 13 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 5. november 2024 #12504 Del Skrevet 5. november 2024 For en herlig suppe dette har blitt, og med stakkars kongen som skal måtte se at det rakner fullstendig uten at han har det som skal til for å rydde opp i elendigheten. Dette er ikke reversibelt og kongehuset er i sin siste fase . 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 5. november 2024 #12505 Del Skrevet 5. november 2024 Isild skrev (9 minutter siden): Jeg tror hun er enig med han. Hun har nok visst om mye lenge, og latt seg prate rundt til å se på det som "naturlig" osv. Nesten helt sikker på at de går sammen til angrep mot de som står frem og forteller. For meg er det utrolig at hun (eller noen egentlig) lytter til han i utgangspunktet. Jeg syns han prater bare vissvas, og at det er slitsom ordsalat å høre på. Utydelig, selvopptatt, svevende og pompøs. Dersom hun har visst dette, så er hun jo medansvarlig dersom noe har skjedd av denne type overgrep, etter at hun fikk vite. Hun er plent nødt å forholde seg til desse anklagene hun også, dersom hun ikke velger å gå fra ham nå. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 5. november 2024 #12506 Del Skrevet 5. november 2024 Lurer på hva Netflix tenker om dokumentarplanene nå. Håper også Hello følger opp etter alle de positive glamoppslagene de fikk under bryllupatiden. 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Déjà vu Skrevet 5. november 2024 #12507 Del Skrevet 5. november 2024 Korpsnerden skrev (1 minutt siden): Lurer på hva Netflix tenker om dokumentarplanene nå. Håper også Hello følger opp etter alle de positive glamoppslagene de fikk under bryllupatiden. For Netflix er jo alt dette bare supert. Regner med ML og DV har klausuler på å få godkjenne evt. ferdig resultat før det blir sendt. Men etter den serien, så kan jo Netflix kjøre på med selvstendig serie, der overgrepene osv. blir brettet ut. Dessverre kommer ML og DV også sannsynligvis til å tjene mer penger på dokumentaren, etter dette drittet kommer ut til den store massen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. november 2024 #12508 Del Skrevet 5. november 2024 (endret) Korpsnerden skrev (5 minutter siden): Lurer på hva Netflix tenker om dokumentarplanene nå. Håper også Hello følger opp etter alle de positive glamoppslagene de fikk under bryllupatiden. Den hadde jeg glemt av. Kan ikke tenke meg at de vil være assosiert med en overgriper... I så fall håper jeg at de twister dokumentaren slik at det ikke er noe positivt for DV Endret 5. november 2024 av PusheenPusheen 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 5. november 2024 #12509 Del Skrevet 5. november 2024 Alle vet vel hva motsvaret blir: Dette er et rasistisk motivert angrep på Sjamanen og alle og enhver skal saksøkes. Det er vi nordboere som ikke forstår han, og vi mangler innsikt i hans åndelige verden og hvilke virkemidler det er aksept for der. 28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. november 2024 #12510 Del Skrevet 5. november 2024 DittHåp skrev (Akkurat nå): Alle vet vel hva motsvaret blir: Dette er et rasistisk motivert angrep på Sjamanen og alle og enhver skal saksøkes. Det er vi nordboere som ikke forstår han, og vi mangler innsikt i hans åndelige verden og hvilke virkemidler det er aksept for der. Tenkte det samme. Men nå har man jo lydopptak, kan bli vanskelig å sno seg unna med så klare bevis 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jammf Skrevet 5. november 2024 #12511 Del Skrevet 5. november 2024 Gavepakken til Netflix blir jo i true-crime sjangeren 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. november 2024 #12512 Del Skrevet 5. november 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkelser. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. november 2024 #12513 Del Skrevet 5. november 2024 Jammf skrev (2 minutter siden): Gavepakken til Netflix blir jo i true-crime sjangeren DV slenger vel inn en ny anmeldelse hos politiet hvis Netflix fremstiller ham som noe annet enn han selv ser på seg selv som... Det kan i så fall bli interessant. