Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Mulig det er skrevet om tidligere, men jeg visste ikke at ML har "helbredet" MM. For meg blir dette bare nok en bekreftelse på hvorfor det går dårlig med kongefamilie og kongehus. Når de er så gjennomsyra av overtro, "hele gjengen":

https://www.bt.no/innenriks/i/bkkPe/mette-marit-ndash-jeg-ble-helbredet-av-martha-louise

Sitat

– Jeg var litt nervøs første gang, for plutselig kom vi så tett innpå hverandre. Men det ble fint, og behandlingen hjalp meg godt, sier Mette-Marit i boka.

 

Endret av yedi warrior
bokstavfeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yedi warrior skrev (9 minutter siden):

Mulig det er skrevet om tidligere, men jeg visste ikke at ML har "helbredet" MM. For meg blir dette bare nok en bekreftelse på hvorfor det går dårlig med kongefamilie og kongehus. Når de er så gjennomsyra av overtro, "hele gjengen":

https://www.bt.no/innenriks/i/bkkPe/mette-marit-ndash-jeg-ble-helbredet-av-martha-louise

 

Åh, kutt uuuuut. Kjenner jeg blir provosert av sånn kvasi-opplegg. Nei, MM, at det gikk over er helt tilfeldig og hadde ikke noe med ML å gjøre... 

Edit: Må moderere meg selv litt her. MM måtte selvsagt garantert ha legehjelp for å bli kvitt det. Jeg mente "tilfeldig" som i at ML tilfeldigvis fikk et innfall om å skulle helbrede dette.

Endret av PusheenPusheen
Tilleggssetning
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yedi warrior skrev (4 minutter siden):

Mulig det er skrevet om tidligere, men jeg visste ikke at ML har "helbredet" MM. For meg blir dette bare nok en bekreftelse på hvorfor det går dårlig med kongefamilie og kongehus. Når de er så gjennomsyra av overtro, "hele gjengen":

https://www.bt.no/innenriks/i/bkkPe/mette-marit-ndash-jeg-ble-helbredet-av-martha-louise

 

MM er falsk. Ikke tale om at ML har helbredet MM sin nyrebekkenbetennelse. Du ma ha kraftig tablett kur for å bli frisk, både smertelindring og antibiotika. Har hatt nyrebekkenbetennelse selv og du tisser blod og det gjør grevlig vondt. Synd det ikke var en med varme hender på legevakten, så hadde jeg sluppet å ta alle medisinene i 10 dager.

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 minutter siden):

MM er falsk. Ikke tale om at ML har helbredet MM sin nyrebekkenbetennelse. Du ma ha kraftig tablett kur for å bli frisk, både smertelindring og antibiotika. Har hatt nyrebekkenbetennelse selv og du tisser blod og det gjør grevlig vondt. Synd det ikke var en med varme hender på legevakten, så hadde jeg sluppet å ta alle medisinene i 10 dager.

Hvis hun derimot ikke gikk på en kur, og ble frist av seg selv, var det nyrebekkenbetennelse i det hele tatt da? Har ikke hørt om noen som har blitt frisk av seg selv, da det er ganske heavy betennelse det er snakk om.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (1 minutt siden):

Hvis hun derimot ikke gikk på en kur, og ble frist av seg selv, var det nyrebekkenbetennelse i det hele tatt da? Har ikke hørt om noen som har blitt frisk av seg selv, da det er ganske heavy betennelse det er snakk om.

Nei, bare tull, eller som du sier, det var ikke nyrebekkenbetennelse M.M hadde. Du blir ikke frisk uten medisiner. Veldig smertefullt.

MM har forsvart familie før. Først broren for vold, og ML for sine evner. Forsvarer hun sønnen Marius også mon tro?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 minutter siden):

Nei, bare tull, eller som du sier, det var ikke nyrebekkenbetennelse M.M hadde. Du blir ikke frisk uten medisiner. Veldig smertefullt.

MM har forsvart familie før. Først broren for vold, og ML for sine evner. Forsvarer hun sønnen Marius også mon tro?

Ikke godt å si. Vi kan flytte den diskusjonen over i Kongehuset-tråden siden dette er ML/DV-tråden?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...