Gå til innhold

Märtha Louise og Durek Verrett


Parasoll

Anbefalte innlegg

Tradegy skrev (6 timer siden):

Skal se det kommer Hést-telt i sortimentet :knegg: 

(Litt avsporing: Han historiker-Norèn er altså så fascinerende. En ting han har til felles med pappaen til Albert Åberg er at sveisen tillegger minst 30 år mer enn biologisk alder :fnise:)

Jeg syns de burde lansere en type levegger i bomull. Også kan de holdes av héster, siden det ikke er lov å selge hotellansatte ungdommer. Litt som på bildet, bare med Hést-print. Hést-print på hésten også, selvfølgelig. 

3-horse-safety.jpg

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns også salg av hester som er trent til dette er en idé for en tidligere dressurrytter som Märtha. Det ville tatt logoen til nye høyder! 

h-is-for-horse-leonard-filgate.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simon Valvik som var presseansvarlig for sirkuset i Geiranger gjorde en merkelig figur i Debatten i går kveld. Uprofesjonell klovn🤡 er den beste karakteristikken jeg kan gi. 

  • Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (5 timer siden):

Det at hun står midt i Geiranger og kjefter på norsk presse på engelsk, ...

Ikke mye prinsesseaktig og happy bride over det, nei. Griskt rivjern med stor R var det som slo meg, puteflaut!

  • Liker 17
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friluftsdame skrev (55 minutter siden):

Simon Valvik som var presseansvarlig for sirkuset i Geiranger gjorde en merkelig figur i Debatten i går kveld. Uprofesjonell klovn🤡 er den beste karakteristikken jeg kan gi. 

Ja, enig. Synes ikke han klarte å bidra med så mye, annet enn å uheldigvis kommentere noe han hadde sagt han ikke kunne kommentere.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prinsessetittelen er finansiert av skattebetalerne. At en slik tittel utnyttes kommersielt er en ting, men at en kongelig tittel også misbrukes til å promotere kvakksalveri er bare tragisk. 

  • Liker 8
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Marihønepøne said:

Syns også salg av hester som er trent til dette er en idé for en tidligere dressurrytter som Märtha. Det ville tatt logoen til nye høyder! 

h-is-for-horse-leonard-filgate.jpg

Hva med en " HESTKUK"?  Kanskje Stallion Durek stiller som modell🐴🤣 knegg-knegg

Endret av missDoris
knegg
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelsi skrev (2 minutter siden):

Prinsessetittelen er finansiert av skattebetalerne. At en slik tittel utnyttes kommersielt er en ting, men at en kongelig tittel også misbrukes til å promotere kvakksalveri er bare tragisk. 

Jeg klarer ikke, i min villeste fantasi, å komme til et sted hvor jeg tenker at det finnes ok å gjøre, selv om jeg aldri så mye hadde trodd på Durek og konspirasjonene hans. Det sier så mye om den manglende respekten hun har for kongen og institusjonen. Hun må gjerne være rape gal på privat basis, men at hun ønsker å fortsette å bruke den tittelen, selv etter at hun har fått beskjed om å ikke gjøre det, forteller meg at hun ikke evner å se utenfor sin egen ræv. Hun er sta på lik linje som da barnet mitt var i trassalderen, da klarte ikke hun heller å tenke på andre enn seg selv. Forskjellen er at barnet var 3. Märtha er tilsynelatende voksen. 

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucille skrev (6 timer siden):

Det at hun står midt i Geiranger og kjefter på norsk presse på engelsk, er alt jeg trengte å se for å bli overbevist om at de har  helt rett i at de var statister i en netflixfilm. 

Trafikkonstabel med brudeslør sa Tor Bomann Larsen i Debatten i går - ganske treffende.

  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjeftinga var bare pinlig🙈 samtidig viser den hvor ufin og nedlatende hun faktisk er, de sanne fargene kommer frem. Hun kunne tatt det med godt humør og laget plass til alle, men hun valgte noe annet. 

  • Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (3 minutter siden):

Den kjeftinga var bare pinlig🙈 samtidig viser den hvor ufin og nedlatende hun faktisk er, de sanne fargene kommer frem. Hun kunne tatt det med godt humør og laget plass til alle, men hun valgte noe annet. 

Hun var på filminnspilling og fulgte vel manus.

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (9 timer siden):

En ting jeg undret meg over var alle disse «kjendisene» som var invitert til bryllupet. Hva er relasjonen mellom hver enkelt av disse og brudeparet? Er de alle personlige venner av de? Om ikke synes jeg det er meget oppsiktsvekkende å invitere kjendiser fra A-Å til sitt «private» bryllup. 
 

Eller var det for å skape oppmerksomhet? (som de visstnok ikke ønsket….) Synes hele opplegget var suspekt så det holder.

Jeg har tenkt det samme. Jeg skulle gjerne hatt en full oversikt over gjestene og relasjonene mellom alle gjestene og brudeparet. På meg virker det som at de stort sett har bedt «kjendiser» og «influencere» som de tildels har en perifer relasjon til, det har vel blitt bekreftet av noen av gjestene også. Men jeg vil ikke si at det er fra A til Å, det er mest fra C og nedover. 🤣 

Det er også interessant å se hvilke kongelige som ikke kom, og det er ganske mange, inkludert ingen fra Danmark. Madeleine kom heller ikke. Lurer på om hun ikke var bedt, eller om mannen hennes - som virker som en fornuftig kar som ikke liker oppmerksomhet og som faktisk jobber - satte ned foten for dette sirkuset? 

 

 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aricia skrev (4 minutter siden):

Hun var på filminnspilling og fulgte vel manus.

Ja. Men hvis hun godtok et slikt manus, så sier det alt om hvor ufin og nedlatende hun faktisk er.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (5 minutter siden):

Hun var på filminnspilling og fulgte vel manus.

Første gang jeg så den kjeftinga, tenke jeg at hun sikkert bare var irritert fordi de tross alt sto i veien. Men etter å ha lest det dere skriver, samt sett Debatten og hørt på dem, er det jo åpenbart også for meg, at alt er nøye kalkulert. Utspekulert opplegg, hele greia.

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lytter til "Debatten" på nrk nå og finner det verd å få med meg hva et studio mener for og mot om saken. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmmwhatever skrev (6 minutter siden):

Jeg har tenkt det samme. Jeg skulle gjerne hatt en full oversikt over gjestene og relasjonene mellom alle gjestene og brudeparet. På meg virker det som at de stort sett har bedt «kjendiser» og «influencere» som de tildels har en perifer relasjon til, det har vel blitt bekreftet av noen av gjestene også. Men jeg vil ikke si at det er fra A til Å, det er mest fra C og nedover. 🤣 

Det er også interessant å se hvilke kongelige som ikke kom, og det er ganske mange, inkludert ingen fra Danmark. Madeleine kom heller ikke. Lurer på om hun ikke var bedt, eller om mannen hennes - som virker som en fornuftig kar som ikke liker oppmerksomhet og som faktisk jobber - satte ned foten for dette sirkuset? 

 

 

Det var vel bare kongelige fra Sverige og Nederland, samt noen fra Afrika.

Ellers virker det som de inviterte er noen de tilfeldigvis hadde en liten samtale med i kassakøen på Costco. Dermed ble de plutselig venner på some og fikk en invitasjon. 

Mannen til Madeleine vil vel ikke assosieres med kvakksalveri og derfor var ikke de der, tenker jeg. Skjønner han evt veeeeeldig godt.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 timer siden):

https://www.nettavisen.no/kjendis/durek-og-m-rtha-louise-observert-pa-karl-johan-i-oslo/s/5-95-1999111

Durek på Karl Johan i rosa dress og med veske over skulderen. Den mannen er mer feminin enn noen annen mann jeg har sett. 

De kunne ikke komme seg bort fort nok! Men han koser seg vel når pressen er etter ham, kan jeg se for meg. 

De klager altså på norsk presse og hvordan de fremstiller dem, men blir det noe bedre når de bare stikker av i panikk når pressen kommer, eller ikke svarer på det pressen spør om? Han trenger selvsagt ikke svare på det han ikke vil svare på, men han virket både høy på seg selv og overlegen der han spratt frem og tilbake for å komme seg inn i bilen. Märtha var jo bare borte i det klippet.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (9 minutter siden):

De kunne ikke komme seg bort fort nok! Men han koser seg vel når pressen er etter ham, kan jeg se for meg. 

De klager altså på norsk presse og hvordan de fremstiller dem, men blir det noe bedre når de bare stikker av i panikk når pressen kommer, eller ikke svarer på det pressen spør om? Han trenger selvsagt ikke svare på det han ikke vil svare på, men han virket både høy på seg selv og overlegen der han spratt frem og tilbake for å komme seg inn i bilen. Märtha var jo bare borte i det klippet.

Akkurat nå hadde jeg ønsket at pressen ikke viet de noen oppmerksomhet i det hele tatt. De sier at de ikke ønsker det men handlingene sier motsatt. Hvorfor gi dem det de vil ha.

Holder de bare aktuelle. La de fortsette å dumme seg ut i det stille fram til redemption day😉

Endret av Eyr
  • Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå hadde jeg ønsket at pressen ikke viet de noen oppmerksomhet i det hele tatt. De sier at de ikke ønsker det men handlingene sier motsatt. Hvorfor gi dem det de vil ha.

Holder de bare aktuelle. La de bare fortsette å dumme seg ut i det stille fram til redemption day😉

Ja, det beste hadde jo vært å bare latt de holde på, uten å gi dem oppmerksomhet. Det er nok bare ønsketenkning dessverre. De er litt som et trainwreck. Man MÅ se på.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...