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 5. november 2024 #12514 Del Skrevet 5. november 2024 👏👏👏👏🎬 Let this shitshow begin! 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 5. november 2024 #12515 Del Skrevet 5. november 2024 Eyr skrev (2 minutter siden): 👏👏👏👏🎬 Let this shitshow begin! Sitt klar med popcorn du ja, veintle😎 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 5. november 2024 #12516 Del Skrevet 5. november 2024 DittHåp skrev (31 minutter siden): For en herlig suppe dette har blitt, og med stakkars kongen som skal måtte se at det rakner fullstendig uten at han har det som skal til for å rydde opp i elendigheten. Dette er ikke reversibelt og kongehuset er i sin siste fase . Vi må slutte og "stakkarslige" kongen og dronningen, mener jeg. De er vel faktisk de eneste som ovenfor sine barn og svigerbarn kan sette foten ned og fortelle hvor skapet skal stå. Når kongen og dronningen er tause og tafatte, er de like "skyldige" i kaoset og det sirkuset monarkiet er blitt. 12 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2024 #12517 Del Skrevet 5. november 2024 DittHåp skrev (37 minutter siden): Alle vet vel hva motsvaret blir: Dette er et rasistisk motivert angrep på Sjamanen og alle og enhver skal saksøkes. Det er vi nordboere som ikke forstår han, og vi mangler innsikt i hans åndelige verden og hvilke virkemidler det er aksept for der. Han ser jo på oss som underutviklede rasister ja. Det første som kommer nå er nok et intensivert angrep på Se & Hør som har publisert dette, så venter det vel søksmål mot han som har lekket lydfilene. "Forsvaret" vil sikkert bygge rundt at hans åndelige greier handler mye om frigjøring av "seksuelle blokkeringer" og blabla. De prøver sikkert til å snu det til at han forsøker å hjelpe folk til å fjerne slike blokkeringer, men at samfunnets "tabubelegging" gjør han til overgriper. Stakkars kongen og dronningen. Det er helt opp i limingen alt sammen. Dette er altså resultatet av at prinsessen og kronprinsen med stor selvfølgelighet skulle få "gifte seg med hvem de vil". 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2024 #12518 Del Skrevet 5. november 2024 (endret) Istapp skrev (38 minutter siden): Vi må slutte og "stakkarslige" kongen og dronningen, mener jeg. De er vel faktisk de eneste som ovenfor sine barn og svigerbarn kan sette foten ned og fortelle hvor skapet skal stå. Når kongen og dronningen er tause og tafatte, er de like "skyldige" i kaoset og det sirkuset monarkiet er blitt. Sant det. Jeg selv "stakkarsliggjør" de nok litt pga respekt for de eldre. Det er begrenset hva de kommer til å orke ift å plassere skapene tror jeg. Samtidig så er det faktisk DE som har tillatt at det er skap utover det hele. Kong Olav åpnet opp for dette med å gifte seg med borgerlige da Sonja kom inn i familien, og etter det så ble det nok en selvfølgelighet at de videre generasjonene skulle få gjøre det samme. Mange mener at det burde være en selvfølgelighet. Min mening er at da er det ikke lenger noen vits med kongehus, for vi ser jo hva som skjer. Da blir det til slutt et "bittelite" kongehus, og en stor gjeng ikke-kongelige "familiemedlemmer" som har kongelige privilegier, men som også er helt "vanlige" som ikke representerer noe som helst, men som i aller høyeste grad er av offentlig interesse med sine rusproblemer, voldskriminalitet, tvilsomme nettverk, kvakksalveri, seksuelle overgrep - misbruk av diplomatpass, brudd på alkohollov og reklameregler - med Netflix på slep. Skikkelig høyhetlige greier. Endret 5. november 2024 av Isild 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 5. november 2024 #12519 Del Skrevet 5. november 2024 Dette er hinsides. Idet man tror ting ikke kan bli verre... 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 5. november 2024 #12520 Del Skrevet 5. november 2024 Det er tydelig at han koser seg med menn når han er i USA. Ryktene går om at han koser seg her i landet også. Han og fruen har kanskje et åpent forhold? 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